گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

مه‌ پاش رستوران‌ و فضای باز

مه‌ پاش رستوران‌ و فضای باز

مه پاش رستوران و فضای باز چیست؟ مسئله بهداشت و تعادل هوایی یکی از مهمترین موارد مورد نیاز برای رستوران‌ ها است که باید با دقت بالایی مورد بررسی قرار گیرد. مه ‌پاش رستوران‌ و فضای باز نقش بسیار مهمی را در کیفیت هوایی و نظافت آن ایفا می‌کند؛ زیرا با جذب گرما، دمای محیط را تا میزان مناسبی کاهش داده و مانع از تجمع بوی نامطبوع در محیط می‌شود. این محیط‌ های خدمات‌ رسانی در راستای جذب رضایت مشتریان باید محیط موردنظر را از جنبه‌ های مختلف به ایده‌آل‌ترین حالت ممکن تبدیل کنند.

برای مثال، مسئله گرما و بوی نامطبوع دو مورد بسیار مهم و منفی در رستوران ‌ها هستند که موجب نارضایتی مشتریان می‌شوند. سیستم رطوبت ساز مخصوص رستوران‌ و فضای باز علاوه بر آنکه در کاهش دما و از بین ‌بردن بوی نامطبوع تأثیر مثبت دارد، مانع از ورود حشرات و آلودگی به محیط نیز می‌شود. البته از آنجایی ‌که ویژگی محیطی رستوران‌ های مختلف بسیار متفاوت است، متقاضیان باید با توجه ‌به موارد مختلف مانند مسافت رستوران و فضای باز موردنظر بهترین نوع مه پاش را خریداری کنند. همچنین به دلیل اینکه مسئله نظافت و هوای حاکم در رستوران‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است ما در ادامه این مقاله به بررسی مفصل و صحیح سیستم رطوبت سازهای ویژه برای محیط‌ های رستوران و فضای باز می ‌پردازیم.

 

مه پاش رستوران، عامل مهم در جذب رضایت مشتریان 

مه ‌پاش رستوران یکی از مهمترین عوامل در نظافت و پاکیزگی رستوران و فضای باز به شمار می‌آید؛ به همین دلیل متخصصان فعال در زمینه مدیریت رستوران و فضاهای باز باید با توجه‌ به ویژگی ‌های محیطی آن ‌ها اقدام به خریداری قوی‌ ترین سیستم رطوبت ساز مخصوص کنند. با توجه ‌به اینکه حساسیت ‌های بسیار زیادی توسط مشتریان برای انتخاب رستوران و فضای باز مناسب وجود دارد، افراد باید محیطی را برای غذا خوردن و قرار‌های روزانه انتخاب کنند که علاوه بر رایحه عالی، دارای هوایی مطلوب نیز باشد.

 

مه پاش رستوران و فضای باز

استفاده از مه‌ پاش مناسب برای رستوران‌ ها و فضای باز

 

بیشتر مشکلاتی که تاکنون از سوی مردم برای رستوران ‌ها ارائه شده است، ریشه در گرمای محیط موردنظر، عدم تعادل رطوبت موجود در آن و بسیاری از موارد دیگر دارد. البته با استفاده از مه پاش صنعتی این مشکل را به طور کامل حل می‌کند؛ زیرا با توزیع قطرات بسیار ریز آب گرمای محیط را جذب کرده و بوی نامطبوع موجود در آن را از بین می‌ برد. همچنین سیستم مه پاش فضای باز رطوبت محیط را به تعادل رسانده و شرایطی عالی را برای گذراندن اوقات فراغت و قرار‌های کاری فراهم می‌کند.

با توجه ‌به اینکه سیستم رطوبت سازهای بسیاری برای رستوران‌ ها و فضای باز وجود دارند، متقاضیان باید با توجه ظرفیت محیط موردنظر، ظرفیت موجود برای مشتریان، موقعیت مکانی آن و بسیاری از موارد دیگر بهترین نوع این سیستم را برای آن خریداری کنند. در صورتی ‌که فضای رستوران بسیار پیچیده و تنگ باشد به سیستم رطوبت سازهای قوی برای فرایند خنک‌سازی و از بین ‌بردن بوهای نامطبوع نیاز است. البته امروزه بسیاری از کافه رستورانهای کوچک جهت خنک سازی محیط خود از پنکه مه پاش استفاده میکنند.پنکه مه پاش، بخار آب ریزان را در هوا پخش کرده و موجب خنک سازی محدوده نزدیک خود میشود.

