گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال

راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال

شما با بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال قادر خواهید بود که از بین محصولات متنوع برودتی که امروزه در بازار موجود می باشند به انتخاب بهترین وسیله سرمایشی برای صنابع بپردازید. تحمل گرما هنگامی که بدن در اوج فعالیت خود قرار دارد گاهی امری محال می باشد.

در چنین شرایطی سوخت و ساز بدن سرعت می گیرد و این امر خود باعث افزایش دمای عمومی بدن می شود. حال شرایطی را در نظر بگیرید که گرمای هوا نیز مزید بر تمامی این اوامر گردد. وقوع حوادثی نظیر گرمازدگی و یا افت مایعات بدن در چنین شرایطی بیشتر مشاهده می گردد.

این امر سبب افت راندمان کارایی در فعالان اقتصادی می شود. در نتیجه وجود گرمای مفرط هوا سبب خساراتی نامحسوس به مجموعه صنعتی می گردد. در بسیاری از صنایع برای مقابله با مشکلات در فصول گرم سال مانند تابستان اقدام به استفاده از وسایل برودتی مانند کولر صنعتی می نمایند. 

 

شناخت کلی از کولر صنعتی آکسیال

وجود گرما می تواند گاهی آنچنان طاقت فرسا باشد که سبب کاهش کارایی افراد گردد. گاهی در صنایع میزان حرارت فعالیت صنعتی خود به مقدار بالایی می باشد. در چنین شرایطی گرمایش تولید شده توسط تغییر فصل می تواند مزید بر علت گردد. در چنین شرایطی جان افراد شاغل در مجموعه با خطرات قابل مشاهده ای مواجه می شود.

 

بیشتر بخوانید : کولر سانتریفیوژ

 

در برخی مرکزها آستانه رفاهی در سطح پایینی قرار دارد. در این شرایط ما شاهد وقوع تنش های روحی و روانی فراوانی برای افراد ساکن و یا شاغل در این مرکزها خواهیم بود. با نیاز سنجی های صورت گرفته توسط تولید کنندگان وسایل سرمایشی آنها اقدام به تولید کولر آکسیال نمودند.

راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال

 

کولر آبی آکسیال گرماسازه شرق به راحتی قادر به تامین هوایی مطبوع در محیط هایی نظیر کارخانه ها و مراکز بزرگ تجاری می باشد. کولر صنعتی امروزه در اندازه های بزرگ و با ظرفیت های بالا برای استفاده در صنایع تولید و روانه بازار مصرف می شوند. راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال و شناخت کولر صنعتی آکسیال می تواند فعالان صنعتی را در انتخابی مطمئن از بین انبوه وسایل برودتی راهنمایی نماید.

کولر آکسیال گرماسازه شرق با استفاده از فناوری های ساده و کاربردی بیشترین عملکرد را برای کاربران خود فراهم می نمایند. کولر آکسیال یک محصول کاربردی و مطمئن در ایجاد سرمایشی مطبوع در صنایع محسوب می گردد.

 

کاربرد کولر آبی صنعتی آکسیال در بخش های گوناگون

به طور معمول یک مجتمع اقتصادی مانند یک کارخانه تولیدی از بخش های متفاوتی تشکیل شده است. این بخش ها بنا بر اهمیتی که دارند نیاز به تامین گرمایش و سرمایش متفاوتی دارند. برای مثال گاهی وجود سرمای شدید در انبارهایی که برای نگهداری از محصولات تولید شده توسط کارخانه اختصاص داده شده است سبب خسارات جبران ناپذیر به محصولات می گردد.

البته به طور معمول ما شاهد وقوع مشکلاتی از این قبیل در کارخانه های تولید کننده محصولات غذایی، شیمیایی و یا دارویی می باشیم. در نهایت در چنین شرایطی نیاز است تا مدیران و مسئولان مرکز صنعتی برای کاهش خسارات مستقیم و غیر مستقیم اقدام به استفاده از راه حلی مناسب نمایند.

