گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

راهنمای خرید کوره هوای گرم

راهنمای خرید کوره هوای گرم

امروزه برای گرمایش محیط‌های صنعتی و با ابعاد بزرگ از تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود که هر  یک از این تجهیزات دارای ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود هستند. کوره هوای گرم یکی از انواع این تجهیزات به شمار می‌آید که دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای بوده و می‌تواند به ‌راحتی محیط‌های صنعتی و با ابعاد بزرگ را گرم کند. با مطالعه راهنمای خرید کوره هوای گرم شما می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از این محصولات بهترین گزینه‌ها را برحسب نیاز خود انتخاب کرده و اقدام به خرید آنها کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره خرید کوره هوای گرم صحبت کرده و ابعاد مختلف مشخصات فنی آنها را مورد بررسی قرار دهیم. مطالعه ادامه این مطلب به شما کمک می‌کند تا معیارهایی که برای خرید این محصولات موردنیاز هستند را بشناسید و بتوانید به شکل مناسبی آنها را بررسی کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید در ادامه از خدمات سایت ما نیز برای خرید انواع هیتر هوای گرم که به آنها نیاز دارید استفاده کنید که در این خصوص نیز صحبت خواهیم کرد.

 

کوره هوای گرم و اهمیت استفاده از آن

پیش از آنکه درباره مشخصات فنی این کوره‌ها در راهنمای خرید کوره هوای گرم صحبت کنیم اجازه دهید تا اطلاعاتی را در خصوص اهمیت استفاده از این تجهیزات و کاربردهای مختلفی که دارند در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر شما می‌توانید کوره‌های هوای گرم را در شرایط و موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار داده و از مزایای آنها نهایت بهره را ببرید. شما می‌توانید از این محصولات برای گرمایش گلخانه‌ خود استفاده کنید؛ چرا که دمای آنها کاملا قابل تنظیم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد به مقاله کوره هوای گرم گلخانه مراجعه کنید.

راهنمای خرید کوره هوای گرم

این قابل تنظیم بودن باعث می‌شود تا دقت بالایی را در گرمایش محیط‌های گلخانه‌ای به شما ارائه داده و از نابودی گیاهان گلخانه شما جلوگیری کنند. کاربرد مهم دیگری که هیترهای هوای گرم دارند استفاده از آنها در مرغداری‌ها است. همان‌طور که می‌دانید در مرغداری‌ها نیز تنظیم دمای محیط از اهمیت بالایی برخوردار است و کوره‌های هوای گرم می‌توانند عملکرد خوبی را در این زمینه به شما ارائه دهند.

این هیترها دارای چندین فن با ابعاد بزرگ هستند که می‌توانند هوای محیط را به سمت المنت‌های حرارتی داخل این تجهیزات برده و از طرف دیگر هوای گرم را به سمت بیرون منتقل کنند. امروزه شما می‌توانید از این محصولات در سوله‌ها و کارخانه‌های صنعتی نیز استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : نحوه ساخت کوره هوای گرم

 

بررسی بدنه کوره هوای گرم

در اولین بخش از راهنمای خرید کوره هوای گرم قصد داریم درباره بدنه این محصولات صحبت کنیم. بدنه کوره هوای گرم از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید دقت زیادی به این مسئله داشته باشید. برای تولید و ساخت بدنه این تجهیزات از گالوانیزه استفاده می‌شود.

گالوانیزه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ضربه است و به همین علت نیز طول عمر این تجهیزات را افزایش می‌دهد. دقت داشته باشید که گالوانیزه‌های به‌ کار رفته در محصولات ما به ‌صورت دوجداره هستند. این دوجداره بودن به طور مستقیم روی مقاومت هیتر هوای گرم تاثیر می‌گذارد. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که بدنه محصولات ما هیچ‌ گونه جوشکاری ندارد.

یکی از دلایلی که باعث افزایش مقاومت گالوانیزه در برابر حرارت می‌شود استفاده از رنگ الکترواستاتیک است که روی بدنه این محصولات قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که قرار گرفتن این رنگ روی بدنه کوره هوای گرم مقاومت آن در برابر رطوبت را نیز افزایش می‌دهد.

