گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

راهنمای خرید هیتر تابشی

راهنمای خرید هیتر تابشی

هیتر تابشی از طریق تابش گرمای مورد نیاز را به محیط انتقال می دهد. هیتر تابشی را با نام سیستم گرمایشی و تابشی یا گرماتاب می شناسند و عملکرد آن نیز همانند خورشید می باشد. گرماتاب را می توانید در فضاهای بزرگ به کار ببرید. اگر به دنبال خرید هیتر تابشی یا گرماتاب و استفاده از آن هستید، با راهنمای خرید هیتر تابشی با ما همراه باشید.

 

هیتر تابشی (گرماتاب ) چیست ؟

هیتر تابشی در واقع یک نوع بخاری سقفی با ابعاد متفاوت که برای گرم کردن فضای باز کافی شاپ و رستوران، کارخانه جات صنعتی و سوله ها، گارگاه ها و گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری و همچنین اماکن عمومی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار گرماتاب بدین گونه است که شامل میله هایی که به دور آن رشته سیم پیچیده شده است می باشد. این میله ها جهت گرمایش محیط به کار می روند. همچنین در اطراف این میله ها نیز سدهای صیقلی وجود دارد که موجب بازتاب انرژی گرمایی تولید شده می شود.

راهنمای خرید هیتر تابشی

 

بیشتر بخوانید : انتقال حرارت هیتر تابشی

 

نحوه عملکرد گرماتاب

در ادامه از راهنمای خرید بخاری تابشی می خواهیم شما را با طرز کار گرماتاب آشنا کنیم. بخاری های تابشی این مجموعه با مشعل انحصاری برند گرماسرماسازه شرق، حرارت را با راندمان بالا از طریق لوله های استیل به رفکتور منتقل می نماید و سپس از طریق فن، حرارت در مسیر لوله ها هدایت و به صورت یکنواخت گرما در محیط پخش می شود. گرماتاب را در مکان ها و فضاهای با سقف بلند به کار می برند.

هیتر تابشی قابلیت تبدیل حرارت به امواج الکترومغناطیسی را دارد. البته ناگفته نماند این حرارت از طریق سوختن به دست می آید و سپس امواج در کل فضا پراکنده می شود. نکته مهمی که در مورد هیتر تابشی باید بدانید این است که به هیچ عنوان شما قادر به جهت دار کردن و یا مسیر دهی گرمایش ایجاد شده نخواهید بود و اینکه گرمای ایجاد شده به طور یکسان در تمام فضا پراکنده می شود. مهمتر از همه اینکه با استفاده از هیتر تابشی گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا کاهش می یابد.

 

مزایای خرید هیتر تابشی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی

در ادامه راهنمای خرید گرماتاب می خواهیم در مورد مزایای استفاده از گرماتاب را بیان کنیم. بخاری های تابشی؛ اتلاف حرارت و انرژی نداشته و نسبت به سایر سیستم های گرمایشی، با استفاده از راندمان بالایی که دارند در مکان هایی که تردد زیاد است مقرون به صرفه و مناسب هستند و محیط را به صورت یکنواخت گرم می نماید.

در سال های اخیر این دستگاه ها مورد توجه صاحبان صنایع صنعتی و کارخانجات، سوله ها، گلخانه ها و ... که محیط وسیعی دارند قرار گرفته است و استقبال قابل توجه ای جهت خرید و نصب این سیستم گرمایشی در مکان های کسب و کار خود نموده اند.

 

خرید هیتر تابشی سرامیکی

 

مزایای خرید هیتر تابشی گرماسرماسازه شرق

  • کم شدن آلاینده های موجود در محیط

  • ایجاد توزیع گرمای یکنواخت و رسیدن به دمای ایده آل

  • نگهداری آسان و نصب سریع

  • امکان نصب در سقف و بر روی دیوار و عدم اشغال فضای مفید کاری

  • ایمنی بالا

  • مقرون به صرفه بودن سوخت و انرژی

  • مصرف برق 100 وات

  • مصرف گاز 4.5 تا 5.5 متر مکعب در ساعت

  • قسمت آتشخوار لوله استیل دارای 10 سال گارانتی (بنا به درخواست مشتری) می باشد.