 

عملکرد مه ‌پاش رستوران ‌و فضای باز

مه پاش رستوران، به ‌عنوان مهمترین تجهیز مورد نیاز برای حفظ آرامش و آسایش مشتریان، دارای انواع مختلفی است که همه آنها عملکرد یکسانی دارند. این سیستم مانند سیستم‌ های سرمایشی دیگر با توزیع قطرات ریز آب، فرایند خنک ‌سازی محیط را انجام می‌دهد.

البته باید به این نکته اشاره کرد برخی سیستم های رطوبت ساز دارای حسگر‌هایی هستند که در هر دقیقه میزان رطوبت و گرمای محیط را اندازه گرفته و با توجه‌ به آمار و ارقام به ‌دست ‌آمده تنظیمات لازم را برای تعیین میزان قطرات آب موردنیاز برای محیط انجام می‌دهد.

برخی از این نوع سیستم ها نیز به ‌صورت دستی کار  کرده و قیمت مقرون‌ به ‌صرفه و مناسب‌ تری نیز دارند. زمانی که دمای محیط رستوران و فضای باز موردنظر دچار مشکل شده یا به عبارتی گرما و بوی نامطبوع موجود در آن افزایش خواهد یافت، آب قرار گرفته شده در مخزن در ابتدا به ‌وسیله فیلتر‌های مخصوص تصفیه شده و توسط لوله ‌های مخصوص به سختی گیر منتقل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید :  خرید مه پاش گلخانه کوچک و خانگی

 

با توجه‌ به آن که برخی از ذرات و املاح موجود در آب توسط فیلتر قابل جداسازی نیستند، سختی گیر تمام رسوبات، ذرات ریز، درشت و غیره را از آب جدا کرده و به پشت نازل‌ ها انتقال می‌دهد. نازل مه پاش به ‌عنوان قطعه ‌ای که آب را به ذرات بسیار ریز تبدیل می‌کند، مایع موردنظر را با فشار مشخص روی محیط و فضای موردنظر پخش کرده و موجب خنک ‌سازی آن می‌شود. سایز ذرات آب تولید شده توسط نازل ‌ها به حدی ریز و کوچک است که به شکل مه نشان داده می‌شوند.

 

سیستم مه پاش در رستوران و فضای باز

سیستم رطوبت ساز، گزینه مناسبی برای از بین‌ بردن بوی نامطبوع و گرمای رستوران

 

مزایای مه پاش رستوران

مه ‌پاش رستوران ‌و فضای باز نقش بسیار عالی در هوای حاکم بر آن دارد؛ زیرا با پخش ذرات ریز آب گرمای آن را از بین برده و تعادل عالی را بین سرما و گرمای آن برقرار می‌کند. مزایایی که با نصب مه پاش فضای باز به وجود می‌آید بسیار عالی و ویژه هستند؛ به همین دلیل در اکثر محیط‌ های عمومی مانند رستوران ‌ها از این سیستم برای جلب نظر مشتریان استفاده می‌کنند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، مزایای سیستم رطوبت ساز مناسب رستوران ‌و فضای باز را نام می‌برد:

 

  • رضایت مشتریان از هوای رستوران

مه پاش رستوران هوای حاکم بر رستوران را به صورتی تنظیم میکند که مشتریان از سرما و گرمای زیاد دچار آزار نشوند. به عبارتی وظیفه سیستم فوق از بین ‌بردن گرمای محیط و خنک‌ سازی آن به میزان مناسب است.

 

  • از بین ‌بردن بوی نامطبوع

از دیگر مزایایی که تعبیه این سیستم رطوبت ساز به دنبال دارد، از بین ‌بردن بوی نامطبوع موجود در آن است. مهم‌ترین مسئله‌ ای که مشتریان برای انتخاب رستوران و فضای باز به آن دقت میکنند، رایحه دلنشین حاکم بر محیط است. هر چه میزان بو موجود در رستوران دلنشین‌تر باشد نظر مشتریان به میزان بیشتری جلب می‌شود. سیستم رطوبت ساز ایده‌آل در رستوران‌ و فضای باز هر گونه بوی نامطبوع و ناخوشایندی را به ‌صورت سریع از بین می‌برد که یک مزیت مهم برای آن به ‌حساب می‌آید.

