گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

قیمت گرماتاب

قیمت گرماتاب

 قیمت گرماتاب چقدر است؟ این سوالی است که برای همه پیش می آید. حال میخواهیم به بررسی این سوال بپردازیم. دستگاه گرمایش تابشی را با نام هایی مانند هیتر تابشی، گرمایش تابشی سقفی، گرمایش تشعشعی، گرمایش تابشی لوله ای و ... میشناسید. اما قیمت گرماتاب یا گرمایش تابشی با دیگر دستگاه های گرمایش تابشی متفاوت میباشد، چون دستگاه های دیگر دارای قیمت پایین تری نسبت به گرمایش تابشی هستند.

خب مطمئناً برای شما این سوال پیش می آید که دلیل این اختلاف قیمت چیست؟ با همین این دلایل را که باعث شده تا قیمت هیتر تابشی با دیگر دستگاه های گرمایش تابشی متفاوت باشد را بررسی میکنیم.

  

صفر تا ۱۰۰ سیستم گرماتاب و قیمت گرماتاب

سیستم گرماتاب در واقع به دستگاهی گرمایشی گفته می‌شود که وظیفه آن تأمین گرمای محیط‌های بزرگ، فضا‌های باز و یا سربسته است. این گرمایش صنعتی در بازار با نام‌هایی مانند هیتر تابشی لوله‌ای، سیستم گرماتاب، بخاری سقفی و یا سیستم تشعشعی نیز شناخته می‌شود. سیستم گرماتاب به حوزه گرمایش صنعتی مربوط است و می‌توان گرماتاب را یکی از به روزترین و جدیدترین محصول در این خانواده به حساب آورد.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های موجود در این حوزه در حال تولید و فروش این هیتر‌ها به همراه تکنولوژی‌های پیشرفته آن هستند. این دستگاه حرارتی پیشرفته می‌تواند فرایند‌های گرمایشی و ایجاد حرارت را در صنایع مختلف فراهم کند. 

قیمت گرماتاب گرماسازه شرق حداقل از 34 میلیون تومان و تا حداکثر 47 میلیون تومان می باشد که این قیمت براساس ظرفیت دستگاه تعیین میشود. هر چقدر ظرفیت دستگاه بالاتر برود قیمت هیتر تابشی نیز به همان نسبت افزایش می یابد. برای خرید انواع سیستم‌ گرمایش صنعتی نظیر گرماتاب میتوانید با کارشناسان گرماسازه شرق با شماره های 38482273-051 و 22032002-021 در ارتباط باشید. برای دانستن قیمت گرما تاب صنعتی بهتر است با این سیستم بهتر آشنا شویم.

 

سیستم گرماتاب (گرمایش تابشی) چیست؟

گرمایش تابشی متشکل از یک هیتر تابشی به عنوان دستگاه حرارتی است که می‌تواند در هر مکان و هر شرایطی با دقت بالا و سرعت زیاد گرمای مورد نیاز را تولید کند. در حال حاضر استفاده از آن بسیار رواج یافته است شامل مشعل، لوله و رفلکتور است که می‌تواند با کیفیتی ماندگار و عملکردی مناسب در صنایع مختلف به عنوان یک دستگاه حرارتی پیشرفته استفاده شود.

در حال حاضر گرماتاب با نام‌های مختلف در بازار وجود دارد. اما کارکرد همه آن‌ها به نوعی مشابه یکدیگر بوده و تأمین گرمایش در محیط را از طریق گرمایش تابشی بر عهده دارند.

 

سیستم گرمایش تابشی و قیمت گرمایش تابشی

 

گرماسازه شرق تولید‌کننده گرمایش تابشی

شرکت گرماسازه شرق در زمینه تولید محصولات گرمایش تابشی در طرح‌های مختلف و با تکنولوژی‌های متفا‌وت فعالیت می‌کند. تیم کارشناسان و مهندسین مجرب در این شرکت با بهره‌گیری از تجربیات سالیان خود قادر به تأمین گرمایش فضا‌های بزرگ مانند سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، رستوران‌ها و حتی کوره‌های گرمایشی هستند.

