گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

هیتر تابشی ایستاده فضای باز

هیتر تابشی ایستاده فضای باز

در مکان‌هایی که سرپوشیده نیستند، بخاری‌های مرکزی برای گرم کردن فضا کافی نخواهند بود؛ از این‌ رو باید به دنبال برترین راهکارها باشید. هیتر تابشی ایستاده فضای باز بهترین انتخابی خواهد بود که می‌توانید از آن استقبال به عمل بیاورید. این هیتر فضای باز از بازده بالایی برخوردار هستند و می‌توانند کارایی ویژه‌ای را از خود به نمایش بگذارند. علاوه بر راندمان بالا، می‌توانید شاهد ظاهر بسیار ویژه‌ای نیز از این بخاری‌ها باشید.

این هیتر قارچی فضای باز دارای یک سری از پنل‌ها هستند که وظیفه‌ آن‌ها گرم کردن محیط در سریع‌ترین زمان ممکن است؛ پس در یک نگاه کلی می‌توانیم اینطور بیان کنیم برای اینکه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و همچنین از یک فضای شیک بهره ببرید، می‌توانید نسبت به خرید این بخاری تابشی ایستاده اقدام کنید. در ادامه مطلب به ‌صورت گسترده‌تر این محصول و مزایای آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس همراه ما باشید.

 

مزایای هیتر تابشی ایستاده فضای باز 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم استفاده از هیتر فضای باز دارای مزایای متنوعی هستند؛ به همین علت مکان‌های مختلفی ترجیح به استفاده از بخاری تابشی ایستاده می‌دهند. فهرست زیر مهمترین امتیازها را با شما به اشتراک می‌گذارد:

  • اولین مزیتی که می‌توانیم نام ببریم، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. این هیترها می‌توانند از هزینه‌های مرتبط با انرژی تا 50 درصد بکاهند؛ از این‌ رو می‌توانیم این‌طور بیان کنیم استفاده از آن در مقایسه با رادیاتورهای معمولی بسیار به‌ صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است.
  • این هیترها را در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی می‌توان راحت‌تر نصب کرد و نیازی نیست زمان زیادی را صرف انجام آن کنید؛ به همین دلیل توانسته‌اند محبوبیت بیشتری را به خود اختصاص دهند.
  • امتیاز دیگری که می‌توانیم نام ببریم، قیمت مناسب است. برای نصب این هیتر تابشی نیاز به استفاده از وسایل جانبی خاصی وجود ندارد؛ به همین دلیل فرایند نصب آن برای شما بسیار ارزان تمام خواهد شد.
  • یکی دیگر از مزایای مهم این هیتر فضای باز صرفه‌جویی در فضا است. زمانی که این هیترها را در اتاق قرار دهید، می‌توانید تا 15 درصد در اشتغال فضا صرفه‌جویی به عمل بیاورید؛ پس می‌توانیم این‌طور بگوییم به دلیل اشغال حجم کم، هر مکانی می‌تواند نسبت به استفاده از این محصول اقدامات لازم را به عمل بیاورد و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.
  • این هیترها صدای اضافی تولید نمی‌کنند؛ به همین دلیل شاهد آلودگی صوتی نخواهید بود. از آنجایی‌ که این هیترها غالباً بدون صدا به عملکرد خود ادامه می‌دهند، از این‌ رو از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

 

بیشتر بخوانید : بخاری سقفی فضای باز

 

لازم به ذکر است به دلیل ساختار به‌ خصوص این بخاری تابشی ایستاده فضای باز نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر در آن‌ها مشاهده می‌شود و همین موضوع می‌تواند از صرف هزینه‌های اضافی بکاهد و باعث صرفه‌جویی شود.

هیتر تابشی ایستاده  فضای باز

کاربرد هیتر تابشی ایستاده

همانطور که از نام هیتر تابشی ایستاده مشخص بوده، استفاده از آن در محیط‌ها و فضاهای باز مرسوم است. با کمک هیتر تابشی می‌توان در فضای باز گرمای مورد نیاز را تأمین کرد. هم محیط‌های تجاری و هم خانگی می‌توانند از بخاری تابشی ایستاده فضای باز استفاده کنند.

اگر هدف شما مکان‌های تجاری و صنعتی است، باید از گزینه‌هایی بهره ببرید که دارای توان و قدرت بالا هستند. این بخاری‌ها قابلیت استفاده از سوخت‌های مختلف را دارند. انرژی گاز رایج‌ترین گزینه‌ای است که می‌توان از آن بهره برد؛ زیرا در مقایسه با سایر سوخت‌ها قیمت ارزان‌تری را به خود اختصاص داده است.