 

بیشتر بخوانید:  اجزاء سیستم مه پاش

 

  • از بین ‌بردن حشرات موذی و نامناسب

از دیگر موارد بسیار منفی که بسیاری از رستوران ‌ها با آن سرو کار دارند، وجود حشرات موذی و نامناسب در رستوران‌ ها و فضای باز است که نظر نامناسب مشتریان را به دنبال خواهد داشت. البته این مشکل با تعبیه این سیستم سرمایشی و رطوبت ساز فضای باز مناسب به‌ صورت کامل و اساسی رفع خواهد شد که یک مزیت مهم برای آن به‌ حساب می‌آید.

 

مه پاش رستوران برای از بین بردن آلودگی

مزایای استفاده از سیستم رطوبت ساز در رستوران ‌ها و فضای باز

 

  • از بین ‌بردن آلودگی ‌ها و ذرات گردوغبار هوا

این تجهیز تمام آلودگی‌ها و ذرات گردوغبار هوا را در طی فرایندی هوشمندانه از بین می‌برد؛ به همین دلیل صاحبان رستوران‌ ها می‌توانند به ‌وسیله سیستم رطوبت ساز رستوران شرایط مناسب و ایده‌آلی را در راستای گذراندن ساعاتی دلنشین در رستوران برای مشتریان فراهم کنند.

 

نحوه انتخاب مه پاش رستوران ‌و فضای باز

با توجه‌ به آنچه که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این سیستم باید با توجه ‌به ویژگی‌ های محیط موردنظر انتخاب شوند. انتخاب صحیح سیستم رطوبت ساز بسیاری از هزینه‌ ها را کاهش داده و علاوه بر کسب سودآوری بسیار نظر مثبت مشتریان را نیز جلب خواهد کرد.

بازده مه پاش ‌های مناسب رستوران‌ و فضای باز در صورت انتخاب بهترین نوع آن بالا بوده و بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. موارد زیر مهم‌ترین نکاتی را که برای انتخاب این سیستم سرمایشی مناسب باید به آن توجه کنید را به طور کامل توضیح داده ایم.

 

  • جنس بدنه

یکی از نکات مهم برای انتخاب مه پاش رستوران، توجه به جنس بدنه آن است. از آنجایی‌ که دکوراسیون داخلی رستوران و فضای باز از اهمیت بالایی برخوردار است، سیستم انتخابی باید ظاهری مناسب داشته باشد. همچنین استحکام آن در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی از دلایل دیگر برای توجه به جنس دستگاه فوق است.

 

  • پمپ آب بسیار قوی

سیستم رطوبت سازهای مناسب برای رستوران ‌ها باید پمپ آب بسیار قوی داشته باشند تا بلافاصله پس از ناهماهنگی دمایی و ایجاد بوی نامطبوع در محیط، آب را با فشار بالا به سمت خروجی دستگاه هدایت کرده تا فرایند خنک‌سازی و از بین ‌بردن بو انجام شود.

 

مه پاش رستوران

 

  • مقاومت بالای نازل‌ های مه پاش

از آنجایی ‌که نازل ‌های سیستم رطوبت ساز در تماس مستقیم با آب و رطوبت محیط قرار دارند باید مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی، تغییر شکل و غیره داشته باشند؛ در غیر این صورت به دلیل نیاز به تعویض هزینه‌ های بسیاری را برای متقاضیان ایجاد می‌کنند.

 

  • توجه به تعویض فیلترها

با توجه‌ به اینکه آب دارای املاح و ذرات بسیار نامطلوبی است، آبی که در این سیستم‌ به کار می‌ رود باید با عبور از فیلتر‌های قوی و سختی گیر با قدرت بالا تصفیه شود. با این ‌حال به دلیل اینکه فیلتر‌ها پس از مدتی کارایی خود را از دست ‌داده و آلودگی بسیار زیادی تولید می‌کنند باید در هر مدت نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شود. عدم انجام فرایند فوق علاوه بر عدم تصفیه آب باعث تولید رسوب در دیگر اجزای دستگاه همچون نازل ‌ها نیز می‌شود.

 

  • میزان آب مصرفی توسط مه پاش

میزان آبی که این تجهیز برای خنک‌سازی محیط استفاده می‌کند تأثیر بسیاری در انتخاب متقاضی خواهد داشت. به عبارتی متقاضیان در حد امکان باید محصولی را خریداری کنند که مصرف آب و برق مناسبی داشته باشد.  

 

استفاده از مه پاش رستوران به ‌جای کولر

با وجود اینکه مهپاش رستوران نتیجه مشابهی با دیگر سیستم ‌های سرمایشی مانند کولر دارد، با این‌ حال جایگزینی آن به‌ جای کولر گزینه بهتری به‌ حساب می‌ آید. قیمت مه پاش نسبت به کولر‌های آبی و گازی کمتر بوده و هزینه کمتری را به دنبال دارد.