همچنین برای مشاوره و برآورد هزینه پروژه‌ها می‌توان از تیم پشتیبانی و مشاوره این شرکت بهره گرفت. از جمله محصولات گرمایش تابشی در این شرکت می‌توان به هیتر تابشی سرامیکی در دو نوع مدیوم و لارج، هیتر دکوراتیو و دو نوع هیتر تابشی لوله‌ای اشاره کرد. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان کولر صنعتی، کولر صنعتی سانتریفیوژ، مه پاش و کوره‌های هوای گرم را نام برد.

جهت استعلام قیمت بروز گرماتاب میتوانید با کارشناسان فروش گرماسازه شرق با شماره های 38482273-051 و 22032002-021 تماس حاصل فرمائید.

 

طرز کار گرماتاب

طرز کار گرماتاب بدین صورت است که در اثر ترکیب هوا و گاز شهری و ایجاد جرقه کار خود را آغاز می‌کند. در این قسمت فن مکنده هوا را به داخل گرماتاب کشیده و در قسمت مشعل گرماتاب نیز یک جرقه الکتریکی ایجاد می‌شود. جرقه تولید شعله و گرمای مناسب کرده و سپس گرما را به بخش‌های دیگر منتقل خواهد کرد. در نهایت گرما به صورت امواج مادون قرمز توسط رفلکتور‌ها در محیط منتشر می‌شود.

 

کاربرد‌ گرماتاب

گرماتاب به دلیل تکنولوژی جدید و کاهش مصرف گاز می‌تواند در اماکن مختلف صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر بسیاری از سالن‌های صنعتی، سوله‌ها، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و دامداری‌ها و حتی مراکز تجاری و فروشگاه‌ها از این سیستم برای تهیه گرمایش محیط استفاده کرده‌اند.

 

انواع گرماتاب 

هیتر تابشی غیر از منازل مسکونی در تمام فضا‌های عمومی قابل استفاده است. قیمت گرماتاب و کاربرد این سیستم به دلیل مزیت‌های فراوان متنوع بوده و به نوعی آن را بخاری تابشی نیز می‌نامند. گرماتاب به دو نوع L و U دسته‌بندی می‌شود که در ادامه مشخصات آن به طور کامل ارائه خواهد شد. 

 

گرماتاب لوله‌ای مدل L

این نوع هیتر تابشی لوله‌ای از نوع گازی بوده و می‌توان از گاز شهری و گاز مایع برای عملکرد آن استفاده کرد. این دستگاه می‌تواند در محیط‌هایی که فاصله کف تا سقف حدود ۳ تا ۵ متر است مورد استفاده قرار بگیرد. مراکز مورد استفاده شامل کناره‌های سوله، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها است.

این نوع هیتر تابشی لوله‌ای با توجه به مدل توان‌هایی بین ۳۵ تا ۵۵ کیلووات داشته و ظرفیت حرارتی آن‌ها نیز بین ۳۰ هزار تا ۴۸ هزار خواهد بود. قیمت گرماتاب لوله ای مدل L براساس ظرفیت حرارتی 30 هزار تا 48 هزار قیمتی از کف 44 میلیون تومان شروع می شود و تا حداکثر 47 میلیون تومان می رسد.

همچنین میزان مصرف گاز با فشار خانگی در این مدل‌ها حداقل 3.2 متر مکعب بر ساعت تا 5.3 متر مکعب بر ساعت است.

 گرمایش تابشی لوله ای مدل L

گرماتاب لوله‌ای مدل U

هیتر تابشی نسبت به مدل‌های لوله‌ای PRS-L دارای توان حرارتی و ظرفیت پایین‌تری است. به همین دلیل در مراکزی با ابعاد کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. توان حرارتی ایجاد شده توسط مدل‌های این دسته بین ۱۵ تا ۶۵ کیلووات بوده و ظرفیت حرارتی آن‌ها نیز بین ۱۳ هزار تا ۵۶ هزار است. برای این ظرفیت حرارتی، قیمت هیتر تابشی مدل U یا همان گرماتاب لوله ای مدل  U از حداقل قیمت معادل ۳۴ میلیون تومان شروع شده و تا حداکثر ۴۳ میلیون تومان می رسد.

