گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

مه پاش سالن های ورزشی

مه پاش سالن های ورزشی

مه پاش سالن های ورزشی یکی از بهترین سیستم‌ های سرمایشی است که در باشگاه ‌ها و سالن ‌های ورزشی استفاده می‌شود. این قطعه برقی علاوه بر اینکه برای کاهش دمای محیط برای تهویه آن نیز گزینه مناسبی به‌ حساب می‌آید، موجب تهویه هوا داخل سالن نیز می‌شود. مه پاش در انواع مختلفی وجود دارد؛ به همین دلیل متقاضیان باید با توجه ‌به بودجه مالی، انتظار خود از ظرفیت دستگاه، مدت ‌زمان لازم برای کاهش دمای محیط، مسافت سالن ورزشی و بسیاری از موارد دیگر بهترین نوع مه پاش را خریداری کنند.

هر چه میزان مسافت سالن بیشتر باشد باید مه پاشی با ظرفیت و باتری فوق‌العاده قوی تهیه شود؛ زیرا در مدت ‌زمان کوتاهتری اقدام به کاهش دمای محیط کرده و برای این فرایند میزان انرژی و آب کمتری استفاده می‌کند. از آنجایی ‌که در سالن ‌های ورزشی هوای مطبوع و تازه از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکنون در همه سالن‌ های تأسیس شده نوعی از سیستم‌ های مه پاش نصب شده است.

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه را که درباره سیستم های مه پاش سالن های ورزشی باید بدانید را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح دهیم. در مطلب مه پاش چیست؟ کامل در مورد سیستم مه پاش و اجزای آن صحبت کرده ایم.

 

مه پاش سالن های ورزشی

 

بررسی مه پاش ایده‌آل برای سالن‌ های ورزشی

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، مه پاش سالن های ورزشی در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر یک از آنها برای محیط ‌ها و موقعیت‌ های خاصی مناسب هستند. کسانی که قصد خرید سیستم رطوبت ساز سالن ‌های ورزشی را دارند در مرحله اول باید به مسافت داخل سالن توجه کنند؛ زیرا هر چه سالن از مسافت بیشتری برخوردار باشد باید از سیستم رطوبت سازهایی با قدرت بالاتر برای خنک‌ سازی و تهویه آن استفاده شود.

اگر به دنبال گرم کردن سالن های ورزشی و باشگاه ها هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً مقاله گرمایش سالن های ورزشی را مطالعه کنید.

از آنجایی ‌که در سالن ‌های ورزشی فعالیت ‌های بدنی سنگینی انجام‌ گرفته و بوی حاصل از تعرق در آن زیاد است، سیستم رطوبت ساز انتخابی باید توان بسیار بالایی را در خود جای ‌داده باشد. میزان آب مصرفی توسط سیستم رطوبت سازها در مواقعی که علاوه بر خنک ‌سازی محیط، صرفه‌جویی در مصرف آب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، دارای اهمیت بالایی بوده و باید در نحوه انتخاب محصول فوق دقت شود. به عبارتی امروزه در اکثر مواقع متقاضیان به دنبال سیستم رطوبت سازهایی هستند که علاوه بر توان بالا و عملکرد مناسب، مصرف آب کمی نیز داشته باشند.

متقاضیان برای آنکه توان دستگاه را بالا ببرند باید آن را در سرعت بالایی قرار دهند که این موضوع تنها برای مه‌ پاش‌ های مرغوب و با کیفیت ممکن است؛ در غیر این صورت سیستم فوق با مشکلاتی همراه خواهد شد. در حالت کلی مه پاش سالن های ورزشی دارای میزان خنک‌کنندگی حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰۰ است که هر چه میزان مسافت محیط بیشتر باشد این مقدار افزایش خواهد یافت. میزان برقی که مهپاش‌ ها در هر ساعت برای کاهش دمای محیط استفاده می‌کنند دارای اهمیت زیادی است؛ زیرا ایده‌آل‌ترین دستگاه باید با مصرف برق اندک کیفیت بالایی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید مه پاش گلخانه کوچک و خانگی

 

نکات مهم جهت خرید مه پاش سالن های ورزشی

در این بخش به نکاتی که برای خرید سیستم سرمایش سالن های ورزشی باید به آن اشاره شود میپردازیم. در صورتی‌ که متقاضیان برای خرید مه پاش سالن ‌‌های ورزشی و باشگاه ‌های ورزشی به نکاتی که در ادامه اشاره شده است، دقت کنند، بهترین و با کیفیت‌ترین نوع این محصول را با قیمت مناسب تهیه خواهند کرد.