همچنین میزان آبی که کولر‌های آبی برای خنک‌ سازی محیط استفاده می‌کنند نسبت به مه پاش ‌ها بسیار بالا بوده و از نظر اقتصادی هیچ‌ گونه مزیتی ندارد. کولر‌های آبی برای خنک‌ سازی محیط آب را فیلتر نمی‌ کنند؛ به همین دلیل هوایی که از طریق کولر به محیط انتقال داده می‌ شود، به دلیل املاح مختلف کیفیت خوبی ندارد.

در عوض استفاده از مه‌ پاش رستوران‌ و فضای باز به صورتی است که فیلتر‌های مختلف و سختی گیرها قبل از هر کاری آب را به‌ صورت تصفیه شده در می‌آورند. تعداد دفعات سرویس و تعمیر سیستم رطوبت ساز مورد استفاده در رستوران‌ ها و فضای باز بسیار کمتر از دیگر سیستم ‌های سرمایشی است که یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن به‌ حساب می‌آید. سایر سیستم ‌های سرمایشی به ‌هیچ ‌عنوان قابلیتی برای جذب و از بین ‌بردن بو نامطبوع، ذرات معلق در هوا و آلودگی ندارند ولی سیستم رطوبت ساز توانایی پروسه فوق را خواهد داشت.

 

رستوران ‌ها و فضاهای باز به‌ وسیله نصب رطوبت ساز هیچ نیازی به سیستم ‌های تهویه ندارند ولی در صورت استفاده از دیگر لوازم سرمایشی باید سیستم فوق نیز برای از بین‌ بردن بوی نامطبوع نصب شود که هزینه‌ های بسیاری را به دنبال دارد.

 

این مقالات را از دست ندهید : مه پاش سالن های ورزشی

 

اجزای تشکیل‌ دهنده مه پاش رستوران‌

این سیستم ها دارای اجزای بی ‌شماری هستند که هر یک از ‌آنها بدون دیگری هیچ کاربردی در دستگاه ندارند. متقاضیانی که قصد خرید و قیمت مه پاش رستوران و فضای باز را دارند باید از طریق آشنایی با قطعات داخلی سیستم فوق، کیفیت و عملکرد آن را تشخیص دهند. در ادامه این محتوا به بررسی اجزای تشکیل ‌دهنده این تجهیز جهت رستوران‌ و فضای باز میپردازیم:

سیستم محافظ برق و جریان

یکی از مهم‌ترین اجزایی که در سیستم رطوبت ساز مخصوص رستوران ‌ها و فضای باز تعبیه شده، سیستم محافظ برق و جریان زیاد است. به عبارتی از آنجایی‌ که سیستم فوق با برق و آب کار می‌کند، در صورت اتصالی بخشی از دستگاه، اتفاقات ناخوشایندی به بار خواهد آمد. در صورتی‌ که سیستم‌ های مه پاش رستوران‌ به محافظ برق متصل باشند در صورت هرگونه مشکل برقی هیچ آسیبی به بخش‌ های مختلف دستگاه و محیط رستوران پیش نخواهد آمد که یک مزیت برای آن به‌ حساب می‌آید.

فیلتر‌ها و سختی گیرهای تعبیه شده

از دیگر بخش‌های مهم استفاده شده در این وسیله، فیلتر‌ها و سختی گیرهای تعبیه شده در آن است. به عبارتی از آنجایی ‌که ورود آب بی کیفیت و دارای املاح نامناسب به نازل‌ها و بخش ‌های مختلف دستگاه باعث کاهش عملکرد مناسب آن می‌شود، باید از فیلتر‌ها و سختی گیرهای مناسبی برای آن استفاده شود.

کمپرسور و پمپ آب

کمپرسور و پمپ مه پاش مورد استفاده در این وسیله باید با توجه ‌به محیط موردنظر دارای قدرت متغیری باشد. هر چه مسافت محیطی که مه پاش برای خنک‌ سازی آن به کار می‌رود، بیشتر باشد باید کمپرسور پمپ آب قوی‌تری در آن تعبیه شود.

نازل‌ مه پاش

نازل مه پاش نیز به ‌عنوان بخش خروجی آن باید دارای کیفیت بالا بوده و با توجه ‌به شرایط آب ‌و هوایی دچار زنگ‌ زدگی و تغییر شکل نشوند.