 

بیشتر بخوانید : نصب کولر صنعتی

 

امروزه صنایع تولید کننده کولر آبی بزرگ صنعتی با وارد نمودن فناوری های بروز دنیا در جهت ارتقاء محصولات خود همگام با نیازهای بازار هدف حرکت نموده اند. کاربرد فناوری های جدید، استفاده از بهترین متریال برای تولید کولرهای آکسیال و در نهایت دانش فنی بالا و حتی سیستم های کنترل کننده در کولر صنعتی سبب شده است که کاربران اقبال بیشتری در استفاده از این محصولات از خود نشان دهند.

بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال

 

همچنین قیمت های مناسب کولر صنعتی سبب گردیده که استفاده از آنها برای صنایع امری کاملا اقتصادی باشد. بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال به شما کمک می نماید تا محصولی مطمئن و با کیفیت را در بین تمامی برندهای نام آشنا بیابید و مورد استفاده قرار دهید.

 

عوامل موثر در انتخاب کولر صنعتی آکسیال

برای انتخاب بهترین نوع کولر بزرگ صنعتی نیاز است تا کاربران اطلاعات کافی در زمینه این محصولات را جمع آوری نمایند. انتخاب کولر آبی بزرگ صنعتی برای فضاهای گوناگون کاملا وابسته به عوامل متعددی می باشد.

گنجایش فضا، میزان بودجه ای که برای این منظور اختصاص داده شده است و در نهایت انتخاب بهترین کولر آبی تبخیری با توجه به راندمان و بازدهی کولری که مورد استفاده قرار می گیرد. رعایت تمامی نکات قید شده در متن می تواند برای کاربران کولر صنعتی به ویژه کولرهای آکسیال انتخابی مطمئن را تضمین نماید.

 

این مقالات را از دست ندهید : خرید کولر صنعتی دست دوم

 

انواع کولر صنعتی

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که برای بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال نیاز است تا کاربران با انواع مدل های کولر در بازار مصرف آشنایی بیشتری پیدا نمایند. اولین نمونه های کولرهای صنعتی که در بازار مورد توجه و مقبولیت قرار گرفت کولرهای آبی صنعتی بودند. به تدریج با توسعه فناوری نمونه های پیشرفته تری از این محصول به بازار عرضه شد.

کولرهای آبی دارای فن سانتریفیوژ و کولر دارای فن آکسیال بخشی از انواع متنوع این محصول برای استفاده در صنایع می باشد. نمونه دیگری از کولرهای صنعتی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است نیز کولرهای گازی می باشند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که غالبا قیمت تمام شده در کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی بیشتر می باشد. البته در زمان مصرف این محصولات محدودیت هایی نیز وجود دارد که کاربران باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشند. برای مثال در بیشتر مواقع توصیه بر این است که کاربران از مصرف کولرهای گازی در مناطق گرم و خشک امتناع نمایند.

 خرید کولر صنعتی آکسیال 

بررسی عملکرد در انواع مدل های کولر آبی

همانگونه که بیان نمودیم تولیدکنندگان کولرهای آبی با توسعه فناوری در محصولات خود سبب ایجاد تنوع قابل توجهی در محصولات خود شده اند. اولین نمونه از این محصولات کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی یا گریز از مرکز می باشند. این کولر سلولزی با استفاده از فن های سانتریفیوژی، تسمه و پوشال هایی که در ساختار کولر وجود دارد عمل تولید هوای خنک را انجام می دهند.

 

بیشتر بخوانید :  تفاوت فن آکسیال با فن سانتریفیوژ 

 

استفاده از این کولر آکسیال صنعتی برای کاربران مزایایی دارد برای مثال کولرهای سانتریفیوژی نسبت به سایر کولرهای آبی صدای بسیار کمی را تولید می نمایند. همچنین میزان انرژی مصرف شده در این کولرهای آبی بسیار پایین می باشد. نمونه ی دیگر کولرهای صنعتی همان کولرهای آبی آکسیال می باشند.

در این کولر بزرگ صنعتی برای عملکرد مطلوب از فن های آکسیال به صورت محوری استفاده می نمایند. عمل خنک سازی در کولر آکسیال صنعتی به کمک پد سلولزی کولر آبی که در روبروی فن های آکسیال تعبیه شده اند صورت می پذیرد.

