گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

چرا باید از هیتر تابشی گرماسازه شرق استفاده کنیم؟

چرا باید از هیتر تابشی گرماسازه شرق استفاده کنیم؟

هیتر تابشی گرماسازه شرق یکی از بهترین  هیترها در بازار ایران است که با بهترین و بروزترین دستگاه های دنیا ساخته میشود. اگر به ­دنبال محصولی برای گرم­ کردن فضاهای باز یا محیط‌هایی با ارتفاع بلند هستید گرماتاب ها میتوانند بهترین گزینه برای شما باشند. هیتر تابشی تنها میتواند اطراف خود را گرم کند و به همین دلیل در محیط‌های بزرگ اتلاف انرژی نخواهید داشت. گرمایش تابشی گرماسازه شرق یکی از انواع هیترهای تابشی است که به شما پیشنهاد میکنیم.

هیترهای تابشی درست حالتی شبیه به نور خورشید را برای شما فراهم میکنند. یعنی با ورود به نور خورشید گرم شده و با ورود به سایه احساس سرما خواهید کرد. اگر قصد خرید هیتر تابشی گازی را دارید میتوانید به وب‌سایت شرکت گرما سرما سازه شرق مراجعه کرده و سؤالات خود را مطرح کنید.

 

آشنایی با هیتر تابشی گرماسازه شرق

گرماتاب گرماسازه میتوانند با انتقال­ دادن حرارت از تشعشعات خود محیط اطراف را گرم کنند. این هیترها در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی با راندمان بالاتری کار کرده و محیط را گرم میسازند. گرمایش تابشی گرماسازه شرق برای محیط‌های باز و بزرگ بسیار مناسب هستند.

هیتر تابشی گرماسازه شرق

شما با استفاده از گرمایش تابشی گرماسازه شرق میتوانید در کمترین زمان ممکن به دمای موردنظر در محیط خود دست یابید. این دستگاه قادر است گرما را به شکل یکنواختی در محیط اطراف شما پخش کند. شما میتوانید برای محیطی‌هایی مانند گلخانه‌ها یا سالن‌های ورزشی بزرگ از هیترهای تابشی گرماسازه استفاده کنید.

 

در هیتر تابشی از چه قطعاتی استفاده شده است؟

شما در گرمایش تابشی گرماسازه شرق شاهد استفاده از قطعات با کیفیت خواهید بود. قطعات گرماتاب عبارتند از:

  • لوله خروجی: در هیترهای تابشی از یک یا دو لوله استفاده میشود. به این لوله‌ها، لوله آتش میگویند. ما لوله‌های آتش را در محل خارج­ شدن شعله قرار میدهیم. میتوان با کمک گرفتن از یک رابط آلومینیومی طول لوله را تا حد دلخواه خود افزایش داد. البته استفاده از این رابط باعث بالا رفتن میزان انتقال حرارت نیز میشود.
  • کوپلینگ مونتاژ: با استفاده از کوپلینگ در هیتر ما لوله آتش و لوله میانی را به هم وصل خواهیم کرد. همچنین برای اتصال لوله انتهایی با رابط نیز مورد استفاده خواهد بود.
  • کورپی: بخشی از گرمایش تابشی بست کورپی نام دارد. از این بست برای نگه داشتن لوله‌ها در جای خود استفاده میکنیم. همچنین به حفظ فاصله مناسب لوله‌ها از یکدیگر کمک خواهد کرد.
  • جعبه کنترل و مشعل در هیتر تابشی: ما در گرمایش تابشی شاهد استفاده از این دو قطعه نیز خواهیم بود. لوله آتش روی این قطعات متصل می‌شود. تنظیم مشعل هیتر تابشی نیز بسیار مهم است.
  • هواکش مکنده: برای خارج­ کردن احتراق و مکش هوا از این هواکش استفاده میشود.
  • فلنج
  • واشر محدود کننده دود

 

انواع هیتر تابشی در گرماسازه شرق

سیستم‌های گرمایشی تابشی را میتوان در کل به سه دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد:

هیتر تابشی لوله‌ ای

به کمک ترکیب­ کردن هوا و گاز در گرمایش تابشی لوله ای شعله ایجاد خواهد شد. این گرما در آخر با رفلکتورها به پایین هدایت شده و در محیط اطراف پخش میشود. می‌توانید گرمایش تابشی را در اندازه دلخواه خود سفارش دهید.

هیتر تابشی لوله ای گرماسازه شرق

 

گرمایش تابش زمینی

این نوع هیترهای تابشی روی زمین قرار میگیرند. اغلب برای محیطی مانند مغازه‌ها به سراغ این نوع از هیتر گرماسازه شرق میروند.

 

هیتر تابشی سرامیکی

هیتر تابشی سرامیکی نیز از طریق انتشار امواج مادون قرمز محیط را گرم میکند. بدنه این دستگاه سرامیکی بوده و به خاطر جنس بدنه گرمای بیشتری را به محیط بیرون انتقال خواهد داد.

هیتر تابشی سرامیکی گرماسازه شرق

 

هیتر تابشی گرماسازه شرق چگونه کار می‌کند؟

به دنبال احتراق ایجاد شده در هیتر تابشی دمای سطح لوله‌های آن به بیشترین میزان ممکن میرسد. حالا به کمک یک عدد رفلکتور این گرما به محیط تابانده خواهد شد. در انتهای لوله شاهد استفاده از یک فن مکنده هستیم و این فن احتراق را خارج میسازد. ما میتوانیم در هیتر تابشی‌ لوله‌ها را به شکل تکی یا دوتایی داشته باشیم.

اغلب هزینه مصرف گاز زیاد نیست و به همین علت گرمایش تابشی گرماسازه انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. در مقایسه با مدل‌های برقی میتوانید با هزینه کمتری به گرمای بیشتری دست یابید. حتی در برخی مدل‌ها امکان استفاده از گاز مایع وجود دارد؛ در نتیجه شما در اغلب محیط‌ها میتوانید هیترهای تابشی را داشته باشید.

 

برای محیط موردنظر خود به چند هیتر تابشی نیاز خواهید داشت؟

یکی از سؤالاتی که ممکن است همه افرادی که به ­دنبال خرید هیترهای تابشی گرماسازه هستند داشته باشند متناسب ­بودن آن با فضای مورد نظر است. گاهی فضای مورد نظر شما در محیط برای گرم­ شدن به بیش از یک هیتر تابشی نیاز خواهد داشت. اغلب برای گرم­ کردن محیط با استفاده از پکیج‌ها یا رادیاتورها فرمول‌های خاصی را داریم که در مورد هیترهای تابشی گرماسازه زیاد به ما کمکی نخواهد کرد. هیترهای تابشی تنها میتوانند همان محیط اطراف خود را گرم کنند.

برای اینکه بدانید در محیط مورد نظر خود به چند هیتر تابشی گرماسازه نیاز خواهید داشت باید دقت کنید چند نفر در این محیط حضور دارند. در واقع تعداد دستگاه‌ها به فضا و نوع استفاده شما بستگی دارد. اگر در محیط بزرگی مانند یک مغازه هستید و تنها میخواهید جایی که نشسته‌اید گرم شود کافی است یک عدد هیتر خریداری کنید.

برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت گرماسرماسازه شرق مراجعه کنید. همچنین میتوانید جهت مشاوره با کارشناسان فروش ما با شماره های 38482273-051 و 22032002-021 در ارتباط باشید.

 استفاده از هیتر تابشی گرماسازه در رستوران

مزایای گرمایش تابشی گرماسازه شرق

اگر از هیترهای تابشی در فضای مناسبی به طور مثال هیتر فضای باز استفاده کنید میتوانید با هزینه کم بیشترین میزان گرما را داشته باشید. گرمایش تابشی گرماسازه شرق چیزی حدود چهل تا شصت درصد هزینه‌های شما برای مصرف برق و گاز را کاهش خواهد داد. همچنین برای خرید این هیتر تابشی نسبت به بسیاری از وسایل گرمایشی دیگر مجبور به هزینه‌های کمتری خواهید شد.

شما با استفاده از هیتر تابشی قادر هستید گرما را به ­صورت یکنواخت در فضای مورد استفاده توزیع کرده و در فاصله بین ده تا بیست دقیقه به یک گرمای ایده آل دست یابید و به ­راحتی میتوانید آن را به هر جایی که دوست دارید ببرید. برای تهیه این محصول با ابعاد مناسب برای فضای خود و با توان حرارتی دلخواه میتوانید به سایت گرماسرما سازه شرق مراجعه کنید.

 

خرید هیتر تابشی گرماسازه شرق

با توجه به استقبال زیاد از سیستم‌های تابشی برای تولید حرارت شرکت‌های بسیاری دست در تولید این محصول دارند. اما برای اطمینان از کیفیت باید موارد خاصی را در نظر داشته باشید، از جمله اینکه استانداردهای ساخت در آن رعایت شده باشند. گرمایش تابشی توسط شرکت گرماسرماسازه شرق با بهترین کیفیت تولید شده و در کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 این شرکت متنوع‌ترین محصولات گرمایشی را تولید کرده و در ساخت آن از کارشناسان ماهر کمک گرفته است. ما در شرکت گرماسازه شرق آماده ارائه خدمات در محیط‌های مورد نظر شما هستیم. برای استفاده از سیستم‌های تابشی نیاز به اشغال فضای زیادی در محیط خود نداشته و محیطی گرم و دل‌نشین را تجربه خواهید کرد.

 

نتیجه گیری

در سیستم‌های گرمایشی تابشی ما شاهد انتقال حرارت به­ صورت تشعشعاتی هستیم که تنها محیط اطراف خود را تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ به همین دلیل در فضاهای بزرگ با انتقال هوای زیاد هدررفت انرژی نخواهیم داشت. اغلب برای محیط‌های وسیع با سقف‌های بلند از هیترهای تابشی گرماسازه استفاده میشود.

هیتر تابشی گرماسازه شرق با استفاده از به‌ روزترین فناوری‌های دنیا و زیر نظر بهترین کارشناسان و متخصصین تولید میشود. شما با خرید این هیتر گرمایی دل‌چسب را در محیط تجربه خواهید کرد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت گرماسرما سازه شرق سری بزنید.

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیام بگذارید.