از دیگر اجزای تشکیل‌ دهنده مه‌ پاش فضای باز می‌ توان به شیلنگ، پایه نازل، حسگر رطوبت، حسگر دما و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد که خرابی هر یک از آنها به‌ طور کلی عملکرد دستگاه را مختل خواهد کرد. حسگر رطوبت و دما وظیفه دارد تا به طور اتومات وضعیت هوای محیط موردنظر را بررسی کرده و در صورت تشخیص رطوبت و دما، دستورات لازم را برای روشن‌ سازی این سیستم صادر کند. درصد خطای حسگر‌های نام برده شده بسیار اندک بوده و تاکنون مشکلی را ایجاد نکرده است.

اجزای تشکیل دهنده مه پاش رستوران و فضای باز

ویژگی‌ های مه پاش رستوران‌

سیستم رطوبت سازهای باکیفیت و کاربردی در رستوران ‌ها و فضای باز در صورت برخورداری از گارانتی قابل اطمینان خواهند بود؛ زیرا در هر زمانی که دستگاه دچار مشکل شود، اجازه تعویض یا سرویس رایگان آن وجود خواهد داشت. کسانی که قصد خرید مه‌ پاش فضای باز را دارند باید با ویژگی ‌های ایده‌آل آن آشنایی کامل داشته باشند. یکی از بهترین ویژگی‌ های مه پاش مناسب برای رستوران ‌ها و فضای باز، توانایی مقابله اجزای آن در برابر رطوبت و زنگ‌ زدگی است.

از آنجایی ‌که دکوراسیون رستوران و تجهیزات به کار برده شده در آن در زیبایی نیز تأثیر بسیاری دارند باید در برابر رطوبت و گرمای هوا قالب اولیه خود را حفظ کرده و دچار زنگ‌زدگی نشوند که این موضوع یک ویژگی مثبت برای آن به ‌حساب می‌آید. مه پاش مناسب و باکیفیت باید دارای برچسب مصرف انرژی و برچسب مربوط به استانداردهای مختلف باشد؛ زیرا در صورت عدم برخورداری از آن‌ها محصول فوق از ایمنی کافی برخوردار نبوده و خطرات زیادی را به همراه دارد.

 

انواع مه‌ پاش فضای باز از نظر فشار خروجی

سیستم رطوبت ساز مورد استفاده در رستوران‌ از نظر فشار خروجی دارای انواع مختلفی است که متقاضی با توجه ‌به نوع نیاز خود باید مناسب‌ترین آن‌ها را خریداری کند. معمولاً در رستوران ‌ها از سیستم رطوبت ساز با فشار متوسط برای از بین‌ بردن بوی نامطبوع و خنک‌ سازی هوا استفاده می‌شود ولی در برخی موارد، مه ‌پاش ‌های کم ‌فشار و پرفشار نیز برای این مکان ‌ها کاربرد دارند. رطوبت سازهای پرفشار در زمان شروع کار آب را توسط پمپ ‌ها و شیر خروجی با فشار بسیار بالا به سمت نازل‌ ها هدایت می‌ کنند.

در نهایت پس از انجام چنین فرایندی عمل فیلتراسیون، جداسازی سختی ‌ها، تبدیل آب به ذرات مه و غیره با سرعت بالایی انجام خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که انجام این فرآیند به ‌صورت سریع هیچ تأثیری بر روی کیفیت آب تصفیه شده ندارد و آب به ‌صورت کامل از هر گونه آلودگی، ذرات معلق و غیره جدا خواهد شد.

 

قیمت مه‌ پاش فضای باز

موارد مهمی وجود دارد که در خرید مه پاش، تاثیر بسزایی بر روی قیمت مه پاش فضای باز میگذارد. اما همه ما میدانیم که کیفیت مهمترین عامل است و بر قیمت ارجحیت دارد. مواردی که میتواند بر روی قیمت مه پاش فضای باز تاثیر بگذارد، میتواند اعم از پمپ مه پاش، شیلنگ و مغزی باشد. مغزی های عرضه شده در بارازف در دو نوع برنجی و آهنی هستند. خب تفاوت اصلی این دو با هم این است که مغزی برنجی به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمیشود و قیمت آن نیز به نسبت مغزی آهنی گرانتر میباشد.