میزان مصرف گاز طبیعی با فشار خانگی در این مدل‌ها بین 1.4 متر مکعب بر ساعت تا 6.1 متر مکعب بر ساعت است که حداکثر مصرف آن به مدل‌های بالا تعلق دارد.

 گرمایش تابشی لوله ای مدل U

انواع دستگاه گرماتاب از نظر نصب

سیستم گرماتاب را می‌توان از نظر مکان نصب به ۴ دسته تقسیم‌بندی کرد.

گرماتاب دیواری و سقفی

دستگاه‌های گرمایش تابشی از نظر نصب به دو نوع سقفی و دیواری تقسیم می‌شوند. همچنین قیمت بخاری سقفی گرماتاب در این دو نوع متفاوت است. نوع سقفی همانطور که از نام آن پیداست در قسمت سقف و در بیشترین فاصله از زمین نصب می‌شود. انتخاب این نوع سیستم نیز معمولاً به فضای مورد نظر برای نصب بستگی دارد.

به عنوان مثال برای مرغداری‌ها می‌توان از این نوع سیستم استفاده کرد. گرماتاب دیواری نیز در قسمت دیواره سوله‌ها نصب شده و ویژگی آن نصب با زاویه در این قسمت است.

 

گرماتاب گازی

تابش گرما در فضا‌های بزرگ همواره با مشکلاتی همراه است. با توجه به اینکه در فصل سرما تأمین گرمایش این فضا‌های بزرگ برای ساعات طولانی بسیار اهمیت دارد، تجهیزات گرمایشی نظیر گرماتاب صنعتی می‌تواند چاره کار باشد. این سیستم با عملکردی مشابه خورشید می‌تواند گرمای ایجاد شده از سوختن گاز را از طریق امواج الکترومغناطیس در فضا منتشر کند. بخاری تابشی گازی برای عملکرد خود به گاز شهری و یا مایع وابسته هستند. از این رو می‌توانند هزینه گرمایش را در این گونه فضا‌ها کاهش دهند.

 

گرماتاب برقی

هیتر تابشی علاوه بر نوع گازی، نوع دیگری با عنوان گرماتاب برقی نیز دارد که در آن از برق برای ایجاد گرما استفاده می‌شود. این سیستم حداقل میزان برقی مصرفی را برای گرما به کار می‌برد. همچنین نسبت به انواع دیگر گرمای طبیعی‌تری را تولید و منتشر می‌کند. عملکرد هیتر برقی مشابه خورشید بوده و توزیع دما در آن ثابت است. حرارت ایجاد شده توسط این سیستم از بالا به پایین بوده و پس از برخورد با اجسام باعث افزایش حرارت در آنها می‌شود.

 

بهترین قیمت هیتر تابشی و بهترین نوع سیستم گرماتاب کدام است؟

سیستم گرمایش تابشی از نوع گازی را می‌توان از بهترین نوع این سیستم به شمار آورد. زیرا گرمای تولید شده توسط این سیستم بسیار مطبوع و طبیعی بوده و باعث احساس آرامش خواهد شد. در این سیستم انرژی گاز به طور کامل به گرما تبدیل می‌شود. قیمت گرماتاب گازی نیز نسبت به نوع برقی متفاوت است.

به دلیل تابش گرما از سقف کاربر نیاز به نزدیک شدن به منبع برای گرم شدن ندارد. تنظیم دما توسط این سیستم کاملاً یکسان و هم سطح انجام می‌شود. علاوه بر آن دما در محیط به صورت یکسان افزایش می‌یابد. مصرف گاز در این سیستم کاملاً به صرفه و اقتصادی است و همین موضوع یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. به دلیل عدم تولید گاز‌های آلاینده می‌توان این سیستم را به نوعی سازگار با محیط زیست دانست.

