گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

هیتر تابشی کافی‌ شاپ

هیتر تابشی کافی‌ شاپ

این که بخاری، بخار و رطوبت زیادی ایجاد می‌ کند می‌تواند یک مشکل بزرگ در کافی‌ شاپ‌ ها باشد. بخاری‌ های جابه‌جایی سنتی نیز می‌ توانند مشکل را افزایش دهند زیرا رطوبت را افزایش می‌دهند. بخار روی پنجره‌ ها و دیوارها چندان زیبا نیست و می‌تواند به رنگ‌آمیزی آسیب برساند، قاب در و پنجره را پوسانده و باعث مشکلات طولانی‌ مدت مانند رطوبت و کپک شود. سؤال این است که چگونه می‌توان این مشکلات را کاهش داد. هیتر تابشی کافی‌ شاپ می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

 

بخار آب نامطلوب

هوایی که ما را احاطه کرده همیشه حاوی بخار آب است که معمولاً نامرئی است. یک مثال معمولی، بخار خارج شده از یک کتری یا از یک ظرف با محتویات در حال جوش است که با جذب در هوای اطراف به‌ سرعت نامرئی می‌شود. هر چه هوا گرم‌تر باشد، بخار آب بیشتری می‌ تواند در خود نگه دارد، اما مقدار آن برای دمای معینی محدود است.

زمانی که به این مقدار مشخص برسد، هوا "اشباع" می‌شود. هنگامی که هوای اشباع شده با سطحی که دمای پایین‌تری از خود دارد تماس پیدا می‌کند، هوا در محل تماس سرد شده و بخار مازاد آب را بر روی آن سطح آزاد می‌کند. ابتدا به‌ صورت غبار، اما با آزاد شدن بخار بیشتر، شروع به تشکیل قطرات رطوبت می‌کند.

به‌ عنوان‌ مثال می‌توان به بخار گرفتگی آینه اشاره کرد و مثال دیگر هنگام دوش گرفتن است. رطوبت هوا به آینه و پنجره برخورد می‌کند و به‌ سرعت مه‌ آلود می‌شود. روی پنجره‌ ها و آینه‌ ها می‌توان آن را پاک و خشک کرد و هیچ آسیب طولانی‌مدت ایجاد نمی‌کند.

با این‌ حال، این رطوبت هنگامی که روی دیوارها شکل می‌گیرد بیشتر مشکل‌ ساز می‌شود زیرا تمایل به جذب در گچ و آجر کاری دارد و مشکلات طولانی‌ مدت ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، دیوارهای آغشته به رطوبت شروع به تخریب می‌کنند که نه‌ تنها ناخوشایند است بلکه می‌تواند برای سلامتی نیز مضر باشد.

 

راه‌حل ایده‌آل گرمایش برای کافه‌ ها و رستوران‌ ها

هیتر تابشی کافی‌ شاپ راه‌حل ایده‌آل برای گرم‌ کردن کافه‌ ها، هتل‌ ها و رستوران‌ ها و بسیاری از برنامه‌ های دیگر در صنعت مهمان‌ نوازی است. این هیتر فضای باز راه‌حل‌ های انعطاف‌ پذیر سبک را اضافه می‌کند، مناطق پذیرایی را راحت‌تر و گرم‌تر می‌کند و باعث صرفه‌ جویی در فضای دیوار و کف می‌شود. اندازه و سبک فضا هر چه باشد، هیتر تابشی راه حلی است که می‌توانند به‌ صورت دیواری یا سقفی در داخل فضا یا بیرون نصب شوند و محیطی گرم را برای مشتریان ایجاد کنند.

 

گرماتاب کافی‌شاپ 

 

این مقالات را از دست ندهید : گرمایش تابشی 

 

هیتر تابشی پنلی

هیترهای تابشی پنلی باریک دارای انواع مختلفی از جمله آینه‌ ای، تخته سیاه و حتی پنل‌ های تصویری سفارشی هستند. پنل‌ های سفید می‌توانند روی سقف نصب شوند که راه‌ حل مناسبی برای گرم‌ کردن محل اصلی یا آشپزخانه‌ ها، راهروها و دستشویی‌ ها است. پنل‌ های آینه‌ ای انتخاب کنید از مرطوب شدن هوا جلوگیری می‌کند.

پنل‌ های سفید به‌ جای بخاری‌ های همرفتی یا پنل‌ های تصویری انتخاب می‌شوند تا جلوه بیشتری بدهند. قابلیت نصب بر روی سقف یا بر روی دیوار، فضای ارزشمندی را آزاد می‌کند. هر شل همچنین سطوح راحتی بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند و صرفه‌جویی در انرژی و زیبایی بسیار بیشتر در پی دارد.

