گرماسازه شرق

لطفا صبر کنید...

جزییات   

گرماتاب رستورانی بهترین سیستم گرمایش رستوران

گرماتاب رستورانی بهترین سیستم گرمایش رستوران

یکی از سیستم‌های حرارتی که می‌توان از آن در راستای گرم کردن محیط‌های مختلف همچون رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تراس‌ها و ... بهره برد، گرماتاب رستورانی است. در فصل زمستان و مناطق سردسیر بسیاری از افراد برای تفریح و آرامش خود به دنبال محیطی دلچسب به دور از سرما هستند. گرمایی که با انتقال انرژی حرارتی خود در فضای بیرون مکانی دلچسب و مهیج را برای مشتریان به همراه دارد. گرماتاب رستورانی می‌تواند مزایای بسیار زیادی با خود به همراه داشته باشد که صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها از جمله این امتیازات به شمار می‌رود.

گرمایش تابشی رستورانی و سیستم دکوراتیو در فضای باز بهترین انتخاب برای داشتن محیطی دلچسب می باشد. با بکارگیری هیترهای تابشی رستوران می‌توان در مدت‌ زمان سریعتری فضای محیط را گرم کرد؛ به همین علت خرید آنها به شدت توصیه می‌شود.

اگر شما نیز به دنبال این نوع از گرماتاب هستید، کافی است با کارشناسان گرماسازه شرق در ارتباط باشید که توانسته نام خود را در بین یکی از برترین تولیدکنندگان جای دهد. در ادامه به صورت کامل این محصولات حرارتی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب ویژه را برای خود رقم بزنید.

گروه تولیدی گرماسازه شرق با تولید و طراحی سیستم هایی نظیر هیتر تابشی و دکوراتیو امکان گرمایش و سرمایش را در فصل زمستانی و تابستانی برای شما مشتریان به ارمغان می آورد. امروزه گرمایش تابشی در رستورانها و فضای باز کافی شاپ ها دیده می شود که کاربرد بسیاری در گرم کردن محیط و فضای باز دارد که با استفاده از این هیتر فضای باز می توان مصرف انرژی را به حداقل رساند.

نحوه ی کارکرد گرماتاب رستورانی 

گرمایش تابشی رستورانی از مشعل، لوله، استیل، رفلکتور، فن، ساپورت و کرپی تشکیل شده است که از این راه واحدهای داخلی، حرارت را به سمت پایین انتقال می دهد و باعث پایین آمدن دما در محیط رستوران و ایجاد حرارت و گرما در سیستم می شود.

بدون شک گرماتاب رستورانی از به‌روزترین سیستم‌های حرارتی است که می‌توان از آن در مکان‌های گوناگون بهره برد؛ به همین علت طرز کار آن نیز در مقایسه با سیستم‌های سنتی متفاوت‌تر است. با توجه‌ به منبع حرارتی، طرز کار گرماتاب نیز متفاوت خواهد بود؛ اما برای اینکه یک شناخت نسبی داشته باشید، قصد داریم به بررسی گرماتاب‌های رستورانی با منبع سوخت گازی بپردازیم.

 گرماتاب رستورانی در فضای باز

برخی گرما تاب‌‌ رستورانی برای تولید انرژی به منبع سوخت گازی نیاز دارند. مکانیسم انتقال حرارت در این محصولات از سمت بالا به پایین است؛ به همین علت زمانی که حرارت به اجسام سمت پایین برخورد می‌کند، بلافاصله آن‌ها را گرم می‌کند. در واقع ساختار هیتر فضای باز از سقف به‌ گونه‌ای است که در سریع‌ترین زمان ممکن محیط را گرم می‌کند. در گرماتاب‌ها سوخت گاز به مشعل دستگاه وارد می‌شود و سپس شروع به سوختن می‌کند.