در ایران مکان‌های مختلفی وجود دارند که در فصول سرد دمای بالایی دارند؛ برای اینکه بتوان به تأمین انرژی و گرمای لازم پرداخت، استفاده از این هیترها شدیداً پیشنهاد می‌شود. اگر محیط شما بزرگ باشد نیاز به چندین هیتر با قدرت بالا دارید. برای محیط‌های کوچک‌تر شاید یک هیتر نیز کافی باشد؛ از این‌ رو قبل از اینکه نسبت به خرید هیتر تابشی اقدام کنید، حتماً درباره ابعاد مطمئن شوید.

این هیتر قارچی فضای باز نیاز به دودکش ندارند. همین باعث خواهد شد دی‌اکسیدکربن تولید شده در محیط بیرون پخش شود. شاید نگرانی‌هایی به‌ خاطر این موضوع برای شما به وجود بیاید؛ اما جای هیچ‌گونه دغدغه‌ای نیست؛ زیرا فضای باز این گاز را به گردش در خواهد آورد و تأثیرگذاری را به‌ صورت کامل از بین می‌برد.

لازم به ذکر است استفاده از هیتر چتری فضای باز در محیط‌های سرپوشیده نیز امکان‌پذیر است؛ زیرا هیتر تابشی معمولاً به هنگام تولید گرما، CO2 تولید نمی‌کند. اگر مقدار گاز تولید شده نیز بسیار اندک بود، کافی است با کمک یک تهویه مناسب تأثیرگذاری آن را از بین ببرید. مکان‌هایی که می‌توانند از این هیتر تابشی گازی بهره ببرند شامل باغ‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، آلاچیق‌ها و... می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید : بخاری تابشی

 

انواع هیتر تابشی ایستاده برای فضای باز

اگر بخواهیم به بررسی انواع گرمایش تابشی ایستاده فضای باز بپردازیم می‌توانیم آن را از نظر منبع انرژی به دو بخش برقی و گازی تقسیم‌بندی کنیم. شیوه گرمایش هر کدام از گزینه‌ها به یکدیگر شباهت دارند و تفاوت خاصی بین آن‌ها به چشم نمی‌خورد. در واقع تنها تفاوتی که می‌توانیم نام ببریم، نحوه منبع تأمین انرژی آن‌ها است. کاربران بر اساس سلیقه‌ای که دارند، می‌توانند نسبت به خرید اقدامات لازم را انجام دهند. البته توجه به شرایط محیطی نیز حائز اهمیت است.

اگر به دنبال هیترهای تابشی کم‌مصرف هستید، نوع برقی که با نام هیتر تابشی چتری میباشد گزینه مناسب‌تری است؛ زیرا می‌توانند تمام انرژی که دریافت می‌کنند را تبدیل به گرما کنند. هر چند ذکر این نکته ضرورت دارد که انرژی گازی در مقایسه با سوخت برق قیمت ارزان‌تری دارد که در مطالب بالا نیز به آن اشاره کردیم.

 

حمل و نصب آسان بخاری تابشی ایستاده

گرمایش تابشی ایستاده فضای باز در مقایسه با سایر مدل‌ها از قابلیت حمل آسان‌تری برخوردار است؛ به همین علت جابه‌جایی آن از مکانی به مکان دیگر به‌ راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین نصب این هیترها نیز به‌ آسانی صورت می‌گیرد و وجود نیروی متخصص چندان الزامی نیست.

اگر به دنبال یک سیستم گرمایشی جانبی هستید، این هیترها مناسب‌ترین گزینه هستند؛ زیرا می‌توانند به‌ صورت نقطه‌ای به گرم کردن محیط مورد نظر بپردازند.

بخاری تابشی ایستاده می‌توانند سطح مورد نظر شما را به‌ صورت کاملاً صحیح گرم کنند؛ به همین دلیل از مصرف بی‌رویه انرژی جلوگیری به عمل خواهد آمد. در نهایت می‌توانیم این‌طور بگوییم با خرید این هیترها هم از حمل و نصب آسان برخوردار خواهید شد و هم می‌توانید هزینه‌های محیط را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. تمامی این‌ها نقاط قوت به‌ حساب می‌آیند و خرید این محصول را تبدیل به یک گزینه عالی می‌کنند.

 

 

نکات مهم جهت خرید بخاری تابشی ایستاده فضای باز 

اگر به دنبال خرید گرمایش تابشی ایستاده فضای باز هستید، باید به نکات گوناگونی توجه خود را معطوف کنید. این نکات شما را در خرید راحت‌تر هدایت و راهنمایی خواهند کرد؛ پس با دقت بالایی آن‌ها را دنبال کنید. لیست زیر به‌خوبی این نکات را با شما به اشتراک می‌گذارد:

  • قیمت بخاری تابشی ایستاده فضای باز

قیمت این هیتر یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باید به آن توجه داشت. اولین نکته در ارتباط با خرید، قیمتی است که محصول دارد. این دسته از هیترهای تابشی بر اساس مدل، ابعاد و نوع مصرف سوخت می‌توانند قیمت متفاوت‌تری داشته باشند. هر چقدر مدل محصول بالاتر و کیفیت بیشتری داشته باشد، به طبع نیازمند پرداخت هزینه‌های بیشتری نیز خواهید بود.