 

مدت زمان لازم برای عملکرد گرماتاب

گرماتاب از سیستم‌های گرمایشی بسیار پرطرفدار در محیط‌های بزرگ صنعتی است. این دستگاه به دلیل تکنولوژی جدید خود توجه بسیاری از صاحبان صنایع و اماکن مختلف را به خود جلب کرده است. ‌مزیت‌های این دستگاه باعث می‌شود تا با استفاده از آن بتوان محیط‌های مورد نظر خود را با سرعت بیشتر و با هزینه کمتر گرم کرد.

 

 

قطعات اصلی گرماتاب و تاثیر آن روی قیمت گرماتاب

دستگاه‌های گرماتاب مانند دیگر دستگاه‌های صنعتی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر یک بر قیمت گرماتاب تاثیرگذارند. در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشعل

بخش اصلی گرماتاب مشعل آن است که معمولاً در بخش ابتدایی قرار گرفته و در آن شعله تشکیل می‌شود. منبع تأمین گرمای هیتر تابشی همین قسمت است.

رفلکتور دستگاه

اجزای اصلی و مهم دیگر این سیستم رفلکتور است که امواج گرمایی دستگاه را به صورت بازتاب به محیط باز می‌گرداند. امواج مادون قرمز از لوله‌های دستگاه به این بخش برخورد کرده و سپس منعکس می‌شوند.

لوله فولادی انتقال حرارت

بخش مهم دیگر که در قیمت هیتر تابشی موثر است لوله انتقال حرارت است. از طریق این لوله، شعله به سمت رفلکتور‌ها حرکت می‌کند. لوله انتقال به حرارت مقاوم بوده و معمولاً بدون درز ساخته می‌شود. بخش مهم دیگر فن الکتریکی یا فن دمنده است که از وظایف آن ترکیب گاز و هوا برای سوختن و تشکیل شعله خواهد بود.

تاثیر اجزای گرمایش تابشی بر قیمت آن

آیا گرماتاب گازی مختص صنایع و مکان‌های خاصی است؟

عملکرد مطلوب بخاری تابشی گازی باعث شده است که این سیستم گرمایشی تنها به محیط‌های صنعتی تعلق نداشته و در بسیاری از اماکن مختلف تفریحی، رفاهی و حتی خدماتی نیز استفاده شود. مکانیزم تابش در این سیستم مخصوص مساحت‌های بزرگ باز و نیمه باز است. به همین دلیل در اکثر مراکز تولیدی، دامداری، مرغداری، رستوران، مراکز تفریحی و تجاری و حتی تعمیرگاه‌ها نیز از آن استفاده شده است.

 

مزیت‌های سیستم گرماتاب

گرمایش تابشی از نوع گازی به دلیل عملکرد منحصر به فرد خود مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. مزایای این سیستم علت اصلی استقبال گسترده آن محسوب می‌شود. تنوع در مدل‌های مختلف این دستگاه و ارائه امکانات متفاوت بسته به محیط‌های مورد استفاده یکی از بزرگترین مزیت‌های آن به شمار می‌رود. همچنین می‌تواند محیط‌های باز و نیمه باز همراه با مساحت بسیار زیاد را با گرمای مطبوع و یکنواخت خود گرم کند.

گرمای ایجاد شده توسط این سیستم به طور مطبوع و تمیز بوده و هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند. نصب این دستگاه فضای مفید محیط را اشغال نکرده و به راحتی انجام می‌گیرد. از دیگر مزایای استفاده از این سیستم کاهش چشمگیر میزان مصرف سوخت و هزینه نگهداری بسیار پایین آن است.

  

شاخص‌ های مهم در تعیین قیمت گرماتاب

گرمایش تابشی­ ها نیز مانند سایر دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی دارای مدل ‌های بسیار متنوعی بوده و همین امر موجب می‌شود تا تنوع قیمتی بالایی داشته باشند. اما باید بدانید که فاکتورها و شاخص ‌های گوناگونی میتواند بر روی قیمت این دستگاه تأثیرگذار باشد که از مهمترین آن‌ ها میتوان به بکارگیری قطعات با کیفیت در گرمایش تابشی اشاره کرد. ما در ادامه به ‌صورت کامل در خصوص تمامی فاکتورها و شاخص‌ های مهم در تعیین قیمت گرماتاب سقفی صحبت خواهیم کرد.

