گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندهای گرمایش تابشی

تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندهای گرمایش تابشی

هیتر تابشی از جمله سیستم‌های گرمایشی محبوب، برای اماکن مختلف مانند سالن‌های صنعتی و کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و اماکن تجاری و ... هستند. هیتر تابشی گرماسازه یکی از برندهای معتبر در این حوزه است که با سایر سیستم های گرمایش تایشی در تمامی برندها تفاوت‌هایی دارد. در این مقاله به بررسی تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندها می‌پردازیم.

 

گرمایش تابشی چیست؟

گرما تابش نام ثبت شده از برند ایران مشعل است که از سال 1387 شروع به تولید این سیستم گرمایشی کرده است و مورد استقبال بسیاری از صنایع و کارخانه جات، گلخانه داران و مرغداری، دامداری، و گاوداری و ... قرار گرفته است. این هیتر تابشی در دو نوع PRS-U و PRS-L در گرماسازه شرق تولید می شود. اما طی دهه های اخیر در کنار شرکت ایران مشعل برندهای دیگری مثل گرماسازه، مهرتاب، گرماسان و ... شروع به تولید این سیستم نموده اند.

گرمایش تابشی یک سیستم‌ پیشرفته گرمایشی می باشد که برای فضاهای بزرگ و صنعتی طراحی شده است. از این سیستم‌ها از فناوری تشعشع حرارتی برای انتقال گرما به محیط استفاده می‌کنند و در مقایسه با سیستم‌های گرمایشی سنتی، کارایی بالاتری دارند.

گرماتاب چیست

هیتر تابشی از لوله‌هایی تشکیل شده‌ که با گاز طبیعی یا گاز مایع گرم می‌شوند و به وسیله مشعل که کار تولید گرما را دارد، گرمای تولید شده را به صورت امواج مادون قرمز به محیط منتقل می کند. این امواج پس از برخورد با سطوح مختلف، مانند کف، دیوارها و اشیاء موجود در محیط، تبدیل به گرما می‌شوند و باعث افزایش دمای محیط می‌گردند. مصرف برق در این هیترهای تابشی 100 وات است که در ابعاد طولی مختلف تولید می شود.

 

تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندها

وجه تمایزی که هیتر تابشی گرماسازه شرق را با سایر برندهای گرمایش تابشی جداسازی میکند، استفاده از رفلکتور 14 خم است. در ادامه به بررسی و نحوه کارکرد، آن می‌پردازیم:

 

رفلکتور 14 خم در هیتر تابشی مدل PRS-U در گرماسازه

گرماسازه تنهاترین و اولین تولیدکننده رفلکتور 14 خم می باشد که هیترهای تابشی خود را با استفاده از بروزترین دستگاه برش لیزر و پرس برک در ایران تولید می کند. استفاده از رفلکتور 14 خم در این هیتر منجر به شکست بیشتر گرما و بهترین کارکرد و راندمان نسبت به دستگاه های مشابه خود دارد. در صورتی که در سیستم های دیگر شامل ۳ و یا ۴ خم می باشد. در این هیتر تابشی از لوله های فولادی ضد زنگ با ضخامت 3 و 4 اینچ استفاده می شود.

از هیتر تابشی مدل PRS-U می توانید در کارخانه جات صنعتی، کارگاه ها، مساجد، سالن های ورزشی و اماکن تفریحی و فضای باز و ... استفاده کرد.

نوع دیگر از این هیتر تابشی مدل PRS-L است که به صورت تک لاین است. هیتر تابشی مدل L ظرفیت حرارتی بیشتری نسبت به U دارد و در فضاهای چون گلخانه ها، دامداری و گاوداری، سالن های پرورش قارچ به صورت سقفی مورد استفاده قرار می گیرد.

هیتر تابشی مدل u گرماسازه شرق

مزایای هیتر تابشی گرماسازه

تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندها میتواند به علت مزایایی که این هیتر دارد، باشد. مزایای گرمایش تایشی شامل موارد ذیل می باشد:

  1. بازدهی بالا و مصرف انرژی کم

هیتر تابشی یا گرمایش تابشی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تولید، بازدهی بالایی و در عین حال مصرف انرژی کمی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا هزینه‌های انرژی به طور قابل توجهی کاهش یابد.

  1. توزیع یکنواخت گرما

یکی از مزایای بزرگ هیتر تابشی گرماسازه، توزیع یکنواخت گرما در کل محیط است. این سیستم‌ها با طراحی ویژه‌ای که دارند، قادر به پخش گرما به صورت یکنواخت و بدون نقاط سرد و گرم در محیط می‌باشند.

  1. نصب رایگان و خدمات پس از فروش شرکت گرماسازه

در دنیای امروز، انتخاب سیستم‌های گرمایشی مناسب برای محیط‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه، سیستم‌های گرمایشی تولید شده توسط شرکت گرماسازه می‌باشد. این شرکت با ارائه نصب رایگان، گارانتی 5 ساله برای فن، مشعل و خدمات پس از فروش تا 15 سال، تجربه‌ای بی‌نظیر و بدون دغدغه را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

مزایای هیتر تابشی گرماسازه شرق

مشاوره رایگان با کارشناسان فروش شرکت گرماسازه

مشاوره رایگان با کارشناسان فروش شرکت گرماسازه، فرصتی بی‌نظیر برای دریافت بهترین راهکارهای گرمایشی متناسب با نیازها و شرایط محیطی شما است. با این مشاوره‌ها، شما می‌توانید با اطمینان خاطر و آگاهی کامل، سیستم‌های گرمایشی مناسب را انتخاب و بهره‌برداری کنید. شرکت گرماسازه همواره در کنار شماست تا بهترین تجربه را از سیستم‌های گرمایشی خود داشته باشید.

 

نتیجه‌گیری

هیتر تابشی گرماسازه با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند بازدهی بالا، توزیع یکنواخت گرما، نصب آسان، دوام بالا و عملکرد بی‌صدا، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در مکان‌های مختلف می‌باشد. تفاوت هیتر تابشی گرماسازه با سایر برندها نشان می‌دهد که انتخاب هیتر تابشی گرماسازه می‌تواند تاثیر مثبتی بر کاهش هزینه‌ها و افزایش راحتی و کارایی محیط داشته باشد. با توجه به نیازهای محیط می‌توانید با مشاوره از متخصصان این حوزه، بهترین سیستم گرمایشی را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله سیستم گرمایش گلخانه خانگی
سیستم گرمایش گلخانه خانگی
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
نمایش مقاله قیمت سیستم گرمایش گلخانه
قیمت سیستم گرمایش گلخانه
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ میزان مصرف برق و گاز آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ میزان مصرف برق و گاز آن
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳

پیام بگذارید.