 

  • میزان مصرف برق و آب

از مهم‌ترین ویژگی‌ های یک سیستم رطوبت ساز ایده‌آل مصرف مناسب آب و برق است؛ زیرا هزینه‌ های بسیار کمی را برای متقاضیان به دنبال دارد. در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن سیستم رطوبت سازهای مناسب برای سالن ‌های ورزشی باید در ازای خنک‌سازی محیط ‌های بزرگ و عریض از برق و آب کمی برای فرایند فوق استفاده کنند.

 

مصرف برق و آب مه پاش سالن های ورزشی

میزان مصرف برق سیستم‌ های رطوبت ساز سالن های ورزشی

 

  • محل قرارگیری آب یا مخزن

یکی از مهم‌ترین قطعات مه پاش سالن های ورزشی کیفیت مخزن آب است؛ زیرا در صورت نگهداری آب به ‌صورت صحیح ‌و سالم فرایند خنک‌ سازی و کاهش دمای هوا به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. از موارد بسیار مهمی که برای خرید مه پاش باشگاه ‌ها و سالن‌های ورزشی باید به آن دقت شود، نوع مخزن تعبیه شده در آن است که برای سالن‌ های عریض باید به ‌صورت اتومات پر شود. در مه‌ پاش ‌های تولید شده برای سالن ‌های ورزشی مخزن دستگاه یکبار تنظیم شده و هر چند وقت یکبار نیز به تنظیم مجدد نیاز دارد که این موضوع یک مزیت به ‌حساب می‌ آید.

 

بیشتر بخوانید : اجزاء سیستم رطوبت ساز مه پاش

 

  • جنس بدنه مه پاش

همان‌طور که می‌دانید، برخی از اجسام مانند فلز‌ها در طول زمان به ‌وسیله رطوبت و نم زنگ می‌زنند؛ به همین دلیل در هنگام خرید مه پاش سالن های ورزشی باید دقت شود که محصول فوق از بدنه مناسبی برخوردار بوده و عایق عالی در برابر زنگ‌زدگی باشد.

 

  • قابلیت دفع گرد و غبار و حشرات کوچک

از موارد بسیار مهم دیگر برای خرید سیستم رطوبت ساز سالن های ورزشی، برخورداری محصول فوق از قابلیت دفع گردوغبار و حشرات مختلف است. محصولی که برای تهویه هوا و خنک ‌سازی سالن ‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد در صورت برخورداری از قابلیت‌ های بسیار باید از قابلیت دفع حشرات و گردوغبار نیز بهره‌مند باشد. به عبارتی در این محصول محفظه‌ ای به‌ منظور قرار دادن حشرات و گرد‌های جذب شده قرار دارد که موارد نام‌ برده ‌شده، پس از جذب در طی فرایند بسیار کوتاهی به درون آن منتقل می‌شوند.

 

عملکرد سیستم مه پاش سالن های ورزشی

سیستم ‌های مه پاش که برای خنک‌ سازی و کاهش دمای هوای سالن ‌های ورزشی و باشگاه‌ ها استفاده می‌شوند عملکرد متفاوتی با یکدیگر دارند. به عبارتی ظرفیت متفاوت، نحوه آب‌ رسانی به دستگاه و بسیاری از موارد دیگر عملکرد سیستم مربوطه را از صفر تا صد تغییر می‌دهد. در حالت کلی سیستم رطوبت سازهای‌ سالن‌ های ورزشی آب را در درون مخزن خود ذخیره کرده و با توجه ‌به تنظیمات اتومات یا دستی که بر روی آن صورت گرفته است، شروع به ایجاد ذرات بسیار ریز آب و پخش کردن آن از درون دریچه‌ های مخصوص می‌کند.

 

اگر تمایل دارید در مورد خنک سازی رستوران و فضای باز بیشتر بدانید، حتماً مقاله مه پاش رستوران را مطالعه کنید.

ذرات پخش شده در هوای سالن‌ ها آنقدر سبک هستند که بر روی هیچ سطحی قرار نگرفته و تنها عملیات جذب گرمای حاکم بر محیط را انجام می‌دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد میزان پخش ‌شوندگی قطرات ریز آب در همه محیط یکسان بوده و تمام نقاط به‌ صورت یکسان خنک می‌شوند.

