گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

گرماتاب دکوراتیو با خاصیت گرمایشی و سرمایشی

گرماتاب دکوراتیو با خاصیت گرمایشی و سرمایشی

گروه صنعتی گرماسازه شرق تولیدکننده ی موفق به ارائه ساخت گرماتاب دکوراتیو با خاصیت گرم شوندگی و سرد شوندگی به صورت همزمان و مورد استفاده در (فضاهای رستورانها، کافی شاپ ها، فضاهای باز، گلخانه ها، سالن های صنعتی و کارخانه ها و ... ) می باشد که با توجه به سلیقه مشتریان در ابعاد مختلف عرضه می شود.

عملکرد گرمایشی در گرماتاب دکوراتیو به همراه گرمایش تابشی است و عملکرد سرمایشی آن مه پاش می باشد که در تمامی فصول سال قابل استفاده هستند، به طوری که در فصل زمستان از سیستم گرمایش تابشی و در فصل تابستان از سیستم سرمایشی مه پاش استفاده می شود.

 

 

سیستم گرمایشی تابشی در دکوراتیو

هیتر تابشی سیستم گرمایشی دستگاه دکوراتیو است با نام تجاری گرماسرماسازه شرق در ایران تولید و در تمامی نقاط کشور آماده عرضه به تمامی مشتریان می باشد. طول و متراژ گرماتاب دکوراکتیو از 3 متر شروع می شود و بزرگترین آن تا 15 متر است که هرکدام از این دستگاه ها با توجه به فضای مورد نظر کاربرد دارد.

مصرف برق در سیستم دکوراتیو 100 وات می باشد که کمترین مصرف را نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارد و از لحاظ انرژی 60% کاهش مصرف دارد.

 

خرید سیستم های گرمایشی و سرمایشی دکوراتیو از گرماسرماسازه شرق

 

اجزاء تشکیل دهنده گرمایش تابشی در سیستم دکوراتیو  

  1. فن

  2. مشعل

  3. لوله

  4. رفلکتور

  5. ساپورت

  6. کرپی

 

کار فن در گرمایش تابشی، گاز را تا جایی که بتوانند به انتهای خط انتقال می دهد هر چند که ته خط با سر خط دما یکسان نمی باشد.

مشعل : کار تولید حرارت را انجام می دهد و باعث بالا رفتن دمای لوله می شود.

رفلکتور : در این دستگاه دارای 14 خم می باشد و شکست گرمای بهتری به دستگاه می دهد، برای افرادی که در مجاورت این نوع سیستم قرار دارند پوشش دهی کافی را در محیط داشته باشد.

ساپورت : دستگاه مونتاژ شده که به وسیله پیچ و مهره و ساپورت بسته و زانو می خورد از فاصله 2 متر 2 متر به همراه کرپی روی آن بسته می شود.

 

 

مزایای سیستم گرمایشی و تابشی در سیستم دکوراتیو :

  1. پوشش گرما و دما در کل سالن و محیط به صورت یکنواخت.
  2. عدم اشغال فضای مفید کاری.
  3. امکان حرارت و گرم کردن سطح به صورت موضعی.
  4. امکان نقل و انتقال آسان دستگاه.
  5. ایجاد دمای موردنظر در کمترین زمان.
  6. کاهش مصرف سوخت و برق نسبت به سایر سیستم های گرمایشی تا 60% .
  7. ایجاد تمرکز گرما بر روی کف سالن .
  8. اخذ استاندارد ISO 9001:2015 .
  9. دارنده استاندارد کیفیت برتر اتحادیه اروپا (CE) برای استاندارد BS-EN 416-1 برای سیستم های گرمایشی تابشی .
  10. دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت .
  11. دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش .
  12. مهمترین مزیت ما نسبت به سایر دستگاه ها وجود رفلکتور بالایی با دستگاه پیشرفته و به روز دنیا که دارای ۱۴ خم می باشد که با توجه به تعداد خم زیاد، ‌شکست گرمای بیشتر، منجر به تابش و انتقال گرمای بهتری نسبت به سیستم های مشابه می شود.
  13. (تمامی مدلهای نصب شده در سراسر ایران قابل رویت می باشد.)  
  14. دارای نصب رایگان.

 

این مقالات را از دست ندهید :  مه پاش چیست ؟

 

سیستم سرمایشی مه پاش در سیستم دکوراتیو :

برخلاف اینکه سیستم های هیتر تابشی برای گرم کردن محیط و فضاهای باز و نیمه باز استفاده می شود از سیستم سرمایشی مه پاش برای خنک کردن محیط استفاده می گردد.

می توانیم مثال هایی از کاربرد سیستم مه پاش را بزنیم مانند مه پاش  رستوران، کافی شاپ، روف گاردن و تراس ها و همچنین مه پاش گلخانه، گاوداری ها و سالن های پرورش قارچ و ... استفاده می گردد. 

 تاثیر خنک کنندگی سیستم مه پاش به مرطوب بودن محیط و تغییرات جوی هوا  بستگی دارد، هر چه میزان ذرات آب پودر شده در هوا بیشتر باشد سیستم مه پاش عملکرد بهتری دارد.

کاهش مصرفی آب در سیستم مه پاش 98% است. نحوه عملکرد سیستم مه پاش اینگونه می باشد که آب با فشار از درون شیلنگ ها عبور می کند و به نازل می رسد و به قطرات ریز 20 میکرون و یا 30 میکرون تبدیل می گردد و باعث خنک شدن هوای محیط می شود. هر چقدر میزان ذرات آب خارج شده از نازل مه پاش ریزتر و کوچک تر باشد پایین آمدن دمای محیط و خنک شدن آن سریع تر انجام می پذیرد.

با نصب این سیستم سرمایشی دمای گرم کاهش می یابد و باعث افزایش رطوبت در محیط اطراف می شود، با نصب این سیستم در ورودی فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد از این سیستم می توان در فضاهای کوچکتر هم استفاده کرد.

 

این مقالات را از دست ندهید :  سیستم گرمایشی و سرمایشی فضای باز

 

 رابطه آب و سیستم مهپاش :

کیفیت آب با سیستم مهپاش رابطه مستقیم دارد، چنانچه اگر میزان کیفیت آب پائین باشد املاح زیادی به همراه خود دارد که با استفاده از فیلترهای مخصوص می توان از این سیستم در مدت زمان طولای تری استفاده کرد که امکان تمیز کردن املاح در نازلها تا حد امکان وجود دارد و نحوه نگهداری و توجه فیلترها نقش بسزایی در طول عمر این سیستم می باشد.

 

اجزاء سیستم خنک کننده مهپاش در دستگاه دکوراتیو :

  1. مه پاش

  2. پمپ مه پاش

  3. شیلنگ های فشار قوی پرس شده هیدرولیکی

  4. شیلنگ اصلی تغذیه نازل های استیل ایتالیایی و تایوانی

  5. پایه نازل

  6. فیلتر تک، دو و سه مرحله ای

  7. تابلو برق یا تایمر

  8. سیم بکسل

 

 

گروه تولیدی گرماسرماسازه شرق با تولید و طراحی سیستم دکوراتیو که قابلیت سرمایشی و گرمایشی را در تمامی فصول سال به طور همزمان برای شما فراهم کرده است، ضمن اینکه به جای استفاده از دو دستگاه از یک دستگاه با دو قابلیت استفاده می گردد. جهت سفارش این دستگاه با شماره های 38482273-051 و 22032002-021 در تماس باشید.

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیام بگذارید.