گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

جت هیتر گازوئیلی گلخانه

جت هیتر گازوئیلی گلخانه

گرم کردن محیط گلخانه در فصول سرد سال از مهمترین مواردی به ‌شمار می‌آید که صاحبان گلخانه باید نسبت به آن اقدام کنند. مهمترین محصولی که جهت گرمایش گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، جت هیتر گازوئیلی گلخانه است. با استفاده از جت هیتر می‌توان دمای گلخانه را به حد موردنظر بالا برده و از سرمازدگی محصولات جلوگیری کرد.

تنوع بسیار زیادی در کالاهای موجود موجب شده تا انتخاب یک جت هیتر گازوئیلی مناسب کمی گیج‌ کننده باشد. در این مطلب سعی بر این داریم شما را با جت هیتر گازوئیلی گلخانه، با این محصول جذاب آشنا کنیم. شناخت کلیه موارد مربوط به این هیترها می‌تواند به شما در روند خرید یک محصول با کیفیت و مناسب کمک کند. با ما همراه باشید.

 

نحوه عملکرد جت هیتر 

جت هیترها در مدل‌های مختلف تولید خواهند شد؛ اما عملکرد تمام مدل‌ های بخاری گازوئیلی گلخانه تقریباً یکسان است. در مرحله اول، گازوئیل به‌ وسیله پمپ مخصوص سوخت به درون جت وارد خواهد شد. در جت هیترهای گازوئیلی مدرن معمولاً این قابلیت وجود دارد که گازوئیل حتی با فاصله‌ای چند متری نیز به درون دستگاه وارد شود.

جت هیتر گازوئیلی گلخانه

پس از رسیدن سوخت به درون جت هیتر، چند سری فندک با رعایت کلیه اصول ایمنی، نسبت به روشن کردن شعله اقدام خواهند کرد. در هیترهای امروزی اگر این فرایند با مشکلی روبه‌رو شود، دستگاه به ‌صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد تا از آتش‌سوزی جلوگیری شود.

 

بیشتر بخوانید : ساخت هیتر گلخانه

 

پس از روشن شدن مشعل، گازوئیل با سرعت تصاعدی به سمت مشعل دستگاه جاری شده و فرایند افزایش دما توسط بخاری گازوئیلی گلخانه شروع خواهد شد. قدرت جت هیترهای گازوئیلی به ‌حدی است که میتوان تنها چند لحظه پس از روشن شدن آن، شاهد گرمتر شدن فضای گلخانه بود. به‌ علت استفاده از سوخت گازوئیل همواره باید پیش از خرید، نسبت به وسایل مخصوص ایمنی تعبیه ‌شده درون هیتر اطمینان حاصل کنید. جت هیتر به عنوان یکی از روش های گرمایش گلخانه بدون گاز محسوب می شود.

 

این فرایند موجب خواهد شد تا حتی در صورت خرابی دستگاه، هیچ مشکلی گلخانه شما را تهدید نکند. از جت هیترها علاوه بر گلخانه در مواردی همچون مرغداری، دامداری، محیط‌های سرپوشیده ورزشی، کارگاه‌ های صنعتی و ... نیز استفاده خواهند شد؛ البته میزان ظرفیت موردنیاز برای هر یک از این محیط‌ ها متفاوت است.

 

مشخصات فنی جت هیتر

در این قسمت قصد داریم شما را با مهمترین بخش‌های یک جت هیتر گازوئیلی گلخانه و یا مشخصات فنی آن آشنا کنیم. شناخت این بخش‌ها و مشخصات فنی آن نه‌ تنها موجب افزایش اطلاعات شما در این زمینه خواهد شد؛ بلکه میتواند موجب انتخاب محصولی باکیفیت نیز بشود.

  • بدنه

بدنه بخاری گازوئیلی گلخانه معمولاً از ورق galvanized یا استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد. هر یک از این مواد دارای مزایای مختص به خود هستند. مواد به‌ کار رفته در ساخت بدنه باید در برابر محیط مرطوب گلخانه از خود مقاومت خوبی نشان دهند.

 

  • فن

فن‌ جت هیتر گازوئیلی وظیفه اصلی انتقال حرارت تولید شده به محیط درونی گلخانه را برعهده دارند. این فن‌ها نیز باید همانند بدنه از مواد مرغوبی ساخته شده تا در برابر کلیه آسیب‌های ناشی از رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم باشند. میزان هوادهی یک جت هیتر گازوئیلی رابطه مستقیم با فن به‌ کار رفته در محصول دارد.