 

بخاری‌ های فضای باز تجاری برای کافه‌ ها

تنها معدودی از مشتریان از قدرت جسمانی لازم برای نشستن در فضای باز بیرون در هوای سرد برخوردار خواهند بود. در آب‌ و هوای سرد، این امر می‌تواند ظرفیت مشتریان یک کافه را به میزان قابل‌ توجهی کاهش دهد. تنها راه حلی که هم برای مشتریان و هم برای صاحبان مشاغل مفید خواهد بود گرمایش کافی‌ شاپ است. گرمایش تابشی کافی شاپ می‌تواند فضاهای نشیمن کافه‌ های بیرونی را با گرم، راحت و کارآمد کردن، تغییر دهند. بخاری‌ های برقی گرمایشی فضای باز، می‌توانند فضاهای نشیمن خارجی را حتی در ماه‌ های سرد نیز چشم‌نواز کنند و به کافه‌ ها اجازه دهند با حداکثر ظرفیت کار کنند.

 

بیشتر بخوانید :  گرمایش در رستوران ها و فضای باز کافی شاپ ها

 

یک فضای نشیمن خوب در فضای باز، مشتریان را تشویق می‌کند تا بیشتر بمانند و می‌ تواند به کسب درآمد مجدد کمک کند. انتخاب بین یک کافه با گرمایشی فضای باز و یک کافه بدون چشم‌انداز هرگز برای مشتریان بالقوه دشوار نیست! بخاری‌ های برقی در فضای باز برای مشاغل بهترین هستند زیرا گرمای فوری و بدون دردسر را با یک سوئیچ ارائه می‌دهند. سر و صدا برای تهیه و نگهداری بخاری‌ های گازی وجود ندارد. سیستم گرمایشی و تابشی حیاط دقیقاً در مواقعی که به آن نیاز دارید گرما را تأمین می‌کند و بسیاری از مدل‌ها با کنترل از راه دور برای مدیریت آسان گرما ارائه می‌شوند.

 

گرماتاب کافی‌شاپ و رستوران ها 

 

گرمایش راحت داخل کافه

سیستم گرمایشی و تابشی تنها به گرمایش فضای بیرونی محدود نمی‌شود، گرمایشی فضای باز می‌تواند در فضای داخلی و خارجی استفاده شود. برای گرم نگه‌ داشتن مشتریان و کارکنان، طیف وسیعی از بخاری تابشی وجود دارد، از صفحات مادون‌ قرمز پیچیده، تا بخاری‌ های سرامیکی تجاری قدرتمند.

بخاری‌ های مادون‌ قرمز داخلی از گرمای تابشی ملایم‌تری استفاده می‌کنند که همان گرمای تولید شده توسط بدن انسان است. این نوع تشعشع که مادون‌ قرمز دور نامیده می‌شود، برای گرمایش راحت ایده‌آل است زیرا به‌ راحتی توسط پوست جذب می‌ شود و احساس دائمی گرما را ایجاد می‌ کند. این همان حسی است که در یک روز آفتابی بیرون از خانه می‌نشینید، مگر اینکه نگران اشعه ماوراء بنفش باشید، بخاری‌ های مادون‌ قرمز کاملاً ایمن هستند و فقط مادون‌ قرمز ساطع می‌کنند.

 

گرمایشی فضای باز تنها به گرمایش فضای بیرونی محدود نمی‌شود بلکه در فضای نیمه باز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نتیجه گیری

بهترین بخش در مورد استفاده از گرمایش تابشی کافی‌ شاپ در محیط داخلی این است که برخلاف سیستم‌ های مبتنی بر همرفت، نیازی نیست نگران از دست‌ دادن گرما از محل خود باشید. علت آن این بوده که درهای بیرونی باز و بسته می‌شوند. مادون‌ قرمز گرمای مستقیم را تأمین می‌کند، بنابراین هر گونه گرما مستقیماً به کاربر نهایی می‌رسد.

 همان‌طور که گرمای خورشید می‌ تواند در خلأ فضا حرکت کند، مادون‌ قرمز برای انتقال حرارت به هوا به‌ عنوان یک رسانه متکی نیست. این بدان معناست که حتی با آمدن و رفتن مشتریان، هیچ حرارتی از محصولات مادون‌ قرمز شما با حرکت هوا دفع نمی‌شود.

اشعه مادون‌ قرمز گرمایش تابشی کافی‌ شاپ توسط افراد، اشیاء و سطوح جذب می‌شود، بنابراین کافه شما گرمای بیشتری را حفظ می‌کند و دمای محیط یکنواخت‌تری از کف تا سقف خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای بخاری‌ های مادون‌ قرمز این است که هرگز از فضای کافه شما کم نمی‌کند. 

برای خرید انواع هیتر تابشی کافی شاپ می توانید با کارشناسان فروش گرماسازه شرق تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی های لازم را در مورد گرمایشی فضای باز برای شما عزیزان داشته باشند. (38482273-051 -22032002-021)

 

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله بخاری سقفی فضای باز و کاربرد آن
بخاری سقفی فضای باز و کاربرد آن
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله سیستم گرمایشی و تابشی در رستوران ها و فضای باز کافی شاپ ها
سیستم گرمایشی و تابشی در رستوران ها و فضای باز کافی شاپ ها
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲
نمایش مقاله گرماتاب رستورانی بهترین سیستم گرمایش رستوران
گرماتاب رستورانی بهترین سیستم گرمایش رستوران
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

پیام بگذارید.