این دستگاه‌ ها دارای یک سنسور خاص هستند که با استفاده از آن نیاز یا عدم نیاز سیستم به رطوبت تشخیص داده می‌شود. به بیانی دیگر زمانی که هوای مطبوع و خنک درون سالن کاهش پیدا کرده و موجب اذیت افراد درون آن شود، حسگر فوق این فرایند را شناسایی کرده و دستگاه را به طور اتومات فعال می‌کند.

 

 بیشتر بخوانید : پنکه مه پاش

 عملکرد مه پاش سالن های ورزشی

 

اجزای مه پاش سالن های ورزشی

مه پاش سالن های ورزشی دارای قطعات مختلفی است که این موضوع به کیفیت و در نهایت قیمت سیستم فوق می‌افزاید. کسانی که نسبت به خرید این دستگاه اقدام می‌کنند باید کیفیت و طول عمر قطعات تعبیه شده در آن را مدنظر قرار دهند؛ زیرا در صورت عدم کیفیت یکی از قطعات این سیستم مه پاش صنعتی به‌ صورت نامناسب کار خواهد کرد.

آشنایی با قطعات تشکیل‌دهنده سیستم‌ های مهپاش مورد استفاده در سالن ‌های ورزشی به متقاضیان کمک خواهد کرد تا خرید بهتر و مقرون ‌به‌ صرفه‌ای را تجربه کنند. مواردی که در ادامه به آن‌ ها اشاره شده است، اجزای تشکیل‌دهنده سیستم رطوبت ساز را به طور کامل توضیح می‌دهد:

  • نازل مه پاش

از میان مهم‌ترین قطعات تشکیل ‌دهنده سیستم رطوبت ساز مورد استفاده در سالن ‌های ورزشی، نازل‌های به ‌کار رفته شده در سیستم است. از آنجایی‌که قطعه فوق عملیات ریز کردن قطعات آب را برعهده داشته و تماس مستقیمی با رطوبت حاصل در محیط نیز دارد باید از موادی ساخته شود که با گذر زمان دچار زنگ‌ زدگی نشود. در حالت کلی جنس نازل مه پاش سالن های ورزشی، استیل یا برنج است که مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

  • شیلنگ‌ های پرفشار

با توجه ‌به آنچه که در بالا به بررسی آن پرداختیم، مه ‌پاش‌ ها برای عملکرد صحیح به آب نیاز دارند که میزان دقیق آن با توجه ‌به نوع دستگاه متفاوت خواهد بود. در این میان باید توجه شود که آب از چه طریق برای توزیع در محیط به نازل ‌ها برسد که در این فرایند از شلنگ ‌های مخصوصی به نام شلنگ‌ های پرفشار استفاده می‌شود. این شیلنگ‌ ها به ورودی نازل‌ ها متصل شده و پس از رساندن مایع به آن به ‌صورت قطرات بسیار ریز در تمام بخش ‌های سالن توزیع خواهد شد.

  • پمپ آب

پمپ آب در کنار نازل ‌های مربوطه از اصلی‌ترین قطعات مربوطه به مه‌ پاش ‌ها به‌ حساب می‌آید. از آنجایی‌ که آب به طور اتومات خاصیت حرکت به ‌سوی نازل ‌ها را ندارد باید از قطعه ‌ای به نام پمپ مه پاش برای حرکت آن استفاده شود. این قطعه آب را با قدرت بسیار بالا به سمت نازل‌ ها حرکت داده و شرایط لازم برای توزیع آن در تمام محیط را فراهم می‌کند.

  • فیلتر و سختی‌ گیر

فیلتر و سختی‌گیر نیز دو قطعه متفاوت بوده ولی عملکرد تقریباً یکسانی دارند؛ زیرا هر دو قطعه مانع از قرارگیری ذرات بی‌‌کیفیت و غیر حلال در آب می‌شوند. به عبارتی فیلتر‌ها و سختی گیرهای به کار برده شده در مهپاش باشگاه های ورزشی مانع از کاهش کیفیت کلی دستگاه و کاهش طول عمر قطعات مختلف آن می‌ شود.

 

اجزای مه پاش سالن های ورزشی

 

کاربرد مه پاش سالن‌ های ورزشی

مه ‌پاش ‌های به کار برده شده در سالن ‌های ورزشی دارای کاربرد‌های بسیاری هستند؛ به‌ طوری‌ که در همه باشگاه ‌ها از این سیستم برای خنک ‌سازی و تهویه هوا استفاده می‌شود. در ادامه این مبحث به تمام کاربرد‌های مهمی که درباره مه پاش باشگاه های ورزشی باید بدانید به طور کامل توضیح داده‌ایم:

  • خنک‌ سازی محیط داخلی باشگاه

از مهمترین کاربرد این مه پاش خنک ‌سازی محیط داخلی باشگاه است. از آنجایی ‌که در سالن‌ های ورزشی فعالیت ‌های بدنی بسیار سنگینی صورت می‌گیرد، در گذر زمان بوی نامطبوعی در آن پخش خواهد شد که باید به ‌وسیله سیستم ‌هایی همچون مه ‌پاش ‌های مخصوص رفع شود. سیستم رطوبت سازهای قابل ‌استفاده در سالن‌ های ورزشی با پخش کردن ذرات بسیار ریز آب در نقاط مختلف سالن هرگونه بوی بد را از بین برده و هوای مطلوبی را ایجاد خواهند کرد.

  • خنک‌سازی هوا

سیستم رطوبت سازهای مخصوص سالن‌ های ورزشی باعث خنک‌ سازی هوا نیز می‌شوند؛ زیرا در محیط ‌های مخصوص ورزش هوای باکیفیت و تازه اهمیت بسیار زیادی دارد. ذرات بسیار ریز آب از درون نازل ‌های تعبیه شده در آن عبور کرده و با معلق شدن در هوا گرمای موجود را جذب می‌کنند.

  • کاهش گردوغبار معلق در هوا

کاهش گردوغبار معلق در هوا از دیگر کاربرد‌های مه‌ پاش ‌های مخصوص سالن‌ های ورزشی به ‌حساب می‌آید. البته جذب گردوغبار موجود در محیط تنها به ‌وسیله برخی از مه ‌پاش ‌های باشگاه های ورزشی ممکن است؛ به همین دلیل باید در هنگام خرید مه پاش این قابلیت را نیز در نظر گرفت. در سیستم فوق قابلیتی تعبیه شده است که با پخش کردن رایحه ‌های مطلوب هوای آن را از هرگونه بو و گردوغباری رها می‌ کند.

 

بیشتر بخوانید : ساخت مه پاش خانگی

 

مزایای سیستم‌‌ مه پاش سالن های ورزشی

سیستم ‌های سیستم رطوبت ساز صنعتی علاوه بر کاربرد‌های فراوان دارای مزایای زیادی نیز هستند؛ به ‌طوری‌ که در اکثر باشگاه‌ های ورزشی از این سیستم برای خنک ‌سازی هوا، تهویه آن، از بین بردن گردوغبار و حشرات، جذب گرما و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود. موارد نام ‌برده ‌شده در ادامه تمام مزایای سیستم‌ های مه پاش مخصوص سالن‌ های ورزشی را به طور کامل بررسی می‌کند:

  • سرعت بسیار بالای دستگاه به هنگام خنک ‌سازی محیط
  • میزان مناسب و حساب شده آب برای جذب گرمای محیط
  • مصرف برق به ‌صورت مقرون‌ به ‌صرفه و کافی
  • قابلیت جذب حشرات و گردوغبار
  • دارا بودن سنسور اتوماتیک برای تشخیص زمان مناسب فعالیت مه پاش
  • سر و صدای بسیار اندک در هنگام شروع کار دستگاه
  • تصفیه بوی نامطبوع در محیط داخلی باشگاه
  • قیمت بسیار مناسب
  • عدم نیاز به قطعات جانبی بسیار مانند تونل کشی ‌های داخل دیوار
  • برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت

 مه پاش باشگاه های ورزشی

انواع سیستم ‌های مه پاش سالن های ورزشی 

سیستم رطوبت ساز باشگاه های ورزشی با توجه ‌به میزان فشار دارای سه دسته هستند که این میزان با توجه ‌به نوع و مسافت سالن موردنظر، درصد رطوبت، گرمای هوا و بسیاری از موارد دیگر متغیر خواهد بود. متقاضیان باید با توجه ‌به نوع سالن موردنظر و شرایط هوایی آن اقدام به خریداری سیستم ‌های مه پاش فشار بالا، فشار متوسط و فشار ضعیف کنند.

در هر یک از این سیستم ‌ها ذرات بسیار ریز آب با فشار متغیری از درون نازل ‌ها خارج شده و در نهایت در محیط موردنظر پخش خواهد شد. البته از آنجایی‌ که در سالن ‌های ورزشی میزان زیادی بوی نامطبوع و گرمای زیادی وجود دارد در اکثر مواقع از نوع فشار بالای آن استفاده می‌ شود.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید پنکه مه پاش

 

تأثیر سیستم‌ مه پاش باشگاه های ورزشی استخردار

مه پاش سالن های ورزشی با خنک ‌سازی محیط داخل سالن به ‌وسیله جذب رطوبت و توسعه رایحه دلنشین درون آن شرایط لازم را برای سهولت انجام فعالیت‌ های بدنی سنگین و سبک فراهم می‌ کنند. همچنین از آنجایی‌ که رطوبت حاصل از استخر‌ها درون سالن‌ های ورزشی زیاد است، سیستم رطوبت سازها این رطوبت را به تعادل رسانده و تنفس را درون آن آسان می‌ کنند. میزان آب مصرفی برای تهویه و خنک ‌سازی سالن ‌های ورزشی استخردار بسیار بیشتر از سالن ‌های بدون استخر است.

 

نکات مهم سیستم فنی مه پاش باشگاه های ورزشی

سیستم فنی مه پاش باشگاه های ورزشی مانند دیگر سیستم ‌های خنک‌ کننده، گرمای موجود در محیط را به ‌وسیله فرایندهای مختلف جذب میکند. این سیستم سرمایشی به دلیل سیستم فنی بسیار عالی و هوشمندانه در مدت‌ زمان کوتاهی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌ دهد که یک مزیت برای آن به‌ حساب می ‌آید. در سیستم فنی مه پاش آب حاصل در مخزن‌ های ویژه در فرایندی کاملاً عالی به‌ صورت قطرات ریز ایجاد می‌شود که به‌ آسانی از درون نازل ‌ها عبور کرده و به‌ صورت کاملاً حساب شده در نقاط مختلف سالن توزیع می‌شود.

  • تبدیل ذرات آب به وزن ایده‌آل و سبک

این سیستم ذرات آب را در فرایندی کاملاً هوشمند به وزن ایده‌آل و سبکی تبدیل کرده و مانع از قرارگیری آنها بر روی سطوح مختلف می ‌شود. از ویژگی‌ های مثبت سیستم فوق این است که آب ریز تولیدی توسط آن با سرعت بسیار بالا از بین می‌روند. در سیستم فنی مه پاش آب به صورتی کاملاً حساب شده و دقیق توسط پمپ‌ های مخصوص وارد مخزن تعبیه شده در آن می‌شود.

به عبارتی آبی که در این مه پاش ها نیاز است توسط پمپ‌ های بسیار کاربردی و دقیقی به درون دستگاه هدایت شده و درون مخزن مربوطه قرار می‌‌ گیرد. در نهایت سنسور قرار گرفته درون دستگاه در هر دقیقه رطوبت محیط را اندازه گرفته و دستگاه را در زمان افزایش گرما و رطوبت محیط فعال می‌ کند.

مه پاش سالن  های ورزشی

  • عبور آب از فیلترهای خاص

پس از این مرحله آب قرار گرفته شده توسط ولتاژ در ابتدا باید از درون فیلتر‌های خاصی عبور کند؛ زیرا در حالت کلی آب دارای املاح بسیار زیاد و ناسالمی است که باید توسط قطعاتی همچون فیلتر جدا شوند. از طرفی دیگر به دلیل آنکه برخی ذرات معلق در آب به‌ وسیله فیلتر قابل جداسازی نیستند توسط قطعه‌ ای همچون سختی‌گیر ته‌ نشین می‌شوند تا به‌ طور کلی آب از هر نظر تصفیه شود.

در مرحله پایانی سیستم فنی دستگاه مه پاش آب را در صورت نیاز به بخش نازل ‌ها انتقال داده و آب پس از تبدیل ‌شدن به ذرات کوچک درون محیط قرار می‌ گیرد. سیستم ‌های مه پاش رطوبت موجود در محیط را تا ۲۲ درجه کاهش می‌ دهند که در این فرایند آب و برق بسیار کمی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

 

نکات مهم برای استفاده از مه پاش باشگاه های ورزشی

اکنون می خواهیم مواردی که مهمترین قواعد و اصولی را که برای استفاده از این نوع سیستم رطوبت ساز باید به آن توجه داشته باشید، را توضیح دهیم. رعایت موارد زیر طول عمر مه پاش موردنظر را افزایش داده و هزینه ‌های لازم برای تعمیر و سرویس آن را کاهش خواهد داد:

  • در هنگام استفاده از سیستم‌ های مه پاش مخصوص سالن ‌های ورزشی باید به این نکته دقت شود که آب مناسبی به درون دستگاه منتقل شود. به عبارتی در صورت استفاده از آب بدون سختی، املاح نامناسب و سختی دستگاه با کیفیت بهتری کار خواهد کرد.
  • از آنجایی‌ که فیلتر‌های دستگاه مه پاش باشگاه های ورزشی در زمان عملکرد از فیلتر برای جذب ناخالصی ‌های موجود در آب استفاده می‌کند باید در هر چند هفته یکبار فیلتر آن تعویض شود.
  • از آنجایی ‌که سیستم ‌های مه پاش به طور دائم در محیط‌ های دارای رطوبت کار می‌کنند باید در تولید آن از هیچ‌ گونه قطعه دارای خاصیت زنگ‌زدگی استفاده نشود.
  • فشار آب مورد نیاز برای هدایت به نازل‌ ها می‌ تواند علاوه بر پمپ آن توسط فشار آب وارد شده به دستگاه نیز تنظیم شود. البته به جز پمپ اصلی، پمپ‌ های جانبی دیگری نیز می ‌توانند برای عملکرد بهتر دستگاه درون آن قرار بگیرند.
  • این سیستم باید به نحوی نصب شود که ارتفاع مناسبی با سطح داشته و به تمام موقعیت‌ های محیط موردنظر دسترسی داشته باشد.
  • سختی گیر مه‌ پاش ‌های مخصوص باشگاه ‌ها و سالن‌ های ورزشی به‌ عنوان اصلی ‌ترین بخش دستگاه فوق نقش بسیار مهمی داشته و نیازمند بررسی مداوم در بازه زمانی مشخص و ضدعفونی‌ کردن آن است.

 

نتیجه گیری

این مقاله تمام نکات مربوط به مه پاش سالن های ورزشی را به طور کامل توضیح داده است تا متقاضی از طریق آشنایی با سیستم فوق خرید عالی را تجربه کند. در حالت کلی سیستم‌ های مه پاش به کار برده شده در سالن‌ های ورزشی گرمای موجود در آن را جذب کرده و باعث خنک‌ سازی محیط موردنظر می‌ شوند. علاوه بر این موضوع سیستم فوق در از بین ‌بردن بوی نامطبوع موجود در محیط و جذب ذرات معلق موجود در هوا کاربرد دارد.

برخی از مه‌ پاش ‌های قابل ‌استفاده در باشگاه ‌ها و سالن‌ های ورزشی دارای قابلیت دیگری به‌ منظور جذب حشرات کوچک درون محیط هستند. سیستم ‌های مه پاش دارای مزایای بسیار زیادی هستند که از میان آنها می‌توان به مواردی همچون مصرف مناسب برق و آب اشاره کرد. سرعت بسیار بالای دستگاه مه پاش در کنار سر و صدای اندک آن از دیگر مزایای سیستم فوق به‌ حساب می ‌آید.

متقاضیان برای استفاده صحیح از دستگاه و افزایش طول عمر آن باید آن را در موقعیت مناسبی نصب‌ کرده و هر چند هفته یکبار فیلتر‌های موجود در آن را تعویض کنند. در این دستگاه میزان خنک‌کنندگی دستگاه با توجه ‌به مسافت محیط موردنظر بین ۲۰۰ تا ۵۰۰۰ متغیر است؛ به همین دلیل باید با توجه ‌به ویژگی‌های موردنظر نوع مناسبی از آن خریداری شود. شما می توانید جهت خرید مه پاش باشگاه های ورزشی با کارشناسان فروش گرماسازه شرق مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله راهنمای خرید پنکه مه پاش
راهنمای خرید پنکه مه پاش
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله مه پاش صنعتی چیست؟ نکات مهم در خرید آن
مه پاش صنعتی چیست؟ نکات مهم در خرید آن
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله مه‌ پاش رستوران‌ و فضای باز
مه‌ پاش رستوران‌ و فضای باز
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

دیدگاه ها

سهیلا اکبرزاده
۱ اسفند ۱۴۰۰

سلام. با خوندن این مقاله به پاسخ سوالم رسیدم. ممنون

گرماسازه
۱ اسفند ۱۴۰۰

با سلام سعی نمودیم سوالاتی که ممکن است پیش بیاید را پاسخ دهیم

پیام بگذارید.