گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی

گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی

آیا گرمایش تعمیرگاه با گرماتاب امکان پذیر است؟ تعمیرگاه‌ ها نیز مانند سایر محیط‌های شغلی در فصول سرد سال نیازمند بهره‌گیری از یک سیستم گرمایشی مناسب هستند. گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی یکی از بهترین روش‌های موجود در این زمینه به شمار می‌آيد که در سال‌های اخیر نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

فضای عمومی تعمیرگاه‌ها معمولاً به گونه‌ای بوده که نمیتوان در آنها از سیستم‌های قدیمی گرمایشی استفاده کرد. این بدان معناست که استفاده از سیستم‌های مدرن مانند سیستم گرمایش تابشی یک امر کاملاً ضروری در این زمینه به شمار می‌آيد و کلیه کاربران باید نسبت به تهیه آن‌ اقدام کنند.

با بهره‌گیری از یک سیستم مناسب گرمایش تابشی شما نیز میتوانید گرمایش تعمیرگاه با گرماتاب تامین کنید. چنانچه نیازمند کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه هستید، توصیه میکنیم در ادامه متن با ما همراه شوید؛ زیرا قصد داریم به طور کامل در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

 

مزایای سیستم گرمایش تابشی در تعمیرگاه

گرمایش تعمیرگاه خودرو با استفاده از سیستم گرمایش تابشی دارای مزایای متعددی است. در واقع همین مزایای متعدد موجب شده است تا کاربران مختلف نسبت به بهره‌گیری از این روش علاقه از خود نشان دهند. شناخت این مزایا به شما کمک میکند تا با کارکرد کلی گرماتاب بیشتر ‌آشنا شوید.

 

عدم اشغال فضای درون تعمیرگاه با گرماتاب

همان‌طور که میدانید در درون سالن‌های تعمیرگاهی حتی کوچکترین فضا نیز از اهمیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است؛ به همین جهت همواره باید نهایت دقت را در اشغال نکردن فضا در چنین محیط‌هایی به خرج داد. خوشبختانه سیستم‌های گرمایش تابشی به نحوی نصب ميشوند که هیچ بخشی از فضای کف تعمیرگاه را اشغال نمیکنند. همین مزیت فوق‌العاده آنها را به یک گزینه عالی برای تعمیرگاه‌های مختلف تبدیل کرده است.

گرمایش تابشی در تعمیرگاه خودرو

این بخاری تابشی صنعتی به دلیل ساختار خاص خود و همچنین نحوه پخش گرما باید حتماً‌ در ارتفاع قرار بگیرند. شایان ذکر است که نصب این محصولات در ارتفاع میتواند به معنای قرار دادن آنها در سقف و یا در قسمت بالایی دیوار باشد. در هر صورت اگر نگران اشغال شدن فضای درون تعمیرگاه خود هستید، باید بگوییم سیستم‌های گرمایش تابشی مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نمیکنند.

 

گرمایش یکسان داخل تعمیرگاه با گرمایش تابشی

گرمایش تعمیرگاه خودرو با گرمایش تابشی به شما این امکان را میدهد تا در کل فضای تعمیرگاه، گرمایی یکسان را تجربه کنید. این در حالی است که هیچ یک از سیستم‌های گرمایش قدیمی چنین موردی را در اختیار شما قرار نخواهند داد. در واقع با بهره‌گیری از سیستم‌های قدیمی هر یک از بخش‌های تعمیرگاه دارای دمای متفاوتی خواهد بود (بخش ورودی معمولاً به شدت سرد و بخش نزدیک به سیستم گرمایشی به شدت گرم می­شود).

اگر نیازمند پخش متناسب حرارت تولید شده توسط سیستم‌های گرمایشی هستید، باید به سمت گرمایش تابشی بروید. این سیستم‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که گرمای خود را به خوبی در کل محیط پخش می­کنند. همین امر منجر به آن شده است که کاربر در هر بخش از محیط تعمیرگاه یک گرمای یکسان را تجربه کند. این موضوع به خودی خود موجب احساس راحتی بیشتر تعمیرکار و همچنین کاربرانی می‌شود که در تعمیرگاه حاضر هستند.

 

کمتر شدن میزان مصرف انرژي

مزیت دیگر استفاده از بخاری تابشی در گرمایش تعمیرگاه خوردو، کاهش بسیار مناسب میزان مصرف سوخت است. برای بهره‌گیری از سیستم‌های قدیمی گرمایشی به میزان بسیار زیادی از سوخت نیاز داریم. بخش عظیمی از این سوخت به صورت نامناسب هدر میرود، آن هم بدون اینکه هوای درون تعمیرگاه به شکل مناسبی گرم شود. با کمک گرماتاب میتوان این موضوع را به صورت کامل تغییر داد.

مهندسی سیستم‌های گرمایش تابشی به قدری دقیق است که حتی با کمترین میزان سوخت نیز به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند. علاوه بر این، محل قرارگیری سیستم‌های گرمایش تابشی منجر به آن میشود که با مصرف کم سوخت بهترین نتیجه ممکن به کاربران ارائه شود.

شاید به همین دلیل باشد که حتی تعمیرگاه‌های بسیار بزرگ داخلی نیز به سمت استفاده از چنین سیستم‌های فوق‌العاده‌ای رفته‌اند. به طور مختصر میتوان گفت که اگر نیازمند کاهش مصرف انرژی خود هستید، بهترین گزینه برای شما عزیزان گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی محسوب میشود.

گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی

 

هزینه پایین

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، بکار بردن گرماتاب در تعمیرگاه هزینه بالایی ندارد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که این محصولات را گزینه‌هایی گران قیمت میدانند،‌ باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید. امروزه کلیه قطعات گرماتاب در کشور خودمان به تولید میرسند. این بدان معناست که کاربران خیلی راحت به تمامی قطعات موردنیاز دسترسی دارند.

همین امر به تنهایی موجب کاهش قیمت گرمایش تابشی شده است. در واقع با خرید این محصولات حتی در زمینه هزینه مربوط به گرمایش تعمیرگاه‌ خود نیز صرفه‌جویی میکنید. این در حالی است که بررسی و تعمیر سیستم‌های قدیمی گرمایشی مستلزم پرداخت هزینه‌های بسیار گزافی است که هر کسی نمیتواند از پس پرداخت آن‌ بر بیایید.

شما میتوانید با خرید این محصولات از فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان مناسب به شکل چشمگیری هزینه‌های تأمین هوای گرم تعمیرگاه خود را کاهش دهید. تنها یکبار خرید و استفاده از این محصولات کافی است تا برای همیشه سیستم‌های قدیمی مخصوص گرمایش تعمیرگاه‌ها را به طور کامل کنار بگذارید و تنها به سراغ بهره‌گیری از این محصولات فوق‌العاده بروید.

 

نکات مهم پیش از خرید گرمایش تابشی

برای گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرماتاب باید به یک سری نکات مهم پیش از خرید هیتر تابشی دقت کنید. توجه به این نکات در راهنمای خرید هیتر تابشی به شما کمک می‌کند تا از بین طیف عظیم سیستم‌های گرمایش تابشی موجود در بازار به سراغ بهترین گزینه بروید و در هزینه‌های خود به شکل مناسبی صرفه‌جویی داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته در این زمینه، توجه به اندازه کلی تعمیرگاه است. در واقع شما باید به سراغ سیستمی بروید که قدرت و توان آن با اندازه تعمیرگاه مدنظر همخوانی داشته باشد. تنها در این صورت است که میتوان خیال کاملاً راحتی از بابت تأمین دمای موردنیاز در آن تعمیرگاه داشت. استفاده از سیستم‌هایی که توان کمی دارند منجر به افزایش دمای محیط نمیشود. در عین حال، گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی با قدرت بیش از اندازه نیز نه تنها مناسب نخواهد بود، بلکه منجر به افزایش میزان هدر رفت انرژي در تعمیرگاه میشود.

به طور معمول توصیه میشود که در تعمیرگاه‌های نسبتاً کوچک تنها از یک سیستم گرمایش تابشی استفاده شود؛‌ اما تعمیرگاه‌های بزرگ معمولاً به دو الی چهار سیستم گرمایش تابشی احتیاج دارند که در چهار سمت اصلی تعمیرگاه نصب خواهند شد. برای تعیین تعداد سیستم‌های گرمایش تابشی موردنیاز میتوانید با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید به طور کامل نوع و حتی اندازه سیستم گرمایشی مدنظر خود را برگزینید.

 

نتیجه گیری

در گذشته تأمین گرمایش موردنیاز در تعمیرگاه‌ها یک امر بسیار دشوار بود؛ اما خوشبختانه با وجود سیستم‌های گرمایش تابشی این مشکل به طور کامل از بین رفته است. امروزه با قرار دادن یک سیستم گرمایشی مناسب در تعمیرگاه‌ها می‌توان خیال کاملاً راحتی از بابت تأمین هوای گرم در کل محیط داشت.

 گرمایش تعمیرگاه با سیستم گرمایش تابشی انتخابی عالی برای کاربرانی محسوب می‌شود که قصد دارند بدون صرف هزینه‌های گزاف، محیط تعمیرگاه مدنظر خود را به خوبی گرم کنند. چنانچه با پرسش خاصی در رابطه با این محصولات روبه‌رو هستید و یا قصد خرید یک سیستم گرمایش تابشی مناسب را دارید، همکاران ما در گرما سرما سازه شرق به شما عزیزان یاری می‌رسانند.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیام بگذارید.