پس شما در محیط‌های مرطوب نیز می‌توانید از این کوره‌های هوای گرم استفاده کنید. دقت داشته باشید که گالوانیزه به‌ کار رفته در ساخت بدنه این محصولات معمولا به ‌صورت تمام خم‌کاری شده است.

بررسی بدنه در راهنمای خرید کوره هوای گرم

بررسی ابعاد و اندازه کوره هوای گرم

یکی از معیارهای بسیار مهم دیگری که در راهنمای خرید کوره هوای گرم باید به آن دقت و توجه داشته باشید مسئله ابعاد و اندازه کوره‌ای است که خریداری می‌کنید. شما باید بر اساس محیطی که قصد نصب کردن کوره‌های هوای گرم را دارید محصول خود را انتخاب کنید تا بتوانید هم در فضایی که دارید صرفه‌جویی کنید و هم بهترین عملکرد را از این کوره‌ها در گرمایش محیط دریافت کنید. طول دیگ محصولات ما دو اندازه 1.25 و 1.5 است که می‌توانید برحسب نیاز هریک از آنها را خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید : کوره هوای گرم کانالی

 

قطر محفظه محصولات ما نیز در سه اندازه 40، 63 و 71 سانتی‌متر طراحی و تولید می‌شود. یک نکته بسیار مهم که باید به آن دقت داشته باشید این است که جنس این محفظه‌ها نیز معمولا از استیل نگیر است که در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است. طول هیتر به‌ کار رفته در این کوره‌های هوای گرم 1.66، 1.70 و 1.95 است. از طرف دیگر عرض این محصولات نیز 0.8، 1.2 و 1.42 است.

هیترهای کوره هوای گرم ما نیز امروزه در دو اندازه 1.60 و 2.20 به شما ارائه می‌شوند. فراموش نکنید که ضخامت ورق‌های به ‌کار رفته در این محصولات نیز معمولا 1.8 است.

 

بررسی مشخصات فنی کوره هوای گرم

در این بخش از راهنمای خرید کوره هوای گرم قصد داریم درباره مشخصات فنی کوره هوای گرم که یکی از مهمترین بخش ها در هنگام خرید کوره هوای گرم است کمی بیشتر صحبت کنیم. یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی مربوط به یک کوره هوای گرم تعداد فن‌ها و ابعاد فن‌هایی است که در آن به‌ کار رفته است.

هر چه تعداد و ابعاد این فن‌ها بیشتر باشد میزان هوادهی هیتر کابینتی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر محصولات ما دارای دو فن هستند که شما برحسب نیاز می‌توانید هر یک از ابعاد 60 در 60 یا 85 در 85 را برای خرید خود انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید : طرز کار کوره هوای گرم

 

از دیگر مشخصات فنی مهمی که باید در زمان خرید هیتر هوای گرم به آن دقت داشته باشید می‌توان به تعداد شبکه‌های به‌ کار رفته در این محصولات اشاره کرد. در حال حاضر محصولات ما در سه نوع به فروش می‌رسند که تعداد شبکه‌های آنها به ترتیب برابر 16، 24 و 32 است. یکی از عواملی که می‌تواند روی توان کوره‌های هوای گرم شما اثرگذار باشد مسئله دور موتور محصولات است. هر چه دور موتور بیشتر باشد توان کوره هوای گرم نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر محصولات ما با دور موتورهای 1320 و 1400 RPM تولید می‌شوند. توان مصرفی نیز یک ویژگی مهم دیگر است که باید در زمان خرید این هیترها به آن دقت کنید. توان مصرفی می‌تواند در کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی دستگاه‌های شما اثرگذار باشد. محصولات امروزه به ‌صورت سه ‌فاز و با توان مصرفی 500 وات تولید به فروش می‌رسند.