 قیمت گرمایش تابشی

 

بیشتر بخوانید : محاسبه ظرفیت گرمایش تابشی

 

بکارگیری قطعات با کیفیت و تأثیر آن بر قیمت هیتر تابشی

همانطور که در قسمت قبل نیز به این موضوع اشاره کردیم، به‌ کارگیری قطعات با کیفیت می‌تواند از مهم‌ترین شاخص‌هایی باشد که بر روی قیمت گرماتاب تأثیر میگذارد. هر چه قطعات با کیفیت‌تر و مرغوب‌تری در ساخت گرمایش تابشی به ‌کار رفته باشد، قیمت گرماتاب نیز افزایش پیدا میکند. البته باید بدانید که گرمایش تابشی­ ها دارای قطعات متنوعی هستند که با کیفیت بودن هر کدام از آنها، بر روی کیفیت نهایی دستگاه تأثیرگذار است. این قطعات شامل موارد زیر میباشد:

 

  • رله مشعل دستگاه گرمایش تابشی

رله مشعل سیستم گرمایشی تابشی را میتوان جز اصلی‌ترین قطعات به کاربرد که وظیفه روشن‌ کردن دستگاه و فرمان به سایر قطعات را به عهده دارد. در صورتی‌ که این قطعه کیفیت مناسبی نداشته باشد، امکان خروج گاز و پس از آن آسیب‌های بعدی وجود دارد.

 رله مشعل قطعه مهم در قیمت گرمایش تابشی

  • ایر سوییچ هیتر تابشی

قطعه مهم دیگر که بر روی قیمت گرماتاب تأثیرگذار خواهد بود، ایر سوییچ هیتر تابشی بوده که وظیفه مشخص‌ کردن اختلاف فشار محیط با داخل لوله دستگاه را به عهده دارد. یک قطعه با کیفیت از احتمال بروز خطا و احتراق به‌ سادگی جلوگیری خواهد کرد.

ایر سوییچ هیترتابشی قطعه مهم در قیمت گرمایش تابشی

 

  • شیر برقی مشعل دستگاه گرمایش تابشی

شیر برقی وظیفه روشن‌ کردن، تنظیم فشار و همچنین ترکیب اکسیژن با گاز را به عهده داشته و می‌تواند بر روی ایمنی و قیمت انواع گرمایش تابشی، تأثیرگذار باشد. همچنین باید بدانید که در این دستگاه‌ ها، شاهد حضور دو شیر برقی بوبین خواهیم بود که شعله دستگاه را در دو مرحله ایجاد خواهد کرد.

 شیر برقی قطعه مهم در تعیین قیمت گرمایش تابشی

  • رفلکتور دستگاه گرماتاب

رفلکتور وظیفه دارد تا گرمای تولید شده را به کمک لوله‌ های خود، به محیط منتقل کند. این قطعه را می‌توان جز مهمترین شاخص‌های تأثیرگذار بر روی قیمت هیتر تابشی این دستگاه دانست که انتقال حرارت و راندمان دستگاه، به کیفیت آن بستگی دارد.

 

  • لوله آتشخوار گرماتاب

به‌ صورت کلی لوله‌های آتشخوار می‌بایست در برابر حرارت‌های بالا، بین 450 تا 500 درجه سانتی‌گراد، مقاومت داشته باشند. در صورتی‌ که کیفیت این قطعات پایین باشد، دستگاه سوراخ شده و شاهد انتقال گرما نخواهیم بود.