حرارت ایجاد شده باید بتواند به لوله انتقال‌ دهنده وارد شود. این کار توسط فن مکنده انجام خواهد شد. حالا گرما باید به نقطه تابش برسد تا به نقاط پایین انتقال داده شود. برای این کار صفحات رفلکتور یا بازتاب‌دهنده حرارتی وارد عمل خواهند شد. البته کیفیت گرما تاب در عملکرد آن تأثیر ویژه‌ای دارد؛ به همین علت برای اینکه خیالتان از یک خرید موفقیت‌آمیز راحت شود، باید بهترین برند را انتخاب کنید. گرماسازه شرق می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیاید.

نکات مثبت در مورد هیتر رستورانی و سیستم گرمایشی کافه ها این است که صاحبان کسب و کار می توانند با قرار دادن فضای بیرونی در رستوران ها و کافه ها و گذاشتن میز و صندلی در تراس ها و بالکن ها باعث جذب مشتری بیشتری می شود و دمای لذت بخشی در محیط فراهم آورند.

 

مزایای گرماتاب رستورانی

استفاده از هیتر رستورانی در محیط‌های مختلف می‌تواند مزایای بسیار زیادی همراه با خود داشته باشد. همین مزایا باعث شده‌اند امروزه مشتریان بیشتری تمایل به خرید و نصب آنها داشته باشند. در زیر می‌توانید برخی از مهمترین مزایا را مشاهده کنید:

  1. با توجه‌ به مدل گرماتاب، می‌توان باعث کاهش مصرف برق و گاز شد. همین موضوع علاوه بر تأثیرات زیست‌محیطی، روی کاهش هزینه‌ها نیز مؤثر واقع می‌شود.
  2. این گرماتاب‌ها کاملاً جمع‌وجور طراحی شده‌اند و ساختار آنها به گونه‌ای است که فضا را اشغال نمی‌کنند.
  3. برای راه‌اندازی آنها به موتورخانه مرکزی نیازی نیست؛ به همین علت پروسه نصب آسان‌تر طی خواهد شد.
  4. بعد از روشن کردن گرماتاب‌ها دما در تمام محیط به صورت یکسان توزیع خواهد شد و می‌توان از آسایش دمایی نهایت بهره را برد.
  5. از آنجایی‌ که این محصولات باعث چرخش هوا نمی‌شوند، از اینرو گرد و غباری نیز ایجاد نخواهد شد.
  6. لازم به ذکر است هزینه‌های نگهداری و تعمیرات گرماتاب مدل رستورانی بسیار پایین است.

 هیتر رستورانی

قیمت گرماتاب‌ رستورانی

قیمت گرماتاب رستورانی تحت تأثیر عوامل مختلفی بالا و پایین می‌شود؛ به همین علت نمی‌توان رقم ثابت و مشخصی را بیان کرد. افرادی که به دنبال خرید گرماتاب هستند، در ابتدا باید نوع نیاز خودشان را مشخص کنند، سپس دست به انتخاب بزنند. با این کار برآورد هزینه‌ها نیز کار راحت‌تری خواهد بود. هنگام انتخاب گرماتاب‌ رستورانی باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید موفقیت‌آمیز را تجربه کنید:

  1. انتخاب مدل دستگاه باید بر اساس فضا و متراژ مکان انجام شود.
  2. توجه به نحوه تأمین سوخت را از یاد نبرید.
  3. حتماً به ایمنی دستگاه توجه داشته باشید.
  4. بررسی طول دوره گارانتی و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید.

این نکات اهمیت بالایی دارند و کم و بیش نیز می‌توانند روی هزینه‌ها تأثیر بگذارند؛ اما اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر به بررسی پارامترهای مؤثر روی قیمت گرماتاب بپردازیم، باید از مواردی همچون مدل دستگاه، توان و ظرفیت حرارتی، جنس مواد اولیه مورد استفاده، نوع سوخت مصرفی و... یاد کنیم. از آنجایی‌ که نوسانات موجود در بازار بسیار شدید هستند، نیاز است قبل از هر کاری درباره به‌روزترین قیمت گرماتاب رستورانی استعلام دریافت کنید.

 

نقش هیتر دکوراتیو در فضای باز رستورانی

گرماتاب دکوراتیو این قابلیت را دارد که بتوانیم به صورت همزمان از سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی استفاده کنیم. از سیستم سرمایشی به صورت مه پاش که ذرات آب را به 20 میکرون تبدیل می کند، که این ذرات حتی بر روی صورت هم قابل رویت نیست و 10 تا 15 درصد در دمای محیطی تاثیر گذار است.