مشخصات فنی جت هیتر گازوئیلی گلخانه

  • مشعل

مشعل یا torch اصلی‌ترین وظیفه را در تولید حرارت یک جت هیتر گازوئیلی دارد. این بخش همان قسمتی است که با دریافت سوخت از پمپ، از آن استفاده کرده و حرارت موردنیاز گلخانه را تولید خواهد کرد. کلیه محصولات شرکت گرماسرما سازه شرق، از برترین مشعل‌های موجود در بازار استفاده می‌کنند. همین امر موجب شده تا عمر محصولات این شرکت نسبت به سایر محصولات بسیار بیشتر باشد. حتی برای تنظیم مشعل هیتر تابشی میتوانید از کارشناسان فنی گرماسازه شرق درخواست راهنمایی و کمک را داشته باشید.

  • پمپ مخصوص سوخت

شاید بتوان گفت پس از موتور، مهم‌ترین بخش، پمپ مخصوص سوخت است. این بخش وظیفه سوخت‌رسانی بی‌وقفه به جت هیتر را برعهده دارد. هر چه عملکرد این بخش بهتر باشد، به‌ طبع عملکرد کلی جت هیتر گازوئیلی نیز بهتر خواهد بود.

یکی از تفاوت‌های اصلی محصولات گرماسرما سازه شرق با سایر کالاهای موجود در بازار، استفاده از مرغوب‌ترین پمپ‌های سوخت در جت هیترهای گازوئیلی این شرکت است. همین امر باعث شده محصولات این شرکت از لحاظ سوخت‌ رسانی و کارکرد مداوم، از بهترین‌های بازار باشند.

  • بخش استند

استند (stand) همان بخشی است که کلیه قطعات گفته ‌شده روی آن قرار می‌گیرند. با توجه ‌به فضای گلخانه، استندها معمولاً در دو نوع اصلی تولید خواهند شد. در نوع اول می‌توان جت هیتر گازوئیلی را روی زمین قرار داد و در نوع دوم می‌توان جت هیتر گازوئیلی را روی سقف گلخانه نصب کرد.

استند نیز به ‌علت اینکه کلیه قطعات موردنظر روی آن قرار می‌گیرند، باید از مواد مستحکم و بسیار مقاومی ساخته شود. نصب جت هیتر گازوئیلی معمولاً در کوتاهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و می‌توان بلافاصله پس از نصب، از محصول خریداری ‌شده استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید : هیتر گلخانه ای

 

قیمت جت هیتر گازوئیلی گلخانه

قیمت جت هیتر گازوئیلی گلخانه به‌ صورت مستقیم با مواد به‌ کار رفته برای ساخت محصول و همچنین ظرفیت و ساختار مهندسی آن رابطه دارد. به‌ طبع هر چه یک کالا ظرفیت و مهندسی بهتری داشته باشد، قیمت آن نیز نسبت به سایر محصولات بیشتر خواهد بود؛ اما در زمینه خرید، بهتر است به‌ جای قیمت، کیفیت را به‌ عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید جت هیترها نقش بسیار مهمی را در تنظیم میزان دمای گلخانه ایفا می‌کنند. با توجه‌ به اینکه خرابی این محصول می‌تواند بر سلامت محصولات گلخانه‌ای تأثیر دوچندانی بگذارد، باید همواره بهترین مدل این محصول را انتخاب کرد.

استفاده از محصولات بی‌کیفیت نه ‌تنها موجب از دست رفتن هزینه صرف شده برای خرید محصول و همچنین رشد محصولات گلخانه‌ای خواهد شد؛ بلکه می‌تواند باعث از دست رفتن دسترنج یک سال شود. نباید به خرید جت هیتر گازوئیلی با کیفیت به چشم یک هزینه نگاه کرد؛ بلکه باید آن را یک سرمایه‌گذاری دانست؛ زیرا در مدت کوتاهی کلیه هزینه صرف شده برای خرید جت هیتر گازوئیلی، توسط نجات محصولات از سرما برگشت داده خواهد شد.

شرکت گرماسرما سازه شرق توانسته با ارائه محصولات با کیفیت با قیمت فوق‌العاده مناسب، نیاز تمام کاربران عزیز را پاسخ بدهد. اگر به دنبال یک محصول مرغوب با قیمتی مناسب هستید، محصولات شرکت گرماسرماسازه شرق بهترین انتخاب شما خواهند بود. همچنین می توانید بهترین نوع بخاری گلخانه را انتخاب کنید.