  • ترموستات محیطی تنظیم کننده دمای محیط (بنا به درخواست مشتری)

  • دارای استاپلایزر یا بالانسر (تنظیم کننده فشار گاز)

  • دارای ریموت کنترل (بنا به درخواست مشتری)

 

بیشتر بخوانید: هیتر فضای باز

 

از دیگر مزایای خرید گرماتاب گرماسرماسازه شرق نسبت به سایر برندها

  • برای اولین بار در ایران استفاده از دستگاه برک برای تولید رفلکتور بالایی که دارای 14 خم می باشد و با توجه به تعداد خم زیاد و شکست گرمای بیشتر منجر به تابش و انتقال گرمای بهتری نسبت به گرمای مشابه می باشد.

  • طراحی مدرن با به روزترین تکنولوژی در تولید

  • درب مشعل استیل می باشد

  • استفاده از رنگ 600 درجه نسوز برای لوله ها

  • دستگاه گرمایشی دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

 

انواع هیتر تابشی

اکنون در ادامه از راهنمای خرید بخاری تابشی، میخواهیم با انواع هیتر تابشی در گرماسازه شرق آشنا شویم. هیترهای تابشی دارای انواع مختلفی هستند که در بازار ایران عرضه می شود. به طور کلی این نوع هیترها در دو نوع بخاری تابشی گازی و برقی تولید می شوند که گرماسرماسازه شرق با توجه به مقرون به صرفه بودن، هیترهای تابشی گازی این مجموعه را به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد.

هیترهای تابشی گرماسازه شرق با دو مدل PRS – U و  PRS – L تولید می شود.

  • گرماتاب لوله ای مدل U بیشتر در فضای باز مانند رستوران و کافی شاپ و فضاهای عمومی و صنعتی و ... کاربرد دارد.

راهنمای خرید هیتر تابشی مدل PRS_U

  • گرماتاب لوله ای مدل L برای گرمایش فضای گلخانه و مرغداری ها و فضاهایی که ارتفاع کم دارند مورد استفاده قرار میگرد.

    راهنمای خرید هیتر تابشی مدل PRS_L

 

هیترهای تابشی سرامیکی (هیترهای مدیوم و لارج): هیتر سرامیکی مناسب برای فضاهای باز و نیمه باز از جمله رستوران ها، کافی شاپ ها، آلاچیق ها، تراس ها، سالن های ورزشی، تعمیرگاه ها و ... که به یک دستگاه کوچکتر برای گرمایش فضای خود نیاز دارند استفاده می شود. 

یکی از معیارهای انتخاب هیتر تابشی سرامیکی برای گرمایش فضای باز رستوران و کافه ها میزان فضای اشغال شده توسط این هیترها می باشد که با توجه به نصب این دستگاه به صورت سقفی یا دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نتیجه گیری

با هیتر تابشی می توانید به راحتی فضاهای بزرگی مانند سالن های صنعتی، گلخانه، مرغداری و دیگر مکان ها را گرم کرد. این دستگاه باید در سقف های با ارتفاع بلند نصب شوند. در هنگام خرید هیتر تابشی به ارتفاع فضای مورد استفاده خود توجه داشته باشید. چون توجه به این موضوع می تواند در بالا رفتن عملکرد دستگاه به شما کمک کند.

هیتر تابشی گرمای فوری را در محیط فراهم می کند. این سیستم گرمایش تابشی به صورت یکنواخت اجسام و سطوح را گرم می کند. البته فقط سطوحی که در دید مستقیم به بخاری قرار دارند گرم می شوند. اگر چه هوا مستقیماً گرم نمی شود، اما از طریق تماس با سطوحی که گرم شده اند گرم می شود. با نزدیک شدن سطح به بخاری، شدت گرمایش افزایش می یابد. اگر نظری و نکته ای در این راهنمای خرید هیتر تابشی از قلم افتاده، خوشحال می شویم با ما جهت بهتر شدن مطلب در میان بگذارید.

گرماسرماسازه شرق تولید کننده و عرضه کننده سیستم های گرمایشی و سرمایشی با چند دهه تجربه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. جهت کارشناسی و مشاوره رایگان خرید سیستم گرمایشی و سرمایشی با کارشناسان متخصص ما با شماره های 22032002-021 و 38482273-051 تماس حاصل فرمایید.

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیام بگذارید.