نازل مه پاش هم یکی دیگر از قطعاتی است که بر روی قیمت مه  پاش فضای باز تاثیر میگذارد. جنس نازل های ساخت کشور ایتالیا، تمام استیل هستند و دارای طول عمر بالایی میباشند. بنابراین با توجه به این شرایط از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار بر قیمت مه پاش، ارتفاع و نصب مه پاش، نوع مه ساز و ... می باشد. بنابراین قیمت ها براساس این موارد متفاوت هستند.

 

ایده‌آل‌ ترین مه پاش برای رستوران‌ و فضای باز

ایده‌آل‌ ترین سیستم رطوبت ساز در رستوران و فضای باز به صورتی است که با استفاده از میزان اندکی آب بهترین بازده را از خود نشان دهد. همچنین میزان برق مصرفی سیستم‌ های مه پاش نیز کیفیت آن‌ها را مشخص خواهد کرد؛ زیرا هر چه برق کمتری برای فعال‌ شدن مه پاش و خنک ‌سازی محیط به کار رود، کیفیت سیستم انتخابی بهتر خواهد بود.

سیستم های رطوبت ساز ایده‌آل برای رستوران ‌ها و فضای باز باید دارای پمپ و کمپرسور بسیار قوی باشند؛ به حدی که سالن موردنظر را بدون هیچ فشاری تا حد مناسب خنک کرده و آلودگی‌ های موجود در آن را از بین ببرند.

سرعتی که مه پاش برای خنک کردن و نابودی آلودگی‌ های حاکم در یک محیط استفاده می‌کند تأثیر بسیاری در تشخیص کیفیت رطوبت ساز موردنظر دارد؛ زیرا سیستم موردنظر در صورت برخورداری از کیفیت بالا باید در زمان بسیار کمی فرایند جذب گرما را انجام دهد. در غیر این صورت نه ‌تنها از نظر زمانی مقرون‌به‌صرفه نیست، بلکه از نظر میزان مصرف آب و برق نیز مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله به طور کامل درباره ویژگی‌ ها و مشخصات مه ‌پاش در رستوران‌ ها و فضای باز توضیحاتی را ارائه کردیم. سیستم های رطوبت ساز مناسب برای رستوران ‌ها نقش بسیار بزرگی در جلب رضایت مشتریان ایفا می‌کنند؛ زیرا با جذب گرمای محیط، شرایطی را به وجود خواهد آورد تا متقاضیان ساعات دلنشینی را در محیط موردنظر سپری کنند. سیستم رطوبت ساز علاوه بر جذب گرمای رستوران و خنک ‌سازی آن، آلودگی ‌ها و ذرات گردوغبار موجود در آن را نیز از بین میبرد که یک مزیت بسیار مناسب به ‌حساب می‌آید.

از بین ‌بردن حشرات موذی در رستوران‌ ها و فضای باز از دیگر مزایایی است که سیستم موردنظر برعهده دارد. این دستگاه دارای انواع مختلفی است؛ به همین دلیل متقاضیان باید با توجه ‌به ویژگی ‌های محیط موردنظر مانند مسافت آن، موقعیت مکانی و غیره مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنند.

از مهم‌ترین موارد دیگری که برای خرید مه پاش مناسب در رستوران ‌ها باید به آن توجه شود، کیفیت قطعات به کار برده شده در ‌آنها است. ذرات تولید شده توسط نازل‌ های دستگاه مه پاش به حدی ریز هستند که در کنار یکدیگر به شکل مه نشان داده می‌ شوند.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله راهنمای خرید پنکه مه پاش
راهنمای خرید پنکه مه پاش
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله مه پاش صنعتی چیست؟ نکات مهم در خرید آن
مه پاش صنعتی چیست؟ نکات مهم در خرید آن
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله مه پاش سالن های ورزشی
مه پاش سالن های ورزشی
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه ها

زهرا فاضل
۲۵ بهمن ۱۴۰۰

سلام ممنون از پست خوبتون

گرماسازه
۲۸ بهمن ۱۴۰۰

سپاس

سمیه قاسمی
۳۰ بهمن ۱۴۰۰

سلام مقاله خوب و کاملی بود

گرماسازه
۳۰ بهمن ۱۴۰۰

سپاس از توجه شما

بهمن دادگر
۲۵ تیر ۱۴۰۱

سلام روز بخیر . برای۳۰ متر جلوی رستوران چی پیشنهاد میکنید . عکس و قیمت و مشخصات لطف کنید

گرماسازه
۱۷ تیر ۱۴۰۲

با سلام خدمت شما دوست بزرگوار. همکاران واحد فروش جهت مشاوره و راهنمایی های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

پیام بگذارید.