بررسی مشخصات فنی در  راهنمای خرید کوره هوای گرم

 

 

یک کوره هوای گرم چه امکاناتی باید داشته باشد؟

امروزه کوره‌های هوای گرم دارای امکانات مختلفی هستند که هر یک از آنها ویژگی‌های خاصی داشته و عملکرد مخصوص به خود را نیز به شما ارائه می‌دهند. به همین علت در یکی از مهم‌ترین بخش‌های راهنمای خرید کوره هوای گرم باید درباره این امکانات نیز صحبت کنیم. داشتن سیستم کنترل برق به همراه تمامی تجهیزات یکی از مهم‌ترین این امکانات به شمار می‌آید. از جمله این تجهیزات می‌توان به ترموستات مخصوص دیگ، انواع فیوزهای سه ‌فاز و ... اشاره کرد.

داشتن اتوماسیون و همین‌طور ترموستات محیطی یکی از مهمترین امکانات در کوره‌های هوای گرم به شمار می‌آید. شما در صورت تمایل می‌توانید سفارش دهید که این امکانات در کوره هوای گرمی که از مجموعه گرماسازه شرق خریداری می‌کنید نیز وجود داشته باشد.

سنسور دمای محیط یک سنسور بسیار کاربردی است که می‌تواند در تنظیم دمای محیط بسیار موثر باشد. این سنسورها می‌توانند دمای محیط را اندازه‌گیری کرده و اقدام به روشن یا خاموش‌ کردن هیتر هوای گرم کنند. تجهیزات کنترلی از جمله کنترل فاز و همین‌طور کنترل نوسان برق نیز جز مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که وجود آنها در یک کوره هوای گرم لازم و ضروری است.

 

بیشتر بخوانید : کوره هوای گرم سانتریفیوژ

 

 

عوامل تأثیرگذار روی قیمت کوره هوای گرم 

زمانی که قصد خرید کوره هوای گرم را دارید احتمالا سوالاتی در خصوص قیمت کوره هوای گرم نیز به ذهن شما می‌رسد. یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در راهنمای خرید کوره هوای گرم مورد بررسی قرار گیرد قیمت این محصولات و عواملی است که روی قیمت آنها تاثیر می‌گذارد. به‌ طور کلی این عوامل را می‌توان به چند دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد. اولین دسته مربوط به برند سازنده این محصولات است. معمولا برخی از برندها به علت شهرت بیشتر قیمت‌های بالاتری را نیز برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

دسته دیگر مربوط به مشخصات فنی محصولی است که قصد خرید آن را دارید. مشخصات فنی که در این راهنما مورد بررسی قرار دادیم همگی می‌توانند تاثیر زیادی روی قیمت نهایی این کوره‌های هوای گرم داشته باشند. از طرف دیگر امکانات جانبی این محصولات نیز به طور مستقیم روی قیمت نهایی آنها تاثیر خواهد داشت. هر چه یک هیتر هوای گرم امکانات بیشتری داشته باشد طبیعتا عملکرد بهتری را نیز به شما ارائه داده و از قیمت بالاتری هم برخوردار خواهد بود.

 

خرید کوره هوای گرم

در این مطلب تلاش کردیم تا جامع‌ترین راهنمای خرید هیتر کابینتی را به شما ارائه داده و تمام مواردی که شما باید پیش از خرید این محصولات آنها را بررسی کنید را به شما معرفی کنیم. درصورتی‌که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید انواع این کوره‌ها را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات سایت گرماسازه شرق نیز در این زمینه استفاده کنید.

با استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید به جدیدترین لیست قیمت این محصولات دسترسی پیدا کرده و آنها را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید از راهنمای خرید کوره هوای گرم ما نیز استفاده کرده و با مشخصات فنی محصولاتی که ما به فروش می‌رسانیم نیز بیشتر آشنا شوید و با اطلاعات کامل اقدام به خرید آنها کنید.

جهت راهنمای خرید هیتر کابینتی می توانید با کارشناسان فروش گرماسازه شرق تماس حاصل فرمائید. (38482273-051 - 22032002-021)

مقالات مرتبط

نمایش مقاله کوره هوای گرم سانتریفیوژ چیست؟
کوره هوای گرم سانتریفیوژ چیست؟
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله کوره هوای گرم کانالی
کوره هوای گرم کانالی
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
نمایش مقاله کوره هوای گرم گلخانه
کوره هوای گرم گلخانه
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

پیام بگذارید.