یکی از مزیت های هیتر دکوراتیو یا گرمایش تابشی رستورانی داشتن ریموت و تایمری است که می توان به آن برنامه داد و تایین زمان کرد و مدت کارکرد را مشخص کرد.

به طور مثال : در روزی که دمای هوا در صبح (گرم )، با دمای هوا در شب (سرد) متفاوت باشد می توان در صبح از یک نوع سیستم برای خنک کنندگی ( مه پاش ) و شب از سیستم گرم شوندگی (گرمایش تابشی) استفاده کرد.

طول گرماتاب دکوراتیو یا هیتر فضای باز از 3 متر شروع می شود و تا 8 متر تولید و طراحی می شود. باید توجه داشت که اندازه و طول سیستم های دکوراتیو (بخاری فضای باز رستوران) با توجه به سلیقه ی مشتری طبق سفارشات امکان پذیر است.

شما می توانید جهت سفارش گرماتاب رستورانی با کارشناسان فروش گرماسازه شرق در تماس باشید(38482273-051 - 22032002-021).

 گرماتاب دکوراتیو  در رستوران

اجزای هیتر سقفی رستورانی

هیتر رستورانی از بخش‌های مختلفی تشکیل‌ شده‌اند که هر کدام از آن‌ها وظایف گوناگونی دارند. برای اینکه گرما تاب‌ رستوران عملکرد درستی از خود نشان دهند، نیاز است تمامی این قطعات سالم و بدون مشکل باشند. از جمله قطعات هیتر سقفی رستورانی می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • مشعل:

به بخشی که در آن شعله شکل می‌گیرد، مشعل می‌گویند. از مشعل می‌توان تحت عناوین دیگری نیز یاد کرد که منبع گرمای سیستم یکی از آن‌ها است.

  • فن:

زمانی که گاز طبیعی و هوا با یکدیگر مخلوط شوند، درون مشعل شعله شکل می‌گیرد. برای ایجاد احتراق به هوا نیاز خواهد بود که فن وظیفه مکش آن را برعهده دارد.

  • رفلکتور:

بعد از اینکه شعله ایجاد شد، نیاز است حرارت در سرتاسر محیط انتشار پیدا کند. این کار توسط رفلکتور یا منعکس‌کننده انجام می‌شود. این صفحات می‌توانند از جنس فولاد یا آلومینیوم باشند.

  • ساپورت:

ساپورت از جمله ابزارهای مهم سیستم گرماتاب در رستوران است که در واقع نقش حمایت‌کننده دارد. لوله‌های گرما تاب توسط ساپورت نگه داشته می‌شوند. همچنین برای حفظ فاصله بین لوله‌ها نیز به حضور ساپورت نیاز خواهد بود.

 

اهمیت استفاده از گرماتاب در رستوران‌ها

آیا تا به‌ حال این سؤال به ذهنتان خطور کرده است که چرا در رستوران‌ها باید از گرماتاب استفاده شود؟ افرادی که به رستوران‌ها مراجعه می‌کنند، به دنبال راحتی و آسایش هستند. بخشی از این راحتی توسط تجهیزاتی تأمین می‌شوند که در رستوران‌ها به کار می‌روند. توان تابشی این گرماتاب‌ها بالا است؛ به همین علت در سردترین روزهای زمستان نیز گرمای مطلوبی تولید می‌کنند. این موضوع برای رستوران‌هایی که در فضای باز دایر هستند، نمود بیشتری پیدا می‌کند.

گرمایش تابشی رستورانی می‌تواند در فضای باز نیز به کار گرفته شود و با تنظیم دمای ایده‌آل، آسایش و راحتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. با این کار مشتریان نیز تجربه بهتری دارند و این یک امتیاز برای رستوران شما خواهد بود. البته لازم به ذکر است بخشی از اهمیت گرماتاب‌ها نیز به خود مجموعه برمی‌گردد. با نصب هیتر تابشی رستورانی می‌توان در فضا صرفه‌جویی کرد و مصرف انرژی را به کمترین حد خود رساند. نتیجه این امر کاهش هزینه‌ها است. این هزینه‌ها می‌توانند صرف سایر بخش‌ها یا تجهیزات رستوران شوند.