 برای بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال نیاز است تا کاربران این سیستم ها با مزیت های کاربرد کولر آکسیال نسبت به سایر تجهیزات سرمایشی آشنایی بیشتری پیدا نمایند. از جمله مزیت هایی که برای کولر آبی آکسیال می توان نام برد این مورد می باشد.

این کولر صنعتی قادر است تا در فضاهای وسیع و باز میزان حجم بیشتری از هوای خنک را تولید نماید. این امر سبب می شود تا استفاده از این کولر در کارخانه ها و مراکز صنعتی از مقبولیت بیشتری برخوردار باشد. سیستم ساده ای که در این کولر بزرگ صنعتی استفاده شده است تعمیر و نگهداری از آن را برای کاربران راحت تر نموده است.

همچنین استفاده از این کولر صنعتی برای کسانی که دارای آلرژی های فصلی می باشند نسبت به سایر نمونه های کولرهای صنعتی مناسب تر می باشد.

 

بیشتر بخوانید : کولر صنعتی برای سوله

 

فضاهای مناسب جهت استفاده از کولرهای آکسیال

شما در نهایت با بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال  می توانید این محصول را بهتر بشناسید و برای فضای صنعتی خود بهترین انتخاب را انجام دهید. معمولا کولر صنعتی آکسیال به دلیل حجم بالای هوای خنکی که می تواند در محیط تولید نماید برای کاربرد در فضاهای وسیع و باز بسیار مناسب می باشد.

از دیگر فواید کاربرد این کولرها این می باشد که استفاده از کولر آبی آکسیال می تواند به حفظ رطوبت محیط کمک می نماید. این امر سبب می شود تا خشکی هوا در محیط به حداقل ممکن کاهش یابد. معمولا کاربران این سیستم از این مزیت در گلخانه ها، سالن های پرورش طیور و دامداری ها و حتی سالن های پرورش قارچ بهره می برند.

همچنین از این کولر می توان در گلخانه ها، انبارها، سالن های پرورش محصولات پروتئینی، مساجد و هیئت ها، سالن های آمفی تئاتر، سینما و باشگاه های ورزشی نیز استفاده نمود. بنابراین کولر صنعتی برای سوله بسیار مناسب است. وجود فناوری ساده و استفاده از پدهای سلولزی در ساختار کولرهای صنعتی آکسیال سبب گردیده است تا این محصول در بین کاربران از مقبولیت بالایی برخوردار باشد.

در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که کولرهای صنعتی آکسیال با استفاده از فناوری تبخیری اقدام به خنک نمودن هوا می نماید. تبخیر آب سبب می شود تا هوای گرم محیط توسط ذرات آب دریافت و این امر به کاهش دمای هوا در محیط کمک می نماید. خنک نمودن هوای محیط توسط کولر به صورت کاملا طبیعی و بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی صورت می پذیرد. در نتیجه عمل سرمایش هوا با کمترین عارضه زیستی برای محیط و کاربران صورت می پذیرد.

 

نتیجه گیری

در نهایت با توجه به مطالب قید شده در متن کاربران می توانند به بهترین راهنمای خرید کولر صنعتی آکسیال دست یابند. در نتیجه بر اساس موارد قید شده در متن کاربران سیستم های سرمایشی می توانند به انتخاب حجم و گنجایش مناسب کولر برای فضای شخصی و تجاری خود بپردازند.

جهت خرید کولر صنعتی آکسیال می تونید با مشاوران و کارشناسان فروش گرماسرماسازه شرق در تماس باشید. (38482273-051 - 22032002-021)

مقالات مرتبط

نمایش مقاله تفاوت فن آکسیال با فن سانتریفیوژ
تفاوت فن آکسیال با فن سانتریفیوژ
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳
نمایش مقاله کولر آبی تبخیری چیست و مزایا و معایب آن
کولر آبی تبخیری چیست و مزایا و معایب آن
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳
نمایش مقاله کولر صنعتی چیست؟ معرفی انواع کولر آبی صنعتی
کولر صنعتی چیست؟ معرفی انواع کولر آبی صنعتی
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳

پیام بگذارید.