گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

هیتر سرامیکی رستورانی با کاربرد و مزایای آن

هیتر سرامیکی رستورانی با کاربرد و مزایای آن

امروزه استفاده از یک سیستم گرمایشی مناسب جهت گرم کردن محیط‌های مختلف به یک امر کاملاً اساسی تبدیل شده است. هیتر سرامیکی رستوران یکی از انواع هیتر سرامیکی به شمار می‌آید که به دلیل برخورداری از طراحی خاص و کاربرد عالی مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است.

هیترهای سرامیکی از پرکاربردترین و البته قویترین هیترهای موجود در بازار به شمار می‌آيند که میتوان از آنها در محیط‌های مختلفی استفاده کرد. این هیترها به دلیل وجود یک بخش سرامیکی خاص به این نام شناخته میشوند و همین امر آنها را متمایز کرده است. خریداری هیترهای سرامیکی مخصوص رستوران‌ها، مستلزم آشنایی با این محصولات بوده؛ لذا پرسش‌های مداوم کاربران در مورد این نوع هیترها ما را بر آن داشت تا در این متن به بررسی کامل آنها بپردازیم. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم.

 

هیتر سرامیکی رستورانی چیست؟

هیتر سرامیکی رستوران محصولی خاص محسوب میشود که به صورت ویژه جهت ایجاد گرمایش مناسب در رستوران‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که میدانید تأمین گرمایش در رستوران‌ها امری مهم به شمار می‌آيد که هر گونه نقص در آن میتواند به منزله کاهش تعداد مشتریان باشد. به طبع هیچ‌ کسی دوست ندارد نهار یا شام خود را در رستورانی بخورد که سرمای سوزان موجود در آن به شدت اذیت‌ کننده است!

هیتر سرامیکی رستوران

همین امر بهره‌گیری از هیتر سرامیکی رستورانی را به یک امر کاملاً ضروری تبدیل کرده است. در واقع بدون بهره‌گیری از چنین سیستم‌هایی به هیچ وجه توانایی ایجاد گرمای مناسب در رستوران خود را نخواهید داشت و نتیجه این موضوع نیز چیزی به جز ضرر مالی نیست.

هیترهای سرامیکی مخصوص رستوران به شما این اجازه را میدهند تا در زمان دلخواه میزان گرمای موجود در رستوران را به میزان مدنظر خود تنظیم کنید. در واقع مهمترین شاخصه این محصولات نیز همین مورد محسوب میشود. خوشبختانه استفاده از هیتر سرامیکی رستورانی در کشور ما در سال‌های اخیر رایج شده است و بسیاری از کاربران به سراغ بهره‌گیری از این سیستم رفته‌اند. رضایت بالای این افراد خود نشان‌دهنده کارکرد فوق‌العاده مناسب سیستم‌های مذکور است.

 

بیشتر بخوانید : هیتر فضای باز

 

مزایای هیتر سرامیکی رستوران

هیتر سرامیکی دارای مزایای بسیاری میباشد که مهمترین آنها شامل موارد زیر میباشد:

 

  • عملکرد مناسب هیتر سرامیکی رستوران

هیتر سرامیکی مخصوص رستوران به صورت خاصی طراحی شده است که میتواند هوای درون رستوران را به تدریج و با میزان حرارت ملایمی به خوبی گرم کند. این همان موردی محسوب میشود که نمیتوان آن را با استفاده از سایر سیستم‌های گرمایش رستوران به دست آورد.

اگر به رستوران‌هایی مراجعه کنید که هنوز از سیستم‌های گرمایشی قدیمی استفاده میکنند، قطعاً با این امر مواجه میشوید که میزهای نزدیک به سیستم گرمایشی به کار رفته خالی هستند! این امر به دلیل انتقال حرارت بالا توسط سیستم‌های گرمایشی قدیمی است و مشتریان نیز علاقه‌ای به قرار گرفتن در معرض حرارت شدید ندارند.

هیتر تابشی گازی سرامیکی پس از روشن شدن، هوای سرد درون رستوران را به تدریج و به آرامی گرم میکند. این بدان معناست که هیچ‌گاه حرارت شدیدی به سوی مشتریان شما جریان نمی‌يابد و در نتیجه آن‌ها می‌توانند حتی در کنار میزهایی که در جلوی هیتر قرار گرفته‌اند، به راحتی غذای مدنظر خود را میل کنند.

یک ویژگی‌ خاص دیگر در این هیتر تابشی را میتوان امکان علمکرد مداوم بدون هیچ‌گونه مشکل خاص دانست. سایر سیستم‌های گرمایشی معمولاً پس از چند ساعت کار کردن به دلیل ایجاد حرارت بالا باید سریعاً خاموش شوند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. این در حالی است که هیترهای سرامیکی مخصوص رستوران را میتوان به صورت مداوم روشن نگه داشت، آن هم بدون اینکه نیازی به خاموش کردن آنها وجود داشته باشد.