همچنین اگر فضای شما بزرگ‌تر باشد، نیازمند تهیه هیتر با ابعاد بالاتر هستید؛ در نهایت بودجه بیشتری را نیز باید کنار بگذارید. از آنجایی‌ که قیمت محصول با توجه‌ به نوسانات موجود در بازار ممکن است تغییر کند، حتماً باید از قیمت به‌ روز محصول اطلاعات کسب کنید.

 

 بیشتر بخوانید : چرا از هیتر تابشی گرماسازه شرق استفاده کنیم؟

 

  • توجه به مدل دستگاه 

نکته مهم دیگر در هنگام خرید گرمایش تابشی ایستاده فضای باز توجه به مدل دستگاه است. امروزه مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار موجود هستند. شما با توجه‌ به نیاز و بودجه خود می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید. مدل‌های بالاتر و با کیفیت‌تر نیازمند بودجه بیشتری خواهند بود. همچنین اگر فضای باز شما گسترده‌تر باشد، باید دستگاه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر تهیه کنید تا بتواند به‌ خوبی پوشش‌ دهنده محیط شما باشد. 

  • فروشگاهی که قصد خرید دارید

از دیگر نکات مهم قابل‌ توجه فروشگاه و مجموعه‌ای است که می‌خواهید هیتر خود را خریداری کنید. از آنجایی‌ که این هیترها برای داشتن عملکرد مناسب نیازمند کیفیت بالایی هستند، مجموعه انتخابی نیز باید تضمین‌کننده کیفیت محصول باشد. در ادامه یکی از بهترین مجموعه‌ها و مجریان طرح را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک خرید موفقیت‌آمیز را تجربه کنید.

 

هیتر تابشی ایستاده

 

خرید گرمایش تابشی ایستاده فضای باز از گرماسرماسازه شرق

با وجود تمام مزایا و امتیازاتی که گفتیم شاید به دنبال این باشید تا خرید گرمایش تابشی ایستاده فضای باز را تجربه کنید. امروزه فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش این محصول فعالیت می‌کنند. شرکت گرماسرماسازه شرق از جمله برترین مجموعه‌های فعال در این زمینه است که علاوه بر کار فروش، فرایند طراحی را نیز به انجام می‌رساند؛ به همین علت می‌توانید نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدامات لازم را انجام دهید.

این مجموعه می‌تواند انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای انواع فضاهای بزرگ همچون سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، مرغداری، گلخانه‌ها، رستوران‌ها، ویلاها و سایر فضاهای باز را به اجرا برساند. محصولات مختلفی توسط این مجموعه به فروش می‌رسند.

مهم‌ترین این محصولات شامل سیستم گرمایش تابشی لوله‌ای، هیتر تابشی سرامیکی، مه‌پاش، گیت ضدعفونی و کوره هوای گرم می‌شوند. با وجود این همه تنوع ثبت سفارش برای شما سخت نخواهد بود و می‌توانید نیازهای مکان‌های تجاری و صنعتی خودتان را برآورده کنید.

 

نتیجه گیری

امروزه فضاهای باز برای تأمین گرمای خود نیاز به وسیله‌های مختلف دارند. گرمایش تابشی ایستاده فضای باز یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید است. این محصول توانسته در دو نوع گازی و برقی به بازار عرضه شود و شاهد مزایای زیادی از آن‌ها باشید. مصرف انرژی این هیترهای تابشی بسیار پایین است؛ از این‌ رو می‌توانید در هزینه انرژی صرفه‌جویی به عمل بیاورید. قیمت این محصول با توجه ‌به مدل و ابعاد تعیین می‌شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات گسترده‌تر هستید، می‌توانید با مجموعه گرماسرماسازه شرق تماس برقرار کنید.(38482273-051 - 22032002-021)

 


 

سوالات متداول

1. کاربرد هیتر تابشی ایستاده فضای باز چیست؟

هیتر تابشی ایستاده فضای باز در محیط‌ها و فضاهای باز مرسوم است. با کمک این محصول می‌توان در فضای باز گرمای مورد نیاز را تأمین کرد. هم محیط‌های تجاری و هم خانگی می‌توانند از بخاری تابشی ایستاده فضای باز استفاده کنند.

 

2.  هیتر تابشی ایستاده چه مزایایی دارد؟ 

از مزایای هیتر تابشی ایستاده می توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نصب آسان، قیمت مناسب، صرفه‌جویی در فضا، عدم تولید صدای اضافی اشاره کرد.

 

3.  آیا میتوان از هیتر تابشی ایستاده فضای باز در محیط‌های سرپوشیده استفاده کرد؟

 استفاده از هیتر چتری فضای باز در محیط‌های سرپوشیده نیز امکان‌پذیر است.

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام بگذارید.