 

نکات لازم قبل خرید جت هیتر گازوئیلی گلخانه

 

نکات مهم قبل خرید جت هیتر گازوئیلی گلخانه

شاید بتوان گفت مهمترین نکته‌ای که پیش از خرید بخاری گازوئیلی گلخانه باید به آن دقت کنید، مواد به‌ کار رفته در ساخت محصول است. باید به این نکته اشاره کنیم که این هیترها معمولاً در معرض رطوبت بسیار زیادی قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل کلیه مواد اولیه موردنیاز برای ساخت آن‌ها باید از بهترین مواد موجود در بازار باشند.

همواره به یاد داشته باشید که یک جت هیتر گلخانه باید در فصول سرد سال به‌ صورت بی‌وقفه فعالیت کند؛ بنابراین مهندسی ساختاری این محصول باید به‌ گونه‌ای باشد که در طول این فصول به هیچ مشکلی برخورد نکنید. کوچک‌ترین خطایی در این فصول موجب از بین رفتن محصولات شما خواهد شد.

بهترین جت هیتر گازوئیلی، محصولی خواهد بود که شرکت سازنده آن پشتیبانی کاملی را چه از لحاظ خدمات مربوط به قطعات و چه از لحاظ تعمیر و تعویض بخش‌های مختلف جت هیتر به شما ارائه کند. رعایت این مورد در شرکت گرماسرماسازه شرق موجب شده تا خریداران به‌ صورت تمام‌ وقت از پشتیبانی کارشناسان ما بهره‌مند باشند.

مورد بعدی که باید پیش از خرید انواع هیتر صنعتی به آن توجه کنید، اعتبار شرکت سازنده است. امروزه برندهای مختلفی (چه داخلی و چه خارجی) نسبت به تولید این محصولات اقدام کرده‌اند. همین امر موجب شده تا شاهد محصولات تقلبی و بی‌ ارزش نیز باشیم. شرکت گرماسرما سازه شرق توانسته با استفاده از برترین مواد موجود در بازار، تنوع بسیار مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

بهترین جت هیتر گازوئیلی گلخانه

در بخش قبلی به مهمترین نکاتی که قبل از خرید بخاری گازوئیلی گلخانه باید به آن توجه کنید، پرداختیم. در کشور ما نیز بعضی از تولیدکنندگان نسبت به ساخت چنین محصولاتی اقدام کرده‌اند؛ اما در بین آن‌ها محصولات شرکت گرماسرماسازه شرق از برترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

این شرکت در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای فضاهای بزرگ شامل سوله‌ های صنعتی، سالن‌ های ورزشی، مرغداری، گلخانه، رستوران‌ها، ویلاها، فضاهای باز و... فعالیت می‌کند. محصولات این مجموعه شامل سیستم گرمایش تابشی لوله‌ای، گرمایش تابشی سرامیکی، مه پاش، گیت ضدعفونی و کوره هوای گرم است.

با انتخاب محصولات این مجموعه می‌توانید خیال خود را از بابت خرید یک محصول به‌ صرفه و کاربردی راحت کنید. بهره‌گیری از برترین دستگاه‌های تولیدی و همچنین به‌ کارگیری بهترین متخصصان این صنعت، موجب شده تا شرکت گرماسرماسازه شرق، همواره به‌ عنوان اصلی‌ترین تولید‌کننده جت هیتر گازوئیلی شناخته شود.

 

نتیجه گیری

در این متن سعی کردیم به‌ طور کامل شما را با جت هیتر گازوئیلی گلخانه آشنا کنیم. همان‌طور که در ابتدای متن نیز گفته شد، امروزه تنظیم دمای گلخانه در فصول سرد سال بدون بهره‌گیری از جت هیتر گازوئیلی امری غیرممکن است.

این محصول به‌ خصوص در مناطق سردسیر کشور محبوبیت دوچندانی پیدا کرده است. دلیل این امر را می‌توان قیمت مناسب و همچنین کارایی فوق‌العاده بالای این نوع هیتر دانست. اگر قصد خرید برترین مدل‌های جت هیتر مخصوص گلخانه را دارید، تنها کافی است با مشاوران وب‌سایت گرماسرماسازه شرق تماس برقرار کنید. 

البته می توانید با کارشناسان فروش نیز با شماره های 38482273-051 و 22032002-021 تماس حاصل فرمائید.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرمایش گلخانه و معرفی انواع روش های گرمایش گلخانه
گرمایش گلخانه و معرفی انواع روش های گرمایش گلخانه
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله مه پاش گلخانه و نحوه نصب دستگاه مه پاش
مه پاش گلخانه و نحوه نصب دستگاه مه پاش
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله روش های گرمایش گلخانه بدون گاز
روش های گرمایش گلخانه بدون گاز
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

پیام بگذارید.