مزایای هیتر سرامیکی رستورانی

 

  • نصب هیتر مخصوص رستوران از نوع سرامیکی

یکی دیگر از مهمترین مزایای هیتر تابشی سرامیکی رستوران، نصب بسیار راحت و بی‌دردسر این محصولات است. در واقع کاربران عزیز میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به نصب این نوع هیترها بر روی سقف یا دیوار رستوران خود اقدام کنند. شایان ذکر است که جهت کسب بهترین نتیجه و انتخاب بخش مناسبی از رستوران برای نصب انواع هیترهای سرامیکی، بهتر است با متخصصان مربوطه مشورت کنید.

 

بیشتر بخوانید : راه اندازی گرمایش تابشی

 

  • عدم اشغال فضای مفید رستوران

نمیتوان از مزایای هیتر سرامیکی مخصوص رستوران صحبت کرد؛ اما به عدم اشغال فضای مفید رستوران با استفاده از این هیترها نپرداخت. همان‌طور که میدانید سایر سیستم‌های مربوط به انتقال حرارت و ایجاد گرمای مناسب در رستوران معمولاً در کنج‌ و گوشه‌های مختلف قرار میگیرند. این امر منجر بدان میشود که بخش زیادی از فضای مفید رستوران شما به طور کامل اشغال شود.

این فضای مفید به صورت جداگانه میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و حتی میتوان یک میز دیگر را در بخش مربوطه قرار داد. شاید به همین دلیل باشد که امروزه همه صاحبان با تجربه رستوران­ها به جای بهره‌گیری از سیستم‌های گرمایشی عادی و قدیمی، به سراغ گزینه‌های بروز و مدرنی همچون هیتر سرامیکی رستوران میروند. شما نیز میتوانید با بکارگیری این نوع هیترها برای همیشه خیال راحتی از بابت عدم اشغال فضای مفید رستوران خود داشته باشید.

 

  • قیمت عالی

همه ما از این امر مطلع هستیم که قیمت، فاکتوری اساسی برای همه کاربران محسوب میشود. اگر شما نیز در زمره کاربرانی قرار دارید که قصد دارند بهترین نوع هیتر را با نازلترین قیمت ممکن خریداری کنند‌، هیترهای سرامیکی انتخابی مناسب برای شما محسوب میشوند. برخلاف تصور عموم مردم، هزینه خریداری این هیترها بسیار پایین است و به همین دلیل حتی افرادی با بودجه پایین نیز میتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

قیمت هیتر سرامیکی رستوران

البته باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه خرید این محصولات رابطه مستقیمی با سایز و توان حرارتی آنها دارد. این هیترها به منظور پاسخگویی به نیازهای کلیه کاربران در اندازه‌های مختلفی ساخته میشوند. این امر موجب میشود تا هر کاربری بتواند با توجه به نیاز کلی خود، یک هیتر سرامیکی مناسب را انتخاب کرده و در رستوران مربوطه نصب کند.

در هر صورت میتوان گفت که حتی هیترهای سرامیکی با اندازه بزرگ نیز نسبت به رقبایشان قیمت پایین‌تری دارند؛ بنابراین با خریداری این هیترها میتوانید خیال کاملاً راحتی از بابت صرفه‌جویی در کلیه هزینه‌های خود جهت گرمایش رستوران داشته باشید.

 

  • هزینه پایین تعمیرات

هیتر سرامیکی  مخصوص رستوران از قطعات مختلفی تشکیل شده است. به طبع این امکان وجود دارد که چنین محصولی نیز مانند سایر هیترهای موجود در بازار دچار مشکلات فنی شود. خوشبختانه هزینه تعمیرات مربوط به این هیتر چندان بالا نیست و  کاربران میتوانند به راحتی چنین هزینه‌هایی را پرداخت کنند.

در واقع پایین بودن هزینه مربوط به تعمیرات گرمایش تابشی نیز یکی دیگر از مهمترین مزایای بکارگیری این نوع هیترها به شمار می‌آيد که کلیه کاربران باید به آن توجه کنند. ساختار ماژولار این هیترها موجب شده است که تعمیر آن‌ها به راحتی و با سرعت بالایی صورت بگیرد.

 

نتیجه گیری

بهره‌گیری از یک سیستم گرمایشی مناسب جهت تنظیم میزان حرارت در درون رستوران‌های مختلف یک امر ضروری به نظر میرسد. یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه، بهره‌گیری از هیترهای مخصوص سرامیکی بوده که دارای طراحی خاصی برای بکارگیری در رستوران هستند.

هیتر سرامیکی رستوران را میتوان به صورت مداوم و بدون هیچ‌گونه مشکل خاصی مورد استفاده قرار داد. در واقع همین امر یکی از مهمترین مزایای بکارگیری این هیترها نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی مخصوص رستوران‌ها محسوب میشود. در صورت نیاز به خرید چنین هیترهایی میتوانید با کارشناسان گرما سرما سازه شرق تماس بگیرید تا شما کاربران گرامی را در این رابطه یاری کنند.

مقالات مرتبط

نمایش مقاله گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
گرمایش تابشی چیست؟ و عملکرد آن در کاهش مصرف انرژی
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایش مقاله بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
بخاری تابشی چیست؟ و نحوه کارکرد آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نمایش مقاله سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
سیستم گرمایش تابشی چیست؟ نکات مهم هنگام خرید آن
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

پیام بگذارید.