خرید گرماتاب فضای باز

گرماسازه شرق؛ بهترین مرجع برای خرید گرماتاب 

همان‌طور که اشاره کردیم انتخاب یک مجموعه معتبر می‌تواند تأثیر مستقیمی روی عملکرد محصول شما داشته باشد. اگر به دنبال بهترین گرماتاب فضای باز رستورانی هستید، کافی است از محصولات تولیدی گرماسازه شرق بهره ببرید که ویژگی‌های گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند؛ از جمله:

1. سرعت بالا در انتشار حرارت

گرماتاب‌ گرماسازه شرق با سرعت بالایی محیط را گرم می‌کنند و حرارت را انتشار می‌دهند. این موضوع برای محیط‌های باز اهمیت بیشتری دارد و می‌تواند باعث بهبود تجربه مشتری شود.

2. حفظ دمای مطلوب

 خوشبختانه هیتر فضای باز گرماتاب در کنار سرعت بالای انتشار حرارت، می‌توانند دما را برای مدت‌ زمان بیشتری حفظ کنند.

3. گارانتی و خدمات پس از فروش

 مجموعه گرماسازه شرق برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است؛ به همین علت می‌توان با خیال راحت‌تری نسبت به خرید و تهیه آنها اقدام کرد.

 

مزیت های گرماتاب دکوراتیو

  1. قابلیت دو سیستم در یک دستگاه به صورت گرمایشی و سرمایشی
  2. گرمایشی به صورت هیتر تابشی و سرمایشی به صورت مه پاش
  3. بدون اینکه فضایی از محیط را اشغال کند قابل نصب بر روی سقف می باشد.
  4. زیبایی آراستگی را برای فضای باز شما فراهم می آورد
  5. صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  6. ایجاد دمای مورد نظر در کمترین زمان ( حرارت گرمایشی و یا سیستم سرمایشی )
  7. ایجاد دمای یکسان در محیط
  8. قابلیت جذب مشتریان برای محیطی دلچسب و دلنشین
  9. اخذ استاندارد ISO 9001:2015
  10. بخاری فضای باز رستوران دارنده استاندارد کیفیت برتر اتحادیه اروپا (CE) برای استاندارد BS-EN 416-1 برای سیستم های گرمایشی تابشی
  11. دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت
  12. دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش .

 

نتیجه گیری

هیتر فضای باز گرماتاب از برترین سیستم‌های حرارتی نوین به حساب می‌آیند که انواع مختلفی دارند و استفاده از آنها در مکان‌های مختلفی امکان‌پذیر است. رستوران‌ها از جمله این‌ مکان‌ها به شمار می‌روند. با نصب گرماتاب در رستوران می‌توان باعث صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه‌ها، بهبود تجربه مشتری و ... شد.

برای اینکه گرما تاب‌ها بتوانند عملکرد ویژه‌ای از خود به نمایش بگذارند، نیاز است از کیفیت بالایی برخوردار باشند. انتخاب بهترین برند تولیدکننده می‌تواند خیال شما را از بابت یک محصول با کیفیت راحت کند. گرماسازه شرق می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کافی است با کارشناسان تماس بگیرید.

 

 

مقالات مرتبط

نمایش مقاله هیتر تابشی کافی‌ شاپ
هیتر تابشی کافی‌ شاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
نمایش مقاله بخاری سقفی فضای باز و کاربرد آن
بخاری سقفی فضای باز و کاربرد آن
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
نمایش مقاله سیستم گرمایشی و تابشی در رستوران ها و فضای باز کافی شاپ ها
سیستم گرمایشی و تابشی در رستوران ها و فضای باز کافی شاپ ها
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

دیدگاه ها

امید رستمی
۲۵ دی ۱۴۰۱

بسیار عالی بود

پیام بگذارید.