  

مقایسه قیمت گرماتاب با بخاری صنعتی و موتورخانه مرکزی

این سیستم گرمایشی از طریق تابش گرما تبادل حرارتی با محیط را انجام می‌دهد. این فرایند در نهایت باعث کاهش هزینه‌های مرتبط در زمان تأمین گرمایش سالن‌ها بالاخص سالن‌های با ارتفاع بیش از ۳ متر خواهد شد. در حالی که استفاده از بخاری‌های صنعتی و یا موتورخانه مرکزی هزینه‌های بسیاری خواهد داشت. زیرا علاوه بر هزینه‌های مربوط به خریداری و راه‌اندازی دیگر سامانه‌های گرمایشی، انرژی مصرفی و هزینه‌های مرتبط با آن نیز به دیگر هزینه‌ها اضافه شده و بدین ترتیب قیمت تأمین گرمایش در محیط‌های بزرگ را به شدت افزایش می‌دهد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش گرماتاب

سیستم گرماتاب با هدف کسب رضایت مشتریان با بهترین شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. کلیه قطعات این سیستم به طور جداگانه دارای گارانتی بوده و از این بابت خیال خریداران راحت است. همچنین اکثر مدل‌های این سیستم دارای ضمانت ۱۵ ساله هستند و به نوعی تضمین‌کننده کیفیت به شمار ‌می‌روند.

 

نصب و راه‌اندازی گرماتاب

نصب این سیستم باید توسط کارشناسان با تجربه و متخصص انجام شود. همچنین مکان نصب نیز معمولاً به صورت آویز از سقف و یا نصب روی دیوار خواهد بود. در ابتدا باید لوله کشی گاز و کابل کشی برق برای مکان مورد نظر انجام گیرد. سپس این سیستم توسط متخصصین نصب شود.

 

ارتفاع گرماتاب در سالن‌های مرغداری و گلخانه

استفاده از سیستم گرماتاب در گلخانه‌ها به منزله استفاده از نزدیک‌ترین شرایط مشابه شرایط طبیعی است. این سیستم در محیط گلخانه در زیر سقف نصب می‌شود و همین موضوع باعث عدم ایجاد میعان در سقف شده و با جذب امواج تابشی توسط گیاهان، دمای خاک بیشتر از دمای هوا افزایش می‌یابد. در مرغداری‌ها نیز برای تأمین گرمای طبیعی و یکنواخت از این سیستم استفاده می‌شود. نصب آن نیز به صورت ردیف تکی از لوله‌ها در مرکز سقف بوده و در امتداد هم قرار می‌گیرند.

 ارتفاع گرمایش تابشی در گلخانه - قیمت گرمایش تابشی

تولید گرماتاب با قطعات اصلی و ایمن 

قطعات به کار رفته در ساخت این سیستم از بهترین متریال ساخته شده و دارای استاندارد‌های اروپایی هستند. برخی از آنها نیز وارداتی بوده و کیفیت بالایی دارند. این قطعات از ایمنی بالایی نیز برخوردارند و بر اساس بهترین عملکرد طراحی و ساخته شده‌اند.

 

قیمت گرماتاب چقدر است؟

شرکت گرماسازه شرق نیز برای شاخص های بسیاری را جهت قیمت گرما تاب در نظر گرفته است که این شاخص ها شامل موارد زیر می باشد.

 

  • انتخاب بهترین مواد اولیه موجود در بازار

از جمله فاکتورهای مهمی که باید به آن اشاره کرد، استفاده از متریال و مواد اولیه مناسب برای تولید قطعات گرمایش تابشی است. هر چه این مواد اولیه مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر باشند، قطعات تولید شده نیز باکیفیت‌تر بوده و قیمت گرماتاب افزایش پیدا خواهد کرد.

 

  • دقت بسیار بالا در مونتاژ

کنار هم قرار گرفتن و مونتاژ قطعات، از جمله مراحل اصلی و مهم در تولید گرمایش تابشی است. در صورتی‌ که این مرحله با دقت بالا انجام نشده و یا توسط افراد با تبحر پایین صورت بگیرد، کیفیت نهایی گرمایش تابشی افت شدیدی خواهد کرد. اگر به دنبال استفاده از گرمایش تابشی در فضای باز هستید مقاله گرمایش تابشی فضای باز را بخوانید.

 

  • بالاترین دورۀ گارانتی و خدمات پس از فروش این صنعت در ایران

اگر قصد خرید گرمایش تابشی را دارید، بدون شک باید نیم‌ نگاهی به گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه داشته باشید. فراموش نکنید که هر چه دوره این خدمات بیش­تر باشد، امکان سرویس دستگاه و تعویض قطعات طولانی‌تری در انتظار شما است.

 

  • بزرگترین شبکۀ نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سراسر کشور

هر چه شبکه نصب و خدمات پس از فروش شرکت تولیدکننده گرمایش تابشی­ ها، بیش­تر باشد، به معنای کیفیت بالاتر در نصب و از سوی دیگر، قیمت بیش­تر است. به یاد داشته باشید که نصب صحیح و مطمئن گرمایش تابشی می‌تواند بر روی کیفیت نهایی و میزان عملکرد آن تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

 

  • بهره‌مندی از تیم‌های مهندسی قبل و بعد از فروش

زمانی که قصد خرید و قیمت گرما تاب فضای باز را دارید، بهتر است از افراد و متخصصین در این زمینه مشورت گرفته تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را برای خودتان خریداری کنید. از این‌ رو تیم‌ های مهندسی چه قبل از خرید و چه پس از آن، می‌توانند به شما کمک فراوانی در خرید و نگهداری گرمایش تابشی بکنند.

 

  • ارائه خدمات رایگان مشاوره

از دیگر فاکتورهایی که میتواند به‌ عنوان شاخص مهم در قیمت گرماتاب معرفی شود، میزان ارائه مشاوره از سوی تیم تولیدکننده است. به یاد داشته باشید که همیشه سؤالاتی وجود دارد که نیاز به پیدا کردن پاسخ مناسب از افراد مناسب هستند.

 

  • امکان‌سنجی و مهندسی پروژه

امکان‌سنجی به شما در داشتن یک خرید مطمئن و مناسب کمک فراوانی می‌کند. شما از این‌ رو می‌توانید بسته به بودجه خود، بهترین و مناسب‌ترین گرمایش تابشی را خریداری کرده و مطمئن باشید که قیمت گرما تاب دقیقاً مناسب شما خواهد بود.

 


 

سوالات متداول

 

1. قیمت گرماتاب چقدر خواهد بود؟

از آن جایی که قیمت هیتر تابشی لوله ای به عوامل و شاخص‌ های متنوعی بستگی دارد، نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن عنوان کرد.

 

2. دلیل تفاوت قیمت هیتر تابشی­ ها چیست؟

از مهمترین دلایل تفاوت قیمت گرماتاب می‌توان به تفاوت در برند تولیدکننده، قطعات به‌ کار رفته، میزان گارانتی و خدمات پس از فروش، نحوه مونتاژ و ... اشاره کرد.

 

3. چگونه می‌توان مناسب‌ترین گرماتاب از لحاظ قیمت را خریداری کرد؟

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت گرماسازه شرق، بهترین، با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین هیترهای تابشی مختلف را به ساده‌ترین شیوه ممکن خریداری کنید.

 

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاه ها

سالارجاوید
۲ آذر ۱۴۰۱

سلام من یک دستگاه بخاری تابشی سقفی به طول ۶ مترلازم دارم و می خوام از گاز کپسول استفاده کنم واسه ۱۰ساعت کار این دستگاه چند تا کپسول مصرف می کند

گرماسازه
۱۷ تیر ۱۴۰۲

با سلام خدمت شما دوست بزرگوار. همکاران واحد فنی جهت مشاوره خرید و راهنمایی های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

مجید داوری
۷ مهر ۱۴۰۲

خرید گرماتاب برای تعمیرگاه خودرو

گرماسازه
۸ مهر ۱۴۰۲

با سلام خدمت شما جناب داوری عزیز. همکاران فروش با شما تماس خواهند گرفت.

پیام بگذارید.