گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

بهترین سیستم گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری

 بهترین سیستم گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری

ما در این مطلب قصد داریم تا به‌ صورت کامل در خصوص گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری  بیشتر صحبت کنیم. حتمأ می­دانید گرم نگه ‌داشتن هر چه ‌بهتر و مؤثرتر به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان مرغداری‌ها بدل شده است. حفظ سلامت و زنده نگه ‌داشتن طیور به ‌صورت مستقیم به ایجاد یک شرایط ایده­ال برای آن‌ها مرتبط است.

به همین دلیل نیاز است تا از بهترین و مناسب‌ترین سیستم‌های گرمایشی موجود برای این کار استفاده شود. امروزه اهمیت سیستم‌های گرمایش تابشی لوله‌ ای بر هیچ کسی پوشیده نیست. از این سیستم‌ها می‌توان در صنایع بسیار گوناگونی استفاده کرد و از مزایای بسیار زیاد آن‌ها بهره‌مند شد. یکی از مکان‌هایی که سیستم‌های گرمایشی می‌توانند به ‌وفور مورد استفاده قرار بگیرند، مرغداری‌ها هستند.

استفاده از سیستم‌ گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری

سیستم‌های گرمایش تابشی لوله‌ ای از جمله پرکاربردترین و مهم‌ترین سیستم‌هایی هستند که می‌توانند برای گرمایش سوله و محیط‌ های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. این سیستم‌ها از سوخت‌های طبیعی مانند گاز طبیعی و مایع استفاده می‌کنند. درون این سیستم‌ها، لوله‌ ای قرار داده شده است که می‌تواند دمای سطح خود را افزایش داده و بدین صورت، گرمای موردنیاز برای گرم‌ کردن مرغداری‌ها را فراهم کند.

سیستم گرمایش تابشی لوله ای در مرغداری

از مهم‌ترین دلایل استفاده از این تجهیزات در مرغداری‌ها و صنعت پرورش دام و طیور می‌توان به قابلیت گرم‌ کردن سطوح اشاره کرد. بدین صورت دیگر نیازی نیست تا دمای هوای محیط را افزایش داد. به کمک هیتر تابشی لوله‌ ای در مرغداری می‌توان به ‌سادگی یک گرمای یکنواخت و مؤثر را در سراسر محیط ایجاد کرد که به حفظ سلامت طیور کمک فراوانی می‌کند.

 

مزایای هیتر تابشی لوله ‌ای در صنعت پرورش طیور

همان‌طور که اشاره شد، سیستم‌های هیتر تابشی لوله ‌ای جزء سیستم‌ های پرطرفدار‌ در صنعت گرمایش هستند. اما شاید بخواهید بدانید که دلیل آن چیست؟ چرا افراد زیادی از این سیستم‌ها برای گرمایش مرغداری ‌های خود استفاده می‌کنند؟

بدون شک وجود مزایای بسیار زیاد این سیستم‌ها موجب شده است تا استفاده از آن‌ها در چنین صنایعی افزایش چشمگیری پیدا کند. بیایید با هم به برخی از مهم‌ترین این مزایا نگاهی بیندازیم:

  • سیستم‌های گرمایشی تابشی لوله‌ ای در مرغداری گرمای یکنواخت ایجاد می‌کنند.
  • این سیستم‌ ها می‌توانند به حفظ سلامت طیور کمک کنند.
  • آمار تلفات طیور به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.
  • نوسانات دما در سرتاسر مرغداری به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا می‌کند.
  • نیاز کمتری به خوراک دام پیدا می‌کنید؛ زیرا مرغ‌ ها به کالری کمتری برای گرم‌ کردن خود نیاز پیدا کرده و در نتیجه خوراک کمتری مصرف می‌کنند.
  • می‌توانید بهره‌وری صنعت خود را افزایش دهید.
  • هزینه‌ های جانبی، مانند هزینه‌ های خرید خوراک، سوخت، برق و ... خود را کاهش دهید.
  • از ازدحام مرغ‌ ها در بخش‌ های مختلف جلوگیری می‌گردد.
  • می‌توانید دما را به‌ سادگی به مقدار موردنظر خود برسانید.

 

بهترین سیستم های گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری‌ ها

اگر شما هم تا بدین جا تصمیم گرفته‌ اید که از گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم. شما یک‌ قدم به سمت موفقیت خود برداشته‌اید. اما صبر کنید! اگر می‌خواهید تا نهایت استفاده از این سیستم را ببرید، لازم است تا مناسب‌ترین و بهترین تجهیزات را برای آن‌ها خریداری کنید.

امروزه دستگاه‌های زیادی به‌ عنوان دستگاه‌های گرمایش تابشی لوله‌ ای در بازار موجود هستند؛ اما همه آن‌ ها نمی‌توانند در مرغداری‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند.

مزایای استفاده از گرمایش تابشی لوله ای در مرغداری

 

بهترین سیستم های گرمایش تابشی لوله‌ ای که می‌توانند در سوله‌ها و محیط‌های نگهداری دام و طیور استفاده شوند، دستگاه‌های هیتر تابشی لوله ای مدل PRS-L هستند. شرکت گرماسرما سازه شرق به‌ عنوان تأمین‌کننده اصلی این دستگاه‌ها در بازارهای داخلی، می‌تواند این دستگاه‌ها را برای بهره‌مندی در مرغداری‌ ها در اختیار شما قرار دهد.

اما اجازه دهید تا برخی از مهمترین دستگاه‌های گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری از نوع PRS-L را به شما معرفی کنیم:

  • دستگاه prs-35L

یکی از بهترین سیستم های گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری‌ ها، دستگاه prs-35L است. این دستگاه دارای ظرفیت حرارتی 3000 kcal/h بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن محیط شما را به دمای موردنظر برساند. دستگاه prs-35L با حداکثر راندمان کاری 93 درصد و با توجه‌ به طراحی حرفه‌ای و پیشرفته خود قادر خواهد بود تا یک گرمای یکنواخت و مؤثر را از خود ساطع کند.

از این دستگاه می‌توان در محیط‌ هایی با حداقل 80 متر و حداکثر 100 متر گنجایش استفاده کرد و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شد. از مهم‌ترین مزایای این محصول همچنین می‌توان به استفاده از گاز طبیعی و گاز مایع اشاره کرد که دست شما را در انتخاب سوخت کاملاً باز خواهد گذاشت. توان مصرفی prs-35L به اندازه 100 وات بوده و ولتاژ برق مصرفی آن نیز 220 ولت است.

  • دستگاه prs-40L

اگر محیط موردنظر شما بین 100 تا 150 متر است، بهترین گزینه برای شما دستگاه prs-40L خواهد بود. این دستگاه با ظرفیت حرارتی 39000 kcal/h و راندمان کاری فوق‌العاده 92.5 درصد، کمترین میزان مصرف سوخت و برق را برای گرمایش محیط‌ های مرغداری استفاده می‌کند. در ساخت این محصول از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و متریال اولیه استفاده شده که باعث می‌گردد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

از دیگر مزایای دستگاه هیتر تابشی لوله‌ ای در مرغداری مدل prs-40L همچنین می‌توان وزن 104 کیلوگرمی آن اشاره کرد که قابلیت حمل و نصب آن را بسیار ساده‌تر کرده است. شما می‌توانید آن را در محل موردنظر خود در مرغداری نصب‌ کرده و به‌ سادگی ضریب سلامت دام و طیور خود را افزایش دهید. این دستگاه همچنین دارای توان مصرفی 100 وات و ولتاژ برق مصرفی 220 ولت است.

  • دستگاه prs-50L

نوع دیگری از دستگاه‌های هیتر تابشی لوله‌ ای که به‌ وفور در مرغداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه prs-50L است. کافی است تا نگاهی به حداکثر راندمان کاری 92.5 درصد آن بیندازید تا به‌خوبی متوجه دلیل محبوبیت این دستگاه شوید. دستگاه prs-50L همچنین دارای ظرفیت حرارتی 45000 kcal/h بوده و می‌تواند محیط‌هایی بین 150 تا 200 متر را به‌سادگی گرم کند.

در ساخت این محصول فوق‌العاده، از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده و تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شده است. این دستگاه نیز از گاز مایع و گاز طبیعی به‌ عنوان سوخت استفاده کرده و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای بهبود سیستم گرمایشی مرغداری‌ها به شمار برود. این دستگاه نیز دارای توان مصرفی 100 وات و ولتاژ مصرفی 220 ولت است.

  • دستگاه prs-55L

یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ها در سیستم گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری‌ها، دستگاه prs-55L است. ظرفیت حرارتی این محصول 50000 kcal/h بوده و قادر است تا در مدت‌ زمان کوتاهی، محیط موردنظر شما را گرم کند. راندمان کاری فوق‌العاده 93 درصد و قابلیت استفاده از گاز طبیعی و گاز مایع به‌ عنوان سوخت، تنها بخشی از مزایای این محصول هستند. جنس بدنه دستگاه prs-55L از استیل نسوز بوده و قادر است تا دماهای بسیار بالایی را تحمل کند.

 

بیشتر بخوانید : هیتر تابشی 

 

از دیگر ویژگی‌ها prs-55L همچنین می‌توان به قابلیت استفاده از آن در محیط‌هایی بین 200 تا 250 متر اشاره کرد. این دستگاه مقاومتی بی‌نظیر داشته و به همین دلیل طول عمر بالایی خواهد داشت. وزن این محصول تنها 146 کیلوگرم بوده که حمل و نصب آن را بسیار ساده کرده است. این دستگاه نیز دارای توان مصرفی 100 وات و ولتاژ مصرفی 220 ولت بوده که می‌تواند در هزینه‌ های انرژی شما صرفه‌جویی کند.

بهترین سیستم گرمایش تابشی لوله ای در مرغداری

خرید بهترین هیتر تابشی لوله‌ ای از گرماسرما سازه شرق

همانطور که اشاره شد، خرید بهترین محصول، تأثیر چشمگیری در ارتقا عملکرد و بهبود کارایی آن دارد؛ از این‌ رو افرادی که قصد خرید گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری را دارند، می‌توانند از محصولات شرکت گرما سرماسازه شرق استفاده کنند. این شرکت با تکیه‌ بر سابقه ۱۰ ساله خود، مفتخر است که به‌ عنوان برترین تولیدکننده و تأمین‌کننده مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی بازار، با شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی همکاری داشته باشد.

شما هم اکنون می‌توانید دستگاه موردنیاز خود را برای تأمین سیستم گرمایشی مرغداری خود، از این شرکت خریداری کنید. تمامی دستگاه‌های موجود گرماسرماسازه شرق استانداردها و گواهینامه‌های داخلی و خارجی را داشته و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. پس اگر می‌خواهید تا خیال خودتان را از یک خرید مطمئن و باکیفیت راحت کنید، گرما سرماسازه شرق را به‌ خاطر بسپارید.

 

دلایل محبوبیت سیستم‌های گرمایشی گرماسرما سازه شرق

این شرکت در حال حاضر مجری بیش از هزار پروژه گرمایشی و سرمایشی در انواع سالن‌ ها و سوله‌ های صنعتی بوده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. اما این موارد تنها بخشی از دلایل محبوبیت سیستم‌های هیتر تابشی لوله‌ ای در مرغداری گرما سرماسازه شرق است. از مهم‌ترین این مزایا همچنین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش چشمگیر مصرف انرژی
  • استفاده از رنگ‌ های نسوز و مقاوم
  • جنس بدنه باکیفیت و مرغوب
  • استفاده از دستگاه‌ های برک جهت ساخت رفلکتورهای بالا
  • قابلیت تابش و انتقال هر چه بهتر گرما به محیط موردنظر
  • استفاده از بالانسر یا استاپلایزر
  • وجود گارانتی و خدمات پس از فروش
  • امکان متصل کردن دستگاه‌ها به سیستم‌های هوشمند
  • افزایش بهره‌وری و عملکرد
  • پخش یکنواخت گرما در محیط موردنظر

 

نتیجه‌ گیری

انتخاب یک سیستم گرمایش تابشی لوله‌ ای مناسب برای مرغداری‌ ها ضرورت بسیار بالایی دارد. استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند باعث حفظ سلامت دام و طیور شده و از تلفات هر چه بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. از سوی دیگر این سیستم‌ها قادرند تا در هزینه‌های انرژی نیز صرفه‌جویی کنند. بهترین مدل‌ ها برای استفاده در سیستم گرمایش تابشی لوله‌ ای در مرغداری مدل‌های PRS-L بوده که توسط شرکت گرما سرماسازه شرق در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 جهت سفارش و خرید هیتر تابشی لوله ای مدل PRS-L می توانید با کارشناسان فروش گرماسازه شرق در تماس باشید.(38482273-051  - 22032002-021)

مقالات مرتبط

نمایش مقاله سیستم مه پاش مرغداری و مزایای استفاده از آن
سیستم مه پاش مرغداری و مزایای استفاده از آن
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله هیتر تابشی مرغداری
هیتر تابشی مرغداری
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
نمایش مقاله نحوه ساخت هیتر مرغداری
نحوه ساخت هیتر مرغداری
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

پیام بگذارید.