گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

فروش گرماتاب در مشهد

فروش گرماتاب در مشهد

سیستم گرمایش تابشی یا گرماتاب یکی از آن دسته سیستم‌های مفید و کاربردی برای مکان‌های بزرگ صنعتی و تجاری است. این سیستم با شبیه‌سازی سیستم گرما توسط خورشید می‌تواند محیط‌های باز و همچنین، مکان‌های خیلی بزرگ را به‌ سادگی گرم کند. انواع مختلفی از گرماتاب‌ها وجود دارند. شرکت گرماسازه شرق مدتی است که فروش گرماتاب در مشهد را آغاز کرده است.

اگر ساکن این شهر هستید و برای محیط‌های تجاری و صنعتی خود به گرماتاب نیاز دارید، می‌توانید به دفتر یا وب‌سایت گرماسازه شرق مراجعه کنید. در این مطلب اطلاعات بیشتری درباره این محصول به شما می‌دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

کاربرد گرماتاب

قبل از بررسی بازار فروش گرماتاب در مشهد، بهتر است با کاربردها و ویژگی‌های این محصول آشنا شویم. گرماتاب یا هیتر گرمایش تابشی یک سیستم گرمایشی مبتنی بر تابش است که عملکردی شبیه به گرمایش خورشید دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول آن است که با سیستم خاص و ظرفیت بالای گرمایشی خود می‌تواند یک محیط بزرگ را به‌ شکل یکسانی گرم کند.

فروش گرماتاب در مشهد - کاربرد گرماتاب

این بدان معنا است که سرتاسر سالن گرمای یکسانی خواهد داشت و برخلاف سایر سیستم‌های گرمایشی، تنها در نقطه نزدیک به سیستم احساس گرما نمی‌کنید. گرما تاب با تابش گرما به اجسام آنها را گرم می‌کند و به‌ وسیله امواج مادون‌قرمز محیط را گرما می‌بخشد.

هیتر تابشی یا همان گرماتاب با سوختن گاز کار می‌کنند و مصرف برق در آن‌ها بسیار ناچیز است. این سیستم گرمایشی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و می‌تواند در انواع سقفی، دیواری و زمینی مورد استفاده قرار گیرد. برای فضای بزرگ اغلب با رعایت فاصله ایمن از نوع دیواری استفاده می‌شود. گرمایش تابشی می‌تواند محیط‌های باز و بدون سقف را نیز کاملاً گرم کند و برای این فضاها از هر سیستم دیگری بهتر است.

 

انواع گرماتاب‌ شرکت گرماسازه شرق در مشهد

به‌طورکلی می‌توان گفت که محصولات شرکت گرماسازه شرق در تمام شعب آن وجود دارند. در دفتر و کارخانه شهر مشهد هم می‌توان انواع گرماتاب این شرکت را یافت. در ادامه، برای بررسی بازار فروش گرماتاب در مشهد به تعدادی از مهم‌ترین محصولات و هیترهای تابشی شرکت اشاره خواهیم کرد.

گرماتاب لوله ای مدل PRS-U

این مدل از گرما تاب برای بسیاری از محیط‌ها از جمله سوله‌ها، کارخانه‌ها و محیط‌های باز مانند آلاچیق‌ها، رستوران‌ها و گلخانه‌های پرورش میوه و سبزی استفاده می‌شود. این محصول با کاهش 40درصدی مصرف گاز، یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت به شمار می‌آید.

فروش گرماتاب لوله ای U در مشهد

 

از جمله مزیت‌های گرماتاب لوله ای مدل U می‌توان به گرمایش سریع سالن بین 4 تا 10 دقیقه، کاهش هزینه‌های نصب و راه‌اندازی، بهبود راندمان کاری در محیط‌های شغلی و همچنین، فضای کم موردنیاز برای نصب اشاره کرد.

گرماتاب لوله ای مدل PRS-L

دومین نوع گرماتاب شرکت گرماسازه شرق گرماتاب لوله ای مدل PRS-L است که در تمامی دفاتر و کارخانه‌ها تولید می‌شود و به فروش عموم می‌رسد. این مدل علاوه بر گاز شهری، قابلیت استفاده با گاز مایع را نیز دارد. این مدل باید در سقف نصب شود و معمولاً در مکان‌هایی با ارتفاع بالا بین 3 تا 5 متر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این محصول بیشتر در سوله‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها استفاده می‌کنند. ظرفیت گرمایشی این گرماتاب با توجه‌ به اندازه محیط قابل‌ سفارشی‌ شدن است و بین 30000 تا 48000 KCAL/H ظرفیت حرارتی دارد.

فروش گرماتاب لوله ای مدل L  در مشهد

بررسی بازار فروش گرماتاب در شهر مشهد

با بررسی‌های صورت‌ گرفته و نیاز روزافزون صنایع و مشاغل به یک سیستم گرمایشی مفید و کاربردی که انرژی کمتری نیز مصرف کند، شرکت گرماسازه شرق تصمیم گرفت بازار این محصول را علاوه بر تهران به شهرهای مختلف از جمله مشهد نیز گسترش دهد.

شرکت گرماسازه شرق هم‌ اکنون در شهرهای تهران و مشهد دفاتر و کارخانه‌های فعالی دارد و به‌ شکلی ساده و مستقیم امکان سفارش محصولات تابشی و انواع دیگر محصولات را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. فروش گرماتاب در مشهد این امکان را فراهم کرده است که در این شهر بزرگ و در حال‌ توسعه نیز بتوان از سیستم‌های تابشی بهینه استفاده کرد.

البته شرکت گرماسازه شرق این محصولات را به سرتاسر کشور ارسال می‌کند و شما می‌توانید از وب‌سایت و کارخانه اصلی، هیترهای تابشی را سفارش دهید. این شرکت با بررسی‌های گسترده در مورد شهرهای مختلف کشور و پتانسیل تولید خود، قصد دارد دفاتر فروش خود را به سایر شهرها نیز گسترش دهد.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید گرماتاب دست دوم

 

چالش‌ها و فرصت‌های فروش گرماتاب در مشهد

فروش گرماتاب در مشهد با چالش‌ها و فرصت‌هایی همراه است. چالش‌ها شامل رقابت با سیستم‌های گرمایشی معمولی، آگاهی کم مشتریان نسبت به سیستم گرمایش تابشی و نیاز به تبلیغات مناسب می‌شوند. رفع‌ شدن این چالش‌ها می‌تواند منجر به رشد فروش این سیستم در شهر مشهد شود و بازاری قوی را برای آن به وجود آورد.

فرصت‌ها نیز شامل افزایش آگاهی افراد درباره مزایای گرماتاب، استفاده از انرژی تابشی با آلودگی‌های محیطی کمتر و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی می‌شوند. با استراتژی‌های بازاریابی قوی، آموزش مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، فروش گرماتاب در این شهر می‌تواند رشد و موفقیت بالقوه‌ای را به همراه داشته باشد.

فرصت های فروش گرماتاب در مشهد

 

مزایای فروش هیتر تابشی در مشهد

فروش گرماتاب در مشهد مزیت‌هایی نیز چه برای شرکت و چه برای مصرف‌کنندگان این محصول گرمایشی صنعتی دارد. شهر مشهد اغلب در فصول سرد سال آب‌ و هوایی سرد و خشک را تجربه می‌کند؛ بنابراین، استفاده از گرماتاب در مکان‌های مختلف تجاری و صنعتی به‌ ویژه مکان‌هایی که خارج از شهر هستند، بسیار کاربردی و مفید است. در ادامه، برخی از مزایای فروش این محصول را در شهر مشهد بررسی می‌کنیم.

  1. فروش هیترهای تابشی در شهر مشهد باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان در این شهر بتوانند با هزینه‌های جانبی کمتری این محصول را خریداری کنند. از جمله این هزینه‌ها می‌توان به هزینه‌های ارسال، هزینه‌های حمل و جابه‌جایی و مواردی از این‌ دست اشاره کرد.
  2. از آنجایی‌ که شهر مشهد یکی از کلان‌شهرهای کشور است، داشتن یک کارخانه فروش گرماتاب در این شهر کمک می‌کند تا بازار هدف بزرگتری در اختیار تولیدکننده قرار بگیرد.
  3. تبلیغات و فروش گرماتاب در شهرهای مختلف به‌ جز تهران باعث می‌شود تا افراد بیشتری با این محصول حرفه‌ای و کم‌مصرف آشنایی یابند. همین امر در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های انرژی و سوخت در صنایع مربوطه می‌شود.
  4. با توجه‌ به قرارگیری مکان‌های بسیار مهمی مانند حرم امام رضا (ع) در مشهد، فروش گرماتاب در این شهر می‌تواند مفید باشد؛ بنابراین، حرم‌ها و مکان‌های بزرگ که نیاز به یک سیستم گرمایش قوی و البته کم‌هزینه دارند، می‌توانند از مزایای این محصول بهره‌مند شوند.

 

بهترین مرکز فروش هیتر تابشی در مشهد

شرکت گرماسازه شرق به‌ عنوان بهترین مرکز فروش گرماتاب در مشهد، محصولات گرمایش تابشی لوله‌ای را با کیفیت و تنوع بالا ارائه می‌دهد. این محصولات امکان گرم‌ کردن فضاهای باز مانند رستوران‌ها، تراس‌ها و ویلاها را دارند. با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تیم مهندسی مجرب، شرکت می‌تواند گرمایش فضاهای بزرگی مانند سالن‌های صنعتی و گلخانه‌ها را نیز تأمین کند.

نصب سیستم‌های گرمایشی در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها نیز توسط تیم ما امکان‌پذیر است. سیستم‌های گرمایشی این شرکت دارای رفلکتور بالا و کیفیت برتر هستند و خدمات پس‌ از فروش را به‌ مدت 5 تا 15 سال ارائه می‌دهند؛ در نتیجه، گرماسازه شرق برندی معتبر و با راندمان بالا در حوزه گرماتاب محسوب می‌شود.

 

نتیجه گیری

گرماتاب یا هیتر تابشی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای گرمایش صنعتی و تجاری است. این تجهیز که از تکنولوژی‌های جدید و به‌ روزی استفاده می‌کند با کمک اشعه مادون‌قرمز و تابش گرما به اجسام باعث گرم‌ شدن محیط می‌شود. گرماتاب انواع مختلفی دارد که باتوجه‌ به نوع کاربری محیط می‌توان از آنها استفاده کرد. شرکت گرماسازه شرق یکی از مراجع اصلی فروش گرماتاب در مشهد و تهران است که محصولات خود را به سایر شهرهای کشور نیز ارسال می‌کند.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرماتاب بهترین گرمایش تابشی با بالاترین راندمان
گرماتاب بهترین گرمایش تابشی با بالاترین راندمان
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله آشنایی با قطعات گرماتاب
آشنایی با قطعات گرماتاب
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله آشنایی با انواع گرماتاب و مزایای آن
آشنایی با انواع گرماتاب و مزایای